Benzine Yine Zam!!!!

Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
HABERTURK.COM EKONOMİ SERVİSİ

Enerji Piyasası Düzenleme Kurulu (EPDK), akaryakıt dağıtım ve bayi satışlarına yönelik belirlediği ''tavan fiyat''ı 95 oktan kurşunsuz benzinde artırdı.

EPDK, 11 Ağustos'ta geçerli olmak üzere, akaryakıt bayi tavan fiyatlarını 95 oktan kurşunsuz benzinde 1 kuruş artırdı. Buna göre, 3,31 lira olan 95 oktan kurşunsuz benzinin litre fiyatı 3,32 liraya çıktı.

Motorin fiyatlarında ise indirime gidildi. Litre fiyatı 2,70 lira olan motorin 2,69 liraya geriledi.

Kırsal motorinin litre fiyatında 2 kuruş indirim yapıldı. 2.56 lira olan kırsal motorinin litre fiyatı 2.54 liraya düştü


Kaynak Haber Türk
 
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
1,788
Benzine Zam 11/08/09

Akaryakıt ürünlerine bir zam bir indirim geldi

Enerji Piyasası Düzenleme Kurulu (EPDK), akaryakıt dağıtım ve bayi satışlarına yönelik belirlediği ''tavan fiyat''ı 95 oktan kurşunsuz benzinde artırdı.

EPDK, 11 Ağustos'ta geçerli olmak üzere, akaryakıt bayi tavan fiyatlarını 95 oktan kurşunsuz benzinde 1 kuruş artırdı. Buna göre, 3,31 lira olan 95 oktan kurşunsuz benzinin litre fiyatı 3,32 liraya çıktı.Devamı

Haberturk un sloganı Harika olmuş

benn.gif
 
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
iki gün önce 3,34 tü.. yemedi geri çektiler şimdi BİR BİR KOYUYORLAR Kİ HİSSETMEYELİM... :farao::farao::farao::farao:
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
depo buyuk ne kadar koysalar alınıyo nasıl olsa:p

adamlara bak ya çocukla bukadar oyansan has........ der neresinden bak terbiyesizlik...
 
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
bu zamlar neyi etkilicek bu gidişle biliyomusunuz?

benim forumdaki geleceğimi.. bigün tutamıcam kendimi.. süresiz banlanıcam sonra o olacak...
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
bundan sonra motosikletin başından motoyu kaldırcaz sadece bisiklet kısmını kullancaz her halde..
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
Artık cılkı cıktı bu işin
Yazıktır be
ne söylersen söyle ne yazarsan yaz bunlara duvar bunlar ya
Öğrenci harcını artıraçaklardı beceremediler
benzine zam daha basit artır nasılsa millet kendi kendine konuşuyor
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
bu zamlar neyi etkilicek bu gidişle biliyomusunuz?

benim forumdaki geleceğimi.. bigün tutamıcam kendimi.. süresiz banlanıcam sonra o olacak...

aman kardeşim sakın ol bu stenın butun üyeleri banlansa bu zamlar yıne bitmeyecek:mrgreen:
 
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
1,788
Buradan Adminlere sesleniyorum.Akaryakıt indirim-bindirimleri her seferinde topic açacağımıza tek konu altında toplıyalım forum kirliliği yaratmamış oluruz.:cat:
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
bu millet sonunda alacak 50 cc veya 100 cc motosiklet benzindende para kazanamıyacaklar
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Artık cılkı cıktı bu işin
Yazıktır be
ne söylersen söyle ne yazarsan yaz bunlara duvar bunlar ya
Öğrenci harcını artıraçaklardı beceremediler
benzine zam daha basit artır nasılsa millet kendi kendine konuşuyor

Beceremediler değil abi. Danışıklı dövüş bu. Biri dedi ki sen harçlara zam yapıcam de, ben de onaylamayacağım. Millet de ha bak bunlar vatandaştan yanalar desinler. Nasılsa hepsi birilerinin adamı. Virüs gibi her yere bulaştılar. ALLAH sonumuzu hayır etsin.
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
Beceremediler değil abi. Danışıklı dövüş bu. Biri dedi ki sen harçlara zam yapıcam de, ben de onaylamayacağım. Millet de ha bak bunlar vatandaştan yanalar desinler. Nasılsa hepsi birilerinin adamı. Virüs gibi her yere bulaştılar. ALLAH sonumuzu hayır etsin.

Valla ne desem bilmiyorum ama
gidişat hiç ama hiç iyi değil
Bir taraf delicesine tutuyor diğer taraf kıpırdanıyor gibi geliyor bana
 
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
123
dün indirdiler daha bugün tekrar artmış işe bak.bu kadar gerizekalı yöneticilerle bu ülke nasıl ayakta duruyor anlamadım gitti.ne petrol fiyatları ne de dolar bu kadar dalgalı değil.ne diye hergün değişiyor fiyatlar anlayamadım ben.

kaçakçıları sonuna kadar destekliyorum ben artık.keşke ankara'da da kaçak akaryakıt bulabilsek temizine kirlisine bakmazdım sırf şu vergileri alamasınlar diye kullanırdım başka bir şeyden değil.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Sitemizin sağ üst köşesine benzin fiyatlarının yazdığı tabela istiyoruz... Hemide ışıklı....:p:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst