Moderatör (forrap)
- Katılım
- 5 May 2005
- Mesajlar
- 5,132
- Konu Yazar
- #1
Geçen hafta yaptığımız Alsancak toplantısı gayet güzeldi bence,havadar,keyifli..
Bir mekana bağımlı kalmadan..
Kafa dinlemeye uygun..
Diyorum ki,biz çimleri sevdik
Yer : Alsancak İskele Karşısındaki Çimler
Saat: 20:00 P.M.
Güneşin batışını izlemek,hoş sohbetler etmek için görüşmek üzere:rendeer: