[MT İzmir] 14 Ağustos Cuma 'Çim Adam ve Çim Bayanlar Alsancak Çimlerde' Buluşması

Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
izmirmtimadamlarvekadnl.jpg


Geçen hafta yaptığımız Alsancak toplantısı gayet güzeldi bence,havadar,keyifli..
Bir mekana bağımlı kalmadan..
Kafa dinlemeye uygun..

Diyorum ki,biz çimleri sevdik :) Çim adamlar ve çim bayanlar olarak bu hafta da Alsancak çimlerdeyiz :) . .


Yer : Alsancak İskele Karşısındaki Çimler
Saat: 20:00 P.M. :)


Güneşin batışını izlemek,hoş sohbetler etmek için görüşmek üzere:rendeer:

459077048_fcdbf0db28.jpg
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
hayırlı olsun topiğimiz...Geçen hafta çok güzeldi gerçekten ve yoğun katılım oldu, bu haftada aynı performansı bekliyorum :)

ufak bir hatırlatma; fotoğraf makinası olan herkes makinasını getirsin bu hafta bu topiği fotoğrafa boğalım, son haftalardaki tembelliğimizden kurtulalım:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
ooo topic erken geldi, Cuma günü Dershane stresini atmak için iyi olcak :p
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
utku dört ayak üzerine düştün yine bak, bir alsancak toplantısı daha geliyor :wiinkk:

havalar biraz serinlesin mangalada doyacaksın takipte ol:cherry:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Bazı yemeklerde,balolarda takım elbise zorunluluğu vardır ya,biz de yakında fotoğraf makinesi zorunluluğu mu koysak ne :p Fotoğraf makinesi olmayan toplantıya gelemesin :p Nasıl fikir :)?

Ben getireceğim makineyi,bir kaç kişi daha getirirse güzel olur..
Pili çabuk bitiyor benimkinin.
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
1,432
ben nasıl gelecegimi bilmiyorum,google earth ten görüntü de koyabilirmiyiz.Alsancak iskele Cuumhuriyet meydanındaki iskele mi oluyor :p

Bir aksilik cıkmazsa gelecegim :rendeer:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
Konuyu Toplam 5 Üye okuyor. (4 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
chatkut+, extreme1925, aykan, dynner

aykan hocam bodrum çok sıcaktır, gel senide bekleriz kordon rüzgarlarında serinleyelim :cat:
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
1,432
Bazı yemeklerde,balolarda takım elbise zorunluluğu vardır ya,biz de yakında fotoğraf makinesi zorunluluğu mu koysak ne :p Fotoğraf makinesi olmayan toplantıya gelemesin :p Nasıl fikir :)?

Ben getireceğim makineyi,bir kaç kişi daha getirirse güzel olur..
Pili çabuk bitiyor benimkinin.

telefonlarımız foto cekiyor ama flash ı yok ::shake2:::santa:
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
tamam bende kamera getireceğim en az 100 foto cıksında diğer şehirleri imrendirelim :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:58 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:58 PM ----------

hayırlı olsun topiğimiz...Geçen hafta çok güzeldi gerçekten ve yoğun katılım oldu, bu haftada aynı performansı bekliyorum :)

ufak bir hatırlatma; fotoğraf makinası olan herkes makinasını getirsin bu hafta bu topiği fotoğrafa boğalım, son haftalardaki tembelliğimizden kurtulalım:queen:

abi önemliolan birlik beraberlik mutlu olmak :rendeer:
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
harbiden çim adam olduk bu sene neyse çim bayanımla orda olcam :)not gitarlı bi arkadaşımız vardı şu kulağımızın pasını atsaydı ne iyi olurdu muzo duy beni .:)yatmadım bu saate kadar .:rendeer:
 
Katılım
10 Ağu 2009
Mesajlar
6
Bende gelmek isterimde ehliyet yokkaldık yine otobüslere sevdim ben bu forumu bi kaç arkımı bo topice yönlendiriyim allah izin verirse gelmeye çalışırız bizde yaş alıklarımız 17 18 :):):):) çim bayanlar derken kız arklarımzdamı gelmek zounda yeni oldum için çözemedim :)
 
Katılım
13 Tem 2009
Mesajlar
42
Bazı yemeklerde,balolarda takım elbise zorunluluğu vardır ya,biz de yakında fotoğraf makinesi zorunluluğu mu koysak ne :p Fotoğraf makinesi olmayan toplantıya gelemesin :p Nasıl fikir :)?

Ben getireceğim makineyi,bir kaç kişi daha getirirse güzel olur..
Pili çabuk bitiyor benimkinin.

Yapma dostum, fotoğraf makinasını yeni patlattık birdaha masraf açmayalım şimdi.:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:03 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:01 PM ----------

Ben geçen seferki toplantıya katılamamıştım bu seferkini kaçırmaya niyetim yok inşallah bi aksilik olmazsa katılmak istiyorum.
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
not gitarlı bi arkadaşımız vardı şu kulağımızın pasını atsaydı ne iyi olurdu muzo duy beni .:)

Olacak o iş ::blusssh:
İsterse gelmesin gitarıyla ::whip::


Bende gelmek isterimde ehliyet yokkaldık yine otobüslere sevdim ben bu forumu bi kaç arkımı bo topice yönlendiriyim allah izin verirse gelmeye çalışırız bizde yaş alıklarımız 17 18 :):):):) çim bayanlar derken kız arklarımzdamı gelmek zounda yeni oldum için çözemedim :)

Kız arkadaşınla gelmek zorunda değilsin,çoğu kişi kız arkadaşı ya da eşiyle geldiği için çim adamlar ve çim bayanlar dedik sadece.


Yapma dostum, fotoğraf makinasını yeni patlattık birdaha masraf açmayalım şimdi.:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Ben geçen seferki toplantıya katılamamıştım bu seferkini kaçırmaya niyetim yok inşallah bi aksilik olmazsa katılmak istiyorum.

Buyur gel,toplantılarda düzgün Türkçe kullanıyoruz hem :)
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
339
Anlaşılan her zaman ki gibi keyifli bir buluşma olucak (hem de fotoğraflı inş ) :)
Ancak cuma akşamı bir arkadaşımızın düğün organizasyonu nedeniyle katılamıyacam ne yazık ki. Çimenler,gitarlar ve foto. mak.leri :) çok şey kaşırcaz bu hafta sanki:)
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
114
siz geçen hafta hiç aramayın sormayın sonra gitar deyin hehe:p neyse bu hafta büyük ihtimalle gitarımızla ordayız bi aksilik kaza bela olmazsa cesi abim duydum bak sesini :cat:
 
Katılım
23 Şub 2008
Mesajlar
575
arkadaşlarım ben büyük ihtimalle bu hafta istanbul a gideceğim gitmessem 2 kişilik yer ayırın bana :D
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ay ay askerden gelmişmiş de bi sürü de topik açmışmış :mrgreen: Yaşıyorsunuz İzmir'de wallahi billahi :rendeer: Yayılın bakalım çimlere yayılın :mrgreen:
 
Katılım
22 Ocak 2008
Mesajlar
272
bi aksilik çıkmazsa bende gelmeyi düşünüyorum hepinizi çok özldeim:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst