Aynen, hidrolik kapağı...
Boyatabilirim üstündekini fakat neden kusursuz olmasın:wiinkk:
Yuasa akümü çöpe attım yerine yeni Yuasa'yı taktık...
Konjektör akümüde çöpe attırdı bana, neyseki YUASA ile yanyanayız aküden bol bir şey yok elimizde.
Bugun yine konuştum Muğla'daki Ersoy usta ile, ürün ikinci elmiş çalışan bir motordan sökmüş. Amerika'dan getirebilirim artık istediklerimi ama 1.5 hafta sürer en az. 100 liraya bu ustanın elindeki konjektörü alacağım büyük ihtimal.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:50 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:41 PM ----------
Bunlarda günün fotoğrafları...
Bugun CRX'e de Virago'ya da pasta - cila uygulaması yaptım, sonrasında aracın ve motosikletin tekerlerini arap sabunu ile yıkadım. Tekerleri simsiyah yapmak için özel solüsyonum var ama evde unutmuşum, arap sabunuyla idare ettik bugün.
Motosikletin tekerlerine sürdüğünüz kimyasalların kaydırıcı özelliği var ise taban kısmına ve yanakların tabana yakın bölgelerine kesinlikle sürmeyin açık söylüyorum ölürsünüz.
Motorumun hoşuma giden bir özelliğinden bahsetmek istiyorum size, yarış motorlarının tek tekere kalkması gibi benim motorumda bir amerikan muscle gibi yan veriyor, ciddi şekilde drift yapmayı öğreniyorum motor altımda bir sağa bir sola kayıyor her geçen gün dozunu arttırıyorum, bildiğiniz yan yan gitmeye başladım her yere, alışkanlık oluyor. Eğlenceside cabası. Youtube ile ilgili upload sorunumu çözersem onunla ilgili de bir video çekmeyi düşünüyorum.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:00 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:50 PM ----------
Susturucularımdan 1, 1.5 metre alev atmamı sağlayacak kiti getirmekten iyice vazgeçiyor gibiyim oysa yan yan giderken çok havalı olacaktı.Ancak motorun konjektör, ön lastik vb masrafları beni motorun makyaj kısmındaki modifikasyonları ile uğraşmaktan soğutuyor. Bayram seyran gelsede el öpsek bari diğer türlü batacağım, motora harcadıklarımdan...