Asya Motor Asya Motor AS 150T 19A Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Haz 2008
Mesajlar
182
selam arkadaşlar motoru aldım sıfır olmasına rahmen ufak tefek sorunları var arka küçük çamurluk sürtüyor bide tahliye borusundan benzin atıyor pis benzin ama cok bie bu motoru kullannan arkadaşlar 7 tl benzinle 48 km gidiyor biraz çok değilmi servisi aradım evet bu aralar yakar diyor ne yapmalıyım k.ib iyi günler

Motorun ilk aldığın zamanlarda fazla yakması gayet normal benim başımada geldi . Tahliye borusundan benzin gelmesi ise deponu full yaptıysan yada motoru çok çalkaladıysan taşan benzinleri tahliye den dışarı atar .
Arka çamurluk benimde eridi arka lastik eritti . Garanti kapsamında iken git değiştirsinler . Zaten 8-10 lira birşey .
Şimdi motorun az yakması için sana bir kaç öneride bulunayım . Ani kalkış yapma , 60 ı geçtiğin zaman yakıtı 2ye katlıyor . Ben full depo ile uzun yola gittim 15 tl lik benzinle 160 km benzin yaktı şehir içinde dur kalk sebebi ile yakıt maalesef artıyor .
Saygılar ...
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
Motorun ilk aldığın zamanlarda fazla yakması gayet normal benim başımada geldi . Tahliye borusundan benzin gelmesi ise deponu full yaptıysan yada motoru çok çalkaladıysan taşan benzinleri tahliye den dışarı atar .
Arka çamurluk benimde eridi arka lastik eritti . Garanti kapsamında iken git değiştirsinler . Zaten 8-10 lira birşey .
Şimdi motorun az yakması için sana bir kaç öneride bulunayım . Ani kalkış yapma , 60 ı geçtiğin zaman yakıtı 2ye katlıyor . Ben full depo ile uzun yola gittim 15 tl lik benzinle 160 km benzin yaktı şehir içinde dur kalk sebebi ile yakıt maalesef artıyor .
Saygılar ...


meriç güzel anlatmışsın arkadaşa....bende kaza yaptım....ön taraf far hariç değişecek....senin gittiğin yerde bizim motrların yedek parçası varmıydı...yada getirtirmi....
 
Katılım
4 Eki 2008
Mesajlar
26
murtaza 7lt de 48km yakmasına gerçekten takıldım...ben de sıfır aldım motpru ilk aldıgımda 90-95 km yaptı ya full depoyla bence kesinbi sorun vardır benzin atması falan
 
Katılım
17 Haz 2008
Mesajlar
182
meriç güzel anlatmışsın arkadaşa....bende kaza yaptım....ön taraf far hariç değişecek....senin gittiğin yerde bizim motrların yedek parçası varmıydı...yada getirtirmi....

Ali gittiğimiz yerde yedek parça temini yapılıyor kardeşim . Ben hava filtresi ve arka çamurluğu oraya değiştirttim. Geçmiş olsun kaza için hayırdır nerede oldu bu kaza.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
Son düzenleme:
Katılım
17 Haz 2008
Mesajlar
182
Ali gittiğimiz yerde yedek parça temini yapılıyor kardeşim . Ben hava filtresi ve arka çamurluğu oraya değiştirttim. Geçmiş olsun kaza için hayırdır nerede oldu bu kaza.

Motorda şu an için bir sorun yok ALİ .Ayın 22 sindeki sınava motive olmuş durumdayım inşallah bende ehliyet sahibi olacam .
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
hadi bakalım hayırlısıyla alırsın inşallah....ama ilk ehliyeti aldıktan sonra polis gördümü korkuyorsun sonra ehliyetin olduğu aklına geliyor rahat rahat sürüyorsun:d

bende çanta aldım arkaya..33lt lik ama küçük geldi sankii..
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Tem 2009
Mesajlar
15
arkadaşlar beni bilgilendirdiğiniz için çok teşekür ederim servisi aradım az önce yakıt yeni oldugu için motor çok yakması normal dediler tahliye borusundan gelen benzinde pis benzinmiş onuda temizlemek için benzini kapatım karbrotördeki benzin bitene kadar motorun calışması lazım mış öle söyledi servis bide ön dikreksiyonun alt kısmı cizilmemesi için ne yapmalıyım arkadaşlar

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:00 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:54 PM ----------

motorun ilk aldığın zamanlarda fazla yakması gayet normal benim başımada geldi . Tahliye borusundan benzin gelmesi ise deponu full yaptıysan yada motoru çok çalkaladıysan taşan benzinleri tahliye den dışarı atar .
Arka çamurluk benimde eridi arka lastik eritti . Garanti kapsamında iken git değiştirsinler . Zaten 8-10 lira birşey .
şimdi motorun az yakması için sana bir kaç öneride bulunayım . Ani kalkış yapma , 60 ı geçtiğin zaman yakıtı 2ye katlıyor . Ben full depo ile uzun yola gittim 15 tl lik benzinle 160 km benzin yaktı şehir içinde dur kalk sebebi ile yakıt maalesef artıyor .
Saygılar ...
çok şekür ederim arkadaşlar bide bu motordan adanada kullanan arkadaşlar varmı
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
arkadaşlar bende bu motoru şekil olarak çok beyeniyorum tavsiye edermisiniz? bende 250lik chopper var benim hatunu bindiremedim birtürlü o alete o yüzden satıp bunu almayı düşünüyorum. (kızlarda bir acayip sattığım gt250r ye deli gibi biniyordu bundan korkuyormuş :mrgreen:)
 
Katılım
4 Eki 2008
Mesajlar
26
arkadaşlar bende bu motoru şekil olarak çok beyeniyorum tavsiye edermisiniz? bende 250lik chopper var benim hatunu bindiremedim birtürlü o alete o yüzden satıp bunu almayı düşünüyorum. (kızlarda bir acayip sattığım gt250r ye deli gibi biniyordu bundan korkuyormuş :mrgreen:)

kesinlikle tavsiye ediyorum.... veririsin motoru kıza arkasına oturursun .....oturak öne dogru kaydığı için ohhhhhhh ohhhhhhh çok güzel oluyoo :):):)

metojpg014.th.jpg
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
arkadaşlar bende motorumu sattım sayılır...haftaya yeni sahibine gidiyor...çok üzüleceğim belli ama satmam gerekiyor....enaz 2 ay motorsuz kalıcam canımı sıkıyor...:pale::pale:
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
64
selam arkadaşlar motoru aldım sıfır olmasına rahmen ufak tefek sorunları var arka küçük çamurluk sürtüyor bide tahliye borusundan benzin atıyor pis benzin ama cok bie bu motoru kullannan arkadaşlar 7 tl benzinle 48 km gidiyor biraz çok değilmi servisi aradım evet bu aralar yakar diyor ne yapmalıyım k.ib iyi günler

Dostum öncelikle Hayırlı olsun ALLAH KAzasız Binmek nasip etsin..Motorun Bakımlarını aksatma Şuan motorun çok yakar rodaj süresinde bu dönem önemli motorun uzun ömrü için.
Önerilerim ;

- Ani Kalkıslar yapma
- Hızlı gidecem diye ugrasma motorda aşınma yapar
- Arka camurluk ise dikkat et arka amortisöre degiyorsa kenarından düzgünce kes sürtmesin yoksa birden sıkısma yapar kırarsın.

Yapacakların bunlar..ehliyet kask mont şart..mobilete binsen bile üstün sıkı olucak kask olucak..
 
Katılım
27 Tem 2009
Mesajlar
15
çok teşekür ederim

Dostum öncelikle Hayırlı olsun ALLAH KAzasız Binmek nasip etsin..Motorun Bakımlarını aksatma Şuan motorun çok yakar rodaj süresinde bu dönem önemli motorun uzun ömrü için.
Önerilerim ;

- Ani Kalkıslar yapma
- Hızlı gidecem diye ugrasma motorda aşınma yapar
- Arka camurluk ise dikkat et arka amortisöre degiyorsa kenarından düzgünce kes sürtmesin yoksa birden sıkısma yapar kırarsın.

Yapacakların bunlar..ehliyet kask mont şart..mobilete binsen bile üstün sıkı olucak kask olucak..


beni bilgilendirdiğin için çok teşekür ederim arkadaşım camurluk arka lastiğe sürtüyor çok yakın lastiğe bi parmak bile sığmayacak şekilde yapmışlar 300 km bakımında söylicem servise artık ne yaparlarsa bide rodaj süresi ne kadar bu konuyla beni bilgilendirirseniz sevinirim iyi günler
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
beni bilgilendirdiğin için çok teşekür ederim arkadaşım camurluk arka lastiğe sürtüyor çok yakın lastiğe bi parmak bile sığmayacak şekilde yapmışlar 300 km bakımında söylicem servise artık ne yaparlarsa bide rodaj süresi ne kadar bu konuyla beni bilgilendirirseniz sevinirim iyi günler

çamurluğu sende ayarlarsın 12-13 anahtar var alet çantasında onunla çamurluğu tutan vidaları biraz gevşet sonra biraz yukarı kaldır. bu sorun bizim motorların hepsinde var. bende fark etmesem çamurluk eriyip gidecekti...500 km den sonra yavaş yavaş motora gaz açmaya başlayabilrisin...
 
Katılım
27 Tem 2009
Mesajlar
15
selam

çamurluğu sende ayarlarsın 12-13 anahtar var alet çantasında onunla çamurluğu tutan vidaları biraz gevşet sonra biraz yukarı kaldır. bu sorun bizim motorların hepsinde var. bende fark etmesem çamurluk eriyip gidecekti...500 km den sonra yavaş yavaş motora gaz açmaya başlayabilrisin...

arkadaşlar bu yakıt olayı cok kafama takıyorum yakıt cok fazla benim motorda 48 km 7 tl yaktı bide benzin ibresi bozuk galiba servis artık bi ayar yaparmı bilemicem bugun bi el atım şu camurluga eve gidince ön ayalıgın ve göğse paspas nasıl bulabilirim cok cabuk ciziliyor yardımcı olursanız sevinirim
 
Katılım
17 Haz 2008
Mesajlar
182
Arkadaşlar motorunuzun her daim yeni görünmesini lastik ve siyah olan aksamının beslenmesi için arapsabunu ile güzelce köpürtmeden silin farkı sizde göreceksiniz .
Her gören yeni motor mu aldın diye soruyor tavsiye ederim . Lastikleride silmeyi unutmayın .
Saygılar...
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
meriç ben motoru uzun zamandır yıkamıyorum....bi deneyeyim bakalım...ben bugün sizin o tarafa gidicem çamurluğu almaya...
 
Katılım
27 Tem 2009
Mesajlar
15
Selam

arkadaşlar motorunuzun her daim yeni görünmesini lastik ve siyah olan aksamının beslenmesi için arapsabunu ile güzelce köpürtmeden silin farkı sizde göreceksiniz .
Her gören yeni motor mu aldın diye soruyor tavsiye ederim . Lastikleride silmeyi unutmayın .
Saygılar...

hafta sonu bende deneyeyim bakım orta pilastik yer cok cabuk kirleniyor ya bakalım bende yıkayayım da görelim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:18 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:18 AM ----------

meriç ben motoru uzun zamandır yıkamıyorum....bi deneyeyim bakalım...ben bugün sizin o tarafa gidicem çamurluğu almaya...

SELAM BENİ EKLERSENİZ ORDAN KONUŞABİLİRİZ [email protected]
 
Katılım
4 Eki 2008
Mesajlar
26
MİLLET geçen motora rölanti ayaro yaptırdım .. ama yaptırmaz olaydım motor ilk başlarda çalıştırdıktan sonra durmaya başladı daha sonra ise kendi gaz vermeye başladı anlıyacagınız motor hız sabitliyo 50 ye çıkıyorum ellerimi bırakınca motor 50km de gidiyo kendi çok sakat bir durum yani bu rölanti ayarını kendim yapabilir miyim acaba servise verdik katletti resmen
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst