[Kayseri - MT]

Katılım
22 May 2008
Mesajlar
532
dayıoğlu hosgeldin..ama bi u yu unutmusun layn..:rendeer:

olm tuni kıskanma lan:bounce:
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
s.aa ben yeni katıldımm motosikletnete.ben the doctor yusuf çınar kuzeniyimm :)
yusuf abi bu aradaa ben motoru istiyom yaww :) ösledimmm :)hyosunguu

Hoşgeldin :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:28 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:27 PM ----------

yaz-sinema-keyfi.jpg

Tuni ben bu film'leri 5 sene önce seyrettiydimdi :mrgreen:
 
Katılım
28 Tem 2009
Mesajlar
52
dayıoğlu hosgeldin..ama bi u yu unutmusun layn..:rendeer:

olm tuni kıskanma lan:bounce:

hosbuldukk halaoqluuuu :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:45 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:44 PM ----------

bu kayseri mt yi incelerdimm qüzelllll yaniii arkadaşlıklar kalıcıyımm mrk etmeyinn :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:46 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:45 PM ----------

yusuff abeyy bu arada yarın işeee qirecemmmm :):p:p:cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:50 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:46 PM ----------

sabah sabah güleceğim yoktu. doktor yusuf ha :) ondan olsa olsa baytar olur ::):)
hoş geldin bilader:rendeer:

baytar derkdenn :cherry:anlamadımm da
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
aaa bunun rengi de pembe..
hayrola ferhat abi artık pembe rekli motorları mı beyeniyorsun :)
 
Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
1,065
:salut::salut: arkadaşlar bu saat itibariyle artık bir cosmos um yok sattım :salut:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:39 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:38 PM ----------

artık bana bir iki turluğuna motor verirsiniz herhalde benim hiç motorum olmadıkii

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:40 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:39 PM ----------

yusuf bana motoru satsana 2000 tl vereyim temizinden
 
Katılım
22 May 2008
Mesajlar
532
abi yanında kaskı montu da istermisin??:cherry:

bu arada ayda hanım nerde acaba?gezmek dolasmak isterse bu ara musaitim:queen:
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:salut::salut: arkadaşlar bu saat itibariyle artık bir cosmos um yok sattım :salut:

artık bana bir iki turluğuna motor verirsiniz herhalde benim hiç motorum olmadıkii

Sizin tükkandaki o'son köşede duran kırmızı ybr tam senlik mehmet :) EEEEE artık bir ybr açmak'ta sana düşer kanımcaa :mrgreen:
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ayda hanım bence bu fırsatı kaçırma derim !! kendisi racing kullanıyor artı doktor olacak artı karizmatik :cat: :wiinkk:
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
sakın binmeyin yosif in makinasına. vurdurarak çalışıyo motor :)
benim dandik caracal bile böyle sorunlar çıkartmıyorç en kötü ayak marşı ile çalışır :):):)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst