s.aa ben yeni katıldımm motosikletnete.ben the doctor yusuf çınar kuzeniyimm
yusuf abi bu aradaa ben motoru istiyom yawwösledimmm
hyosunguu
dayıoğlu hosgeldin..ama bi u yu unutmusun layn..:rendeer:
olm tuni kıskanma lan:bounce:
sabah sabah güleceğim yoktu. doktor yusuf haondan olsa olsa baytar olur :
hoş geldin bilader:rendeer:
aaa bunun rengi de pembe..
hayrola ferhat abi artık pembe rekli motorları mı beyeniyorsun![]()
:salut::salut: arkadaşlar bu saat itibariyle artık bir cosmos um yok sattım :salut:
artık bana bir iki turluğuna motor verirsiniz herhalde benim hiç motorum olmadıkii
abi yanında kaskı montu da istermisin??:cherry:
bu arada ayda hanım nerde acaba?gezmek dolasmak isterse bu ara musaitim:queen: