- Katılım
- 22 Haz 2009
- Mesajlar
- 1,279
Onur 35 almış olduğun ampul hakkında detay verebilir misin? Marka, model, nerden temin edebiliriz vs?
ben bi tamirci arkadaşım var genelde italyan motor vb kaliteli motorların tamircisi onda taktırdım (çeşme'de)fakat ampullerin markasına hiç dikkat etmedim ama sizler için öğrenirim buraya not geçerim...parasına göre verdiği net ışık ve dayanıklılıktan memnunum:cat:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:23 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:19 PM ----------
bizim motor son hızda yzf yı tokatlıyor![]()
onlarda kesici çip var diye biliyorum o sebepten öyledir ama bence biraz daha görüntüye kaçabilirlerdi cbr için...başlangıç motoru tamam da parası pek öyle söylemiyor:silent: