Ybr 125 mi CBF 150 mi?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
28 Tem 2009
Mesajlar
2
Motorumu Degistirmeyi Düsünüyorum..Ramzey cup var suanda..ybr veya cbf almayı düsünüyorum..sizin tavsiyeleriniz nelerdir? Az Yakan Çok Kaçan Bişi Arıyorum :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2009
Mesajlar
274
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
CBF150 az yakma konusunda hiç üzmez.Ayrıca kaçma konusunda da kendi sınıfındakilerin en iyisidir.YBR125'e göre daha iri , daha gösterişli bir motor.Hem rahat konforlu.Titreşim sıfır denecek kadar az.
 
Katılım
28 Tem 2009
Mesajlar
2
acıkcası ybr nin durusu hosuma gitti..onu almaktan yanayım..genelde sehir ici kullanıcam..ama sehirdısınada cıkabilirmiyim bu motorla?
 
Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
1,167
git galeride üstüne bin varsa tanıdıkların ufak bir tur at hangisi hosuna giderse onu al cbf biraz motor bakımında problemli alet yağ yakma problemi var zamanında değiştirisen sana sıkıntı çıkarmaz
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2009
Mesajlar
274
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
git galeride üstüne bin varsa tanıdıkların ufak bir tur at hangisi hosuna giderse onu al cbf biraz motor bakımında problemli alet yağ yakma problemi var zamanında değiştirisen sana sıkıntı çıkarmaz

Boşver arkadaşım yağ yaksın.Nolmuş yakarsa.Geçenlerde bu yazı geçirmek için bi 150'lik alayım dedim.Baktım bi tane tvs apachi satılık.Bi tur attım.Olmaz böyle berbat bir motor.Acayip titreşim var.Hem hangi devirde hızlanıyo nasıl hızlanıyo anlamadım.Gaza karşı tepkisi çok dengesiz.O zaman anladım ki bütün 150'likler cbf150'nin kölesi olsun.Çok yağ yakarsa 500 TL'ye rektefiye edersin binmeye devam edersin.
 
Katılım
19 May 2009
Mesajlar
229
çok yerinde birkonu olmuş öncelikle konuyu açan arkadaşa tesekkür ediyorum (bu günden sonra bu konunun cbf 150 forumunu meşgul etmeyeceği için) :p
bu konu uzayacakta uzayacak KESİN
hımmmm bu sorunun en doğru cevabını cbf ve ybr kullanıcıları verir
ama bence ybr kullanıp cbf diyenlerin cbf kullanıp ybr diyeceklerden daha fazla olacağından eminim
çünki sorunun cavabı zaten ortada insanlar cbf den mi ybr ye geçiyor ybrden mi cbf ye geçiyor bence böyle bakmak lazım :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2009
Mesajlar
274
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok yerinde birkonu olmuş öncelikle konuyu açan arkadaşa tesekkür ediyorum (bu günden sonra bu konunun cbf 150 forumunu meşgul etmeyeceği için) :p
bu konu uzayacakta uzayacak KESİN
hımmmm bu sorunun en doğru cevabını cbf ve ybr kullanıcıları verir
ama bence ybr kullanıp cbf diyenlerin cbf kullanıp ybr diyeceklerden daha fazla olacağından eminim
çünki sorunun cavabı zaten ortada insanlar cbf den mi ybr ye geçiyor ybrden mi cbf ye geçiyor bence böyle bakmak lazım :)

Tavuk mu yumurtadan çıkar , yumurta mı tavuktan
 
Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
1,167
Boşver arkadaşım yağ yaksın.Nolmuş yakarsa.Geçenlerde bu yazı geçirmek için bi 150'lik alayım dedim.Baktım bi tane tvs apachi satılık.Bi tur attım.Olmaz böyle berbat bir motor.Acayip titreşim var.Hem hangi devirde hızlanıyo nasıl hızlanıyo anlamadım.Gaza karşı tepkisi çok dengesiz.O zaman anladım ki bütün 150'likler cbf150'nin kölesi olsun.Çok yağ yakarsa 500 TL'ye rektefiye edersin binmeye devam edersin.

bende öyle düşündüğümdem cbf aldım rahatıma bakmak için
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Ne gereksiz bir konu..
Biraz aramaya yapmayı öğrense şu milletmiz ne güzel olacak..
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
 Bu Konu MT Site Yönetimi Tarafından Kapatılmıştır.
Sebep:  Tavsiyemiz ARAMA yapmandır; çok daha ayrıntılı bilgiye ulaşabileceksin bu kıyas hakkında...
 Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
 Foruma üye olan herkes forum kurallarını kabul etmiş sayılır.
 Forum Kurallarını okumak için tıklayın..
 Şikayetleriniz için tıklayın
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst