Ybr 250 ile Çanakkale Ecabat şehitlik gezisi

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba arkadaşlar dün saat 11.00 gibi akçay haraket ettim. Şehitlikleri gezmek iin Çanakkale'ye hareket ettim, yol çok rüzgarlı olduğu için hızımı fazla yükseltemedim, ortalama 90 / 100km hızla gittim arada bir 120 / 130 çıktığım oldu ama, sonra fazla hızlı gitmemeye karar verdim, rüzgar motorun üstünden atacak gibi esiyordu, saat 14.10 gibi Çanakkale'ye vardım, Çanakkale'de biraz şehir turu yaptıktan sonra, ve Nusret Mayın Gemisini gezdikten sonra, feribotla Karşıya Ecabat'a geçtim, aklınızda bulunsun feribot karşıya 30 dakika'da geçiyor, motosiklet'le beraber ücreti 4tl, ve sonra Kilitbahir'e gidip, şehitlikleri görmeye başladım, ilk olarak annemin memleketi Havran'lı Koca Seyit'in anıtnı ziyatet etmek oldu, Koca Seyit 215kg top mermisini kaldırıp İngiliz gemisine batmasını sağlamıştır. Çanakkale şehitleri Abide'si Ecabat'tan yaklaşık 20km uzaklıkta, Abide'ye doğru ilerlerken yol üzerinde Soğanlık ve Şahindere Şehitliklerine uğrayıp fotoğraflar çektim, sonra Abide'ye geldim, orda gezip fotoğraflar çektim, sizlerle gezimi paylaşmak istedim, buyrun arkadaşlar:cat:


































evet arkadaşlar gezim burda sona erdi:cat:
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
Güzel gezi olmuş. Ama hâlâ neden fotoğrafları 640*480 yapmıyorsunuz?:farao: İnterneti kotalı olan arkadaşlar var, aynı zamanda zaman kaybı yaratıyor. Lütfen biraz anlayış gösterelim. Saygılar...:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güzel gezi olmuş. Ama hâlâ neden fotoğrafları 640*480 yapmıyorsunuz?:farao: İnterneti kotalı olan arkadaşlar var, aynı zamanda zaman kaybı yaratıyor. Lütfen biraz anlayış gösterelim. Saygılar...:rendeer:
bi dahaki sefere öyle yaparım kardeş kusura bakma imageshack tan yüklüyorum bu resimleri :cat: pek bilmiyorum
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
güzel bir gezi olmuş,her TÜRK'ün gidip görmesi gereken bir yer.teşekkürler.bende henüz görmedim ama ilk fırsatta gideceğim.:cat:

hayır yayınla,paylaşım çok önemlidir arkadaşım.
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
Edremitli güzel bir gezi ve anlamlı bir paylaşım olmuş teşekkürler..:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güzel bir gezi olmuş,her TÜRK'ün gidip görmesi gereken bir yer.teşekkürler.bende henüz görmedim ama ilk fırsatta gideceğim.:cat:

hayır yayınla,paylaşım çok önemlidir arkadaşım.
şehitlikler çok kalabalıktı, Türkiye'nin birçok ilinden gelenler vardı, plakalara dikkat ettim abi, çok Adana plaka gördüm, inşallah sende birgün gelip ziyaret edersin:cat:
 
Katılım
11 Mar 2005
Mesajlar
479
Edremitli, Bir Yozgatlı olarak, toprağımın insanlarının isimlerini duyunca tüylerim ürperdi. Çanakkaleden sadece geçtim. Gidip gezme fırsatını bulamadım. Umarım ne kısa zamanda YBR250 Gelinciğimle o topraklara geleceğim.Tşkler
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
harika bir gezi olmuş emeğinize sağlık bir ara bizim de gitmemiz gerek doğrusu selamlar
 
Katılım
26 Şub 2009
Mesajlar
3
kendime o kadar yazık ki bu ülkede bu vatan evladı olarak yaşıyorum ama bir devrin battığı yeri şehitlerimizi ziyaret etmedim bi kez daha kendime yazık olsun dedim
inşallah son nefesimi vermeden şehitlerimizi ziyaret edebilirim
Paylaşım için teşekkürler.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Bu tip geziler gercekten cok anlamlı... Vatandaşlarımızın daha bir dikkatini cekiyor gercekten :)
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
öncelikle tebrik ederim...çanakkale gibi insanın ömründe birkez dahi gitmesi gereken bir tarihin yazıldığı topraklara gittiğin için...

bir rehber abimiz vardı çanakkalede kendisini bu işe adamış dedeleri orda şehit olmuş...diyordu ki; japon lar daha ilk okul çağındaki 7-8 yaşlarındaki çocukalrını atom bombasının atıldığı bölgelere götürürmüş...oradaki hava yı görmeleri için o bombadan sonra sakat kalan insanlar ve özürlü doğan çocuklar...ve daha çocuk yaşta o milli duyguyu yüklerlermiiş beyinlerine...siz çalışıp didinirseniz teknolojide lider olursanız işte en güzel cvbı onlara vermiş olursunuz derlermiş...şimdi kendimize soralım hangimiz çocuklarımıza çanakkaleyi gezdirdik yada anlattık....ben 4-5 defa gittim her seferinde ayrı bir hava aldım orada....uzatmadan bir anı daha anlatayım...üniversite öğrencilerini gezdirmek için çanakkaleye getirmişler hani istiklal marşımız da da varya toprağı sıksan şühedaa...demiş ki yani şu kuru toprağı sıksam kanmı akacak o bir sürü arkadaşının bakışları arasından bir avuç toprak alıyor sıkıyor ve damla damla kan akmaya başlıyor birden irliliyor ve toprağı atıyor....işte bu topraklar böyle toprak hayvanlar şehitliklere pislemezler girmezler onlara saygılarından ama biz de hayatımızda birkez bile gidip birer fatiha okumamışsak yazık bize....çünki onlar canlarını feda etmeselerdi bizler bu günleri görbilecekmiydik...tarihi bizans ordularının roma imparatorluğunun kalntılarını gezip de çanakkaleyi es geçmek hiç bir TÜRK evladına yakışmaz.....

ey şehit oğlu şehit isteme benden makber...
güzel olmasaydı hiç ölürmüydü peygamber....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güzel gezi olmuş
en azından bu kez vukuatsız bir konu açmışsın:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst