Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 27 Mar 2009
- Mesajlar
- 526
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba arkadaşlar dün saat 11.00 gibi akçay haraket ettim. Şehitlikleri gezmek iin Çanakkale'ye hareket ettim, yol çok rüzgarlı olduğu için hızımı fazla yükseltemedim, ortalama 90 / 100km hızla gittim arada bir 120 / 130 çıktığım oldu ama, sonra fazla hızlı gitmemeye karar verdim, rüzgar motorun üstünden atacak gibi esiyordu, saat 14.10 gibi Çanakkale'ye vardım, Çanakkale'de biraz şehir turu yaptıktan sonra, ve Nusret Mayın Gemisini gezdikten sonra, feribotla Karşıya Ecabat'a geçtim, aklınızda bulunsun feribot karşıya 30 dakika'da geçiyor, motosiklet'le beraber ücreti 4tl, ve sonra Kilitbahir'e gidip, şehitlikleri görmeye başladım, ilk olarak annemin memleketi Havran'lı Koca Seyit'in anıtnı ziyatet etmek oldu, Koca Seyit 215kg top mermisini kaldırıp İngiliz gemisine batmasını sağlamıştır. Çanakkale şehitleri Abide'si Ecabat'tan yaklaşık 20km uzaklıkta, Abide'ye doğru ilerlerken yol üzerinde Soğanlık ve Şahindere Şehitliklerine uğrayıp fotoğraflar çektim, sonra Abide'ye geldim, orda gezip fotoğraflar çektim, sizlerle gezimi paylaşmak istedim, buyrun arkadaşlar:cat:



































































evet arkadaşlar gezim burda sona erdi:cat:



































































evet arkadaşlar gezim burda sona erdi:cat: