- Katılım
- 23 Ağu 2006
- Mesajlar
- 345
S.a cbf ailesi, motorunuz ile ilgili resimlerinizi burada paylaşmanızı istiyorum, sonuçta alan var alamayan var
hoşçakalın
saol korkut abı kendıme bakmadım ona baktıgım gıbı![]()
Eyvaaaaah sen şimdi 600 lük makinayı alınca hiç bakmazsın kendine.:cyclopsan![]()
selam arkadaşlar ben de dün siyah 2004 temiz bi cbx 250 sahibi oldum lüleburgazdan balıkesire tam gaz geldim(450 km ve ilk deneyimim)daha önce cbx kullanmadım,sesini sadece yanımdan geçerken duyduğum ama güvendiğim marka ve modeldi.satan abimde sağolsun çok ilgilendi.motor a temiz diyorum hala daha en azından öyle olduğunu sanıyorumyanlız makinadan normalin dışında sesler geldiğini farkettim
ve servise gittim ve motoru indirmeleri gerektiğini söylediler krank bilyasımı ne dağılmış o sesin o bilyadan geldiğini söylediler ve yaklaşık 300 lira masrafı war dediler.bide bugnarka tekerimden çivi çıkardım
nazara gelme lafına pek inanmıyorum ama motor sanırım göründüğü kadar temiz değildi ve aksilikler üst üste gelmeye başladı.öğrenciyim,masrafsız sağlam bi motor um olsun istedim ama daha 2. günden 300 lira fatura çıktı
sizde de bu ses varmı?vitesi boşa atmak ayrı bi işkence
bunların kronik sorunlar olduğunu söyleyin lütfen yoksa çok feci kendimi kötü hissedicem
![]()
selam arkadaşlar ben de dün siyah 2004 temiz bi cbx 250 sahibi oldum lüleburgazdan balıkesire tam gaz geldim(450 km ve ilk deneyimim)daha önce cbx kullanmadım,sesini sadece yanımdan geçerken duyduğum ama güvendiğim marka ve modeldi.satan abimde sağolsun çok ilgilendi.motor a temiz diyorum hala daha en azından öyle olduğunu sanıyorumyanlız makinadan normalin dışında sesler geldiğini farkettim
ve servise gittim ve motoru indirmeleri gerektiğini söylediler krank bilyasımı ne dağılmış o sesin o bilyadan geldiğini söylediler ve yaklaşık 300 lira masrafı war dediler.bide bugnarka tekerimden çivi çıkardım
nazara gelme lafına pek inanmıyorum ama motor sanırım göründüğü kadar temiz değildi ve aksilikler üst üste gelmeye başladı.öğrenciyim,masrafsız sağlam bi motor um olsun istedim ama daha 2. günden 300 lira fatura çıktı
sizde de bu ses varmı?vitesi boşa atmak ayrı bi işkence
bunların kronik sorunlar olduğunu söyleyin lütfen yoksa çok feci kendimi kötü hissedicem
![]()
umarım o fiyattan verebilrisin...söylediğin şey mantıklı ama yine de satmak istiyorsan biraz daha düşürmelisin derim...
4000 e 2005 twister verdim.
http://www.sahibinden.com/kirmizi_kedi-09WQQaXQQ9416220WQQpXQQdisplayitem
daha dün bu motoru inceledim sahibinden de