Honda Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Ağu 2006
Mesajlar
345
S.a cbf ailesi, motorunuz ile ilgili resimlerinizi burada paylaşmanızı istiyorum, sonuçta alan var alamayan var :) hoşçakalın
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
159
cbf250 gayet güzel ve hem şehir içi hemde şehirdışı gayet ideal uzun zamandır kullanıyorum ama artık satmanın zamanı geldi..saygılar..
 
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
56
selam arkadaşlar ben de dün siyah 2004 temiz bi cbx 250 sahibi oldum lüleburgazdan balıkesire tam gaz geldim(450 km ve ilk deneyimim)daha önce cbx kullanmadım,sesini sadece yanımdan geçerken duyduğum ama güvendiğim marka ve modeldi.satan abimde sağolsun çok ilgilendi.motor a temiz diyorum hala daha en azından öyle olduğunu sanıyorum:(yanlız makinadan normalin dışında sesler geldiğini farkettim:(ve servise gittim ve motoru indirmeleri gerektiğini söylediler krank bilyasımı ne dağılmış o sesin o bilyadan geldiğini söylediler ve yaklaşık 300 lira masrafı war dediler.bide bugnarka tekerimden çivi çıkardım:(nazara gelme lafına pek inanmıyorum ama motor sanırım göründüğü kadar temiz değildi ve aksilikler üst üste gelmeye başladı.öğrenciyim,masrafsız sağlam bi motor um olsun istedim ama daha 2. günden 300 lira fatura çıktı:(sizde de bu ses varmı?vitesi boşa atmak ayrı bi işkence:(bunların kronik sorunlar olduğunu söyleyin lütfen yoksa çok feci kendimi kötü hissedicem:)
 
Katılım
7 Şub 2009
Mesajlar
159
Zinciri değiştirmem lazım ne tavsiye edersiniz? Fiyat ya da marka olarak? Orijinaline 300 den fazla diyorlar. ama ben sevmedim orijinalini 20000 km oldu daha bozuldu.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2009
Mesajlar
274
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selam arkadaşlar ben de dün siyah 2004 temiz bi cbx 250 sahibi oldum lüleburgazdan balıkesire tam gaz geldim(450 km ve ilk deneyimim)daha önce cbx kullanmadım,sesini sadece yanımdan geçerken duyduğum ama güvendiğim marka ve modeldi.satan abimde sağolsun çok ilgilendi.motor a temiz diyorum hala daha en azından öyle olduğunu sanıyorum:(yanlız makinadan normalin dışında sesler geldiğini farkettim:(ve servise gittim ve motoru indirmeleri gerektiğini söylediler krank bilyasımı ne dağılmış o sesin o bilyadan geldiğini söylediler ve yaklaşık 300 lira masrafı war dediler.bide bugnarka tekerimden çivi çıkardım:(nazara gelme lafına pek inanmıyorum ama motor sanırım göründüğü kadar temiz değildi ve aksilikler üst üste gelmeye başladı.öğrenciyim,masrafsız sağlam bi motor um olsun istedim ama daha 2. günden 300 lira fatura çıktı:(sizde de bu ses varmı?vitesi boşa atmak ayrı bi işkence:(bunların kronik sorunlar olduğunu söyleyin lütfen yoksa çok feci kendimi kötü hissedicem:)

Takma kafana o kadar.Öyle ufak tefek sorunlar olur elbette.Ancak keşke alırken yanında iyi bir usta olsaydı sorunu anlardı.Ona göre de fiyatta indirim olurdu.Sende zarar etmemiş olurdun.Ancak yine de iyi bir seçim yapmışsın.Az yakan tam bir öğrenci motoru.Hem şehir içi hem de şehir dışı hiç üzmez.Saatlerce üstünden inmesen ne bir hararet ne de başka sorun çıkarmaz.Ancak bazı ufak tefek kronik sorunları var bu motorun.Ancak sınıfının en iyisidir.Moralini bozma keyfini çıkar.Uzun yıllar seni mutlu eder bu motor.
 
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
56
CallofJuarez öncelikle çok teşekkür ediyorum.motoru 4 farklı ustaya gösterdim.birisi fazla ses gelmiyor idare eder ama ses artınca mutlaka göster dedi.yamaha servisi kulaklıkla motoru dinledi ve sesin ekzantrk bilyasından geldiğini,sadece üst kapağı açarak işlem yapabileceğini söyledi(işçilik 60,kapak taşlama 30,bilya 10 tl miş...).serviste 2006 cbf 250 vardı sesi aynı cbf 150 gibi ya tıs tıs çalışıyor.benim makina harrr harrrr :D bu arada 16 bin km de almıştım motoru fiyat 4300tl:( şuan 16 600 lerde..
 
Katılım
24 Mar 2009
Mesajlar
6
cbx twısterler cbf den 1 beygır fazladır yanı 2004 den sonrakıler 1 beygır dusuk.
ben ıkısınede bındım az olsa farkını anlıosunuz...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:03 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:02 PM ----------

arkadaslar motorun sılındır ust kapagı bozuldu sıfırı cok pahalı cıkma arıorum yardımcı olurmusunuz ..? 5442674212
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
46
Bugün kopan kilometre telini değiştirttim. 45 tl verdim. Ali Esengül de...

Motorun garantisi sürmesine rağmen kilometre teli garanti kapsamında değilmiş:farao: Umarım uzun süre kopmaz..
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
159
cbf 250 lerde hatta cbf 150 de dahil vites olayı normal..ses olarak sesi normalde gürültülü çıkar bunların ama yinede egzantirik ten gelme olasılığı yüksek prof biri bakmalı egzantirik 200 lira civarıydı geçen sene birde göstergeden ses yapabilir hırıltılı bi ses oda normal ama onun çözümü çok basit hondanın bile çözemediği olayı biz çözdük sırrı bizler yani servisler falan hikaye başına gelmeyen bilmez..birde şöyle bişi var insanlar temiz olsun ucuz olsun mantığıyla yaklaşıyor motorlara ama ucuza alıp eve geldiğinde mutlaka hüsran oluyor..örneğin ben 2.motor olarak ara sıra kullandığım motorumu (cbf250) satıyorum daha önceleri 5.900 lira gibi fiyat yazmıştım millet çok fazla diyordu fiyatı çektim gene fazla dediler sonra bende siz gidin ucuz 2004 2005 kurye motorlarına bakın dedim nitekiminde öle oldu..ucuz alıp aynı paraya denk getirdiler..nasıl 2 kere 2..4 se..buda böyledir iyi mal iyi para..bu arada motorum sitede ilan da ilgilenen arkadaşlara duyurulur

http://www.sahibinden.com/gitte_seni_sahibin_sevsin_-21WQQaXQQ15428454WQQpXQQdisplayitem
 
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
56
selam arkadaşlar bi tanıdığım aracılığı ile motoru bilen bi ustaya gösterdik.adamın dediği şu:yabancı birisi olsaydın 300-400 liranı alırdım ses sorununu çözerdim:)ama bu ses,sorun değil giderilse bile 3 ay 4 ay sonra yine aynı olur ve verdiğin para boşagider dedi.sizinle paylaşmak istedim sadece :)
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
339
selam arkadaşlar ben de dün siyah 2004 temiz bi cbx 250 sahibi oldum lüleburgazdan balıkesire tam gaz geldim(450 km ve ilk deneyimim)daha önce cbx kullanmadım,sesini sadece yanımdan geçerken duyduğum ama güvendiğim marka ve modeldi.satan abimde sağolsun çok ilgilendi.motor a temiz diyorum hala daha en azından öyle olduğunu sanıyorum:(yanlız makinadan normalin dışında sesler geldiğini farkettim:(ve servise gittim ve motoru indirmeleri gerektiğini söylediler krank bilyasımı ne dağılmış o sesin o bilyadan geldiğini söylediler ve yaklaşık 300 lira masrafı war dediler.bide bugnarka tekerimden çivi çıkardım:(nazara gelme lafına pek inanmıyorum ama motor sanırım göründüğü kadar temiz değildi ve aksilikler üst üste gelmeye başladı.öğrenciyim,masrafsız sağlam bi motor um olsun istedim ama daha 2. günden 300 lira fatura çıktı:(sizde de bu ses varmı?vitesi boşa atmak ayrı bi işkence:(bunların kronik sorunlar olduğunu söyleyin lütfen yoksa çok feci kendimi kötü hissedicem:)



oncelıkle gecmıs olsun ne marka ne model olursa olsun teknık servıse gostermeden alı9nmıcagını bırkez daha acı bı sekılde gormus olduk.COK GECMIS OLSUN :( 2. vıtes sorunu kronık ama hepsınde degıl benım motorumdada aynı ama cozumu cok basıt debrıaj sıkılıyken gazı 3 bın devıre kadar getırıyosun (aragazı vere vere ) vıtes tık dıye bosa gecıyo ;)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:40 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:34 PM ----------

yaa arkadaslar bu arada benım kara oglan 9 bine geldı bızım makınalar 9 bın bakımı varmıydı varsa neler yapılıyodu ? :)
 
Katılım
23 Ağu 2008
Mesajlar
212
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
148
yerini dolduracak, benzer fiyatlarda motor bulamaıyorsun haberin olsun... bari bir link bıraksaydın( ilan ile ilgili )

umarım satılır diyeceğim ama; ben de şok hali devam etmekte... hala garajındaymış gibi :( :salut:
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
88
Arkadaşlar benim daha 3.000km de kilometre telim koptu.Uygun fiyata alabileceğim biyer biliyormusunuz?Birde sadece tel olarak satılmıyormu acaba dışı olmadan?
 
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
56
herkese selam.arkadaşlar benim kara kızda 140 lık duro lastik war lastikler daha yeni.gösteriş olarak çok güzel ama bana güven vermiyorlar.dün akşam virajda düştüm ..motor biyana kaydı ben bi yana .kontrol edemedim kaydı gitti işte.:D içim cız etti allahtan motorda hiçbir şey yok sadece koruma demirinde ve eksozda çok az çizikler var:( bu lastiği kullanan warmı huyunu suyunu bilmiyorum:(toprakta kayıyor ıslak zeminde zaten feci kayıyor sürekli kayıcak gibi korkmaya başladım :)acaba çokmu yatırdım motoru yada lastiklermi soğuktu...bu arada kendimden bahsetmedim :D sağ bacağım sanırım ezilmiş sızlıyor ve istemesemde topallıyorum:) birde sağ kolumda baya bi sürtünme war yanıyo çok feci birde millon dolarlık swatch saatimin camı çatladı:D ama bunada şükür..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst