Arkadaşlar öncelikle herkeze merhaba,Ben Yalova'lı bir motor tutkunu olarak sizlerle paylaşmak istediklerim var.Sanıyorumki aramızda festival nasıl yapılır,hangi prosedürler ile uğraşılır,belediye başkanından tutunda valisi,emniyet mensupları hatta sekreterlerine kadar kapıları aşındırılır.çevredeki büyük iş yerlerinden sponsorluklar isteyip festivaline destek olmalarını istersin bu koşuşturma yaklaşık 6-8 ayını alır sonrada bizim memleketimizde olduğu gibi neyaparsan yap kimse memnun olmaz,destekde göremezsin.daha iyisini yapında görelim diyesi geliyor insanın kimse kusura bakmasın.Almanyadan gelen misafirler seneye beraber organize edelim diyorlar Almanların festivale giriş ücreti kaç para biliyormusunuz 70 euro evet yanlış okumadınız 70 euro.gelmeyen arkadaşların ilk sorduğu giriş ne kadar dikkat ederseniz.bu yıl 4.düzenlenen festivalin daha devamı gelecek her geçen sene tecrübelerle doluyor kimse emeklemeden yürümeyi ve koşmayı öğrenemez.Motor tutkunu olarak biraz tutucu olalım baylar bayanlar motor zevk işidir zevkte parasız olmazzzz.o zaman bisiklete binicen arkadaşım.biraz sitem biraz teşekkürle hepinize sevgi ve saygılarımı iletiyorum,beğenenden'de beğenmeyenden'de keyfe keder gelmeyip eleştirenden'de Allah razı olsun.Rüzgarınız bol tekeriniz düz bassın.BİRİZ SÜRÜYORUZ
mrb.Ergün abi biraz sitem dolu ilk mesajın kusuruna bakmayın artık,inşallah ileriki günlerde daha güzel yorumlarla katılırım.amacım kimseyi eleştirmek değil yanlış anlaşılmasın lütfen
Arkadaşlar tartışma yaratacak birşey yok ortada lütfen topiğin kitlenmesine sebep olmayalım.
davulun sesi uzaktan hoş geliyor sanırım beyler,oturduğunuz yerden ahkam kesmek pekde hoş oluyordur neyse iyisiylede kötüsüylede festivalimizi bitirdik.önümüzdeki yıllara bakacağız artık,herkeze keyifli sürüşler
ben fotoları atmadan topik kitlenirse yakarım :queen:
Arkadaşlar öncelikle herkeze merhaba,Ben Yalova'lı bir motor tutkunu olarak sizlerle paylaşmak istediklerim var.Sanıyorumki aramızda festival nasıl yapılır,hangi prosedürler ile uğraşılır,belediye başkanından tutunda valisi,emniyet mensupları hatta sekreterlerine kadar kapıları aşındırılır.çevredeki büyük iş yerlerinden sponsorluklar isteyip festivaline destek olmalarını istersin bu koşuşturma yaklaşık 6-8 ayını alır sonrada bizim memleketimizde olduğu gibi neyaparsan yap kimse memnun olmaz,destekde göremezsin.daha iyisini yapında görelim diyesi geliyor insanın kimse kusura bakmasın.Almanyadan gelen misafirler seneye beraber organize edelim diyorlar Almanların festivale giriş ücreti kaç para biliyormusunuz 70 euro evet yanlış okumadınız 70 euro.gelmeyen arkadaşların ilk sorduğu giriş ne kadar dikkat ederseniz.bu yıl 4.düzenlenen festivalin daha devamı gelecek her geçen sene tecrübelerle doluyor kimse emeklemeden yürümeyi ve koşmayı öğrenemez.Motor tutkunu olarak biraz tutucu olalım baylar bayanlar motor zevk işidir zevkte parasız olmazzzz.o zaman bisiklete binicen arkadaşım.biraz sitem biraz teşekkürle hepinize sevgi ve saygılarımı iletiyorum,beğenenden'de beğenmeyenden'de keyfe keder gelmeyip eleştirenden'de Allah razı olsun.Rüzgarınız bol tekeriniz düz bassın.BİRİZ SÜRÜYORUZ
mrb.Ergün abi biraz sitem dolu ilk mesajın kusuruna bakmayın artık,inşallah ileriki günlerde daha güzel yorumlarla katılırım.amacım kimseyi eleştirmek değil yanlış anlaşılmasın lütfen
davulun sesi uzaktan hoş geliyor sanırım beyler,oturduğunuz yerden ahkam kesmek pekde hoş oluyordur neyse iyisiylede kötüsüylede festivalimizi bitirdik.önümüzdeki yıllara bakacağız artık,herkeze keyifli sürüşler
davulun sesi uzaktan hoş geliyor sanırım beyler,oturduğunuz yerden ahkam kesmek pekde hoş oluyordur neyse iyisiylede kötüsüylede festivalimizi bitirdik.önümüzdeki yıllara bakacağız artık,herkeze keyifli sürüşler
akşam 7:30 dan sonra atıcam tüm fotografları
Son 30 dakika hade bakalım...
(yav sen 24 saat nasıl cvp yazar haldesin, al artık motorunuda 24 saat gezer halde ol...):bounce::bounce::bounce:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:04 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:04 PM ----------
İsmail dostum selamlar...![]()