Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
ilhan abi motorunu sattınmıı:(:(:)( ben yarın todayi satıyorum eğer satmadıysan cuma görüşebiliriz? varmı cbr 125 ini satan :(:(
2 gün önce kapora aldım benım motor için yarın teslim etcem heralde motoru olmadı en geç çarşambaya kadar sözü var ...
ve 3400e anlaştık :pale:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
hadi ya sağlık olsun ama ucuza gitmiş baya bi abicimm motorun 12.000 binde çok ya malesef:(:( keşke 3 5 arası bişi olsaydıda hemen alsaydım:(:( egzostda on numara
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
bencede bırak cbr yi Honda için hiç bişi ama ne blim işte ya benimde öylee bi takıntılarım var:D:D ama yinede düşünmem değil bulamazsam düşünürüm elbette aklımdasın;);)
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
Arkadaşlar ucuz etin yahnisi Mındar olur derler ya tamamen dogru yada ben şanssızım aldıgım farların 1si tam olarak 4 gun sonra kısaları gitmiş oldu artık motorum kısalardayken bir Vahşi Kedi gibi oluyor, ben genelde uzunlarla dolaştıgımdan uzun farıda yanana akdar böyle kullanıcam artık

Aşagıya aldıgım farı ve resimleri paylaşıyorum pek kaliteli olmadı ancak en iyi rengi yakalaybildigim resmler bunlar :)

Markası HIT

motor003.jpg

motor005.jpg

motor005.jpg

motor008.jpg

motor009.jpg

motor012.jpg

motor012.jpg

motor013.jpg

motor014.jpg

motor015.jpg

motor016.jpg

motor016.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
110
Buldum arkadaşım.
Excelite Premium Xenon White 4500K - HS2 12V 35/35W
ancak temin edebileceğim bir yer bulamadım.Beyaz otomotiv in linkini vermişsin inceledim ama ordaki listede HS2 tipi bulamadım. Temin edebileceğim bir yer hakkında bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim.

7 tepe üniversitesinin ordaki yedpa'nın içinde bir firmada var. Adını inan hatırlamıyorum.

Beyaz otomotiv ile görüş, onlar sana gerekli bilgileri verirler (Kendileri de ulaştırıyor ücretsiz kargo ile (böyle hatırlıyorum). ben 15-25 TL arası bir fiyata almıştım ve Honda servisinde taktırmıştım.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:20 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:17 PM ----------

Arkadaşlar ucuz etin yahnisi Mındar olur derler ya tamamen dogru yada ben şanssızım aldıgım farların 1si tam olarak 4 gun sonra kısaları gitmiş oldu artık motorum kısalardayken bir Vahşi Kedi gibi oluyor, ben genelde uzunlarla dolaştıgımdan uzun farıda yanana akdar böyle kullanıcam artık

Aşagıya aldıgım farı ve resimleri paylaşıyorum pek kaliteli olmadı ancak en iyi rengi yakalaybildigim resmler bunlar :)

Markası HIT

Arkadaşım keşke Çin malı almasaydın (kesin Çin malıdır). 5TL'ye bende bulmuştum ama güvenemeyip almamıştım.

Ben Excelite Premium Xenon White öneririm. Şahsen kullanıyorum ve memnunum.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:25 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:20 PM ----------

bencede bırak cbr yi Honda için hiç bişi ama ne blim işte ya benimde öylee bi takıntılarım var:D:D ama yinede düşünmem değil bulamazsam düşünürüm elbette aklımdasın;);)

Başlarda bende senin gibi düşünürdüm ama artık ortalama KM'si olan bir motor daha cazip geliyor :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
Dostum bugun gaz verdim kısa far kendne geldi su an gayet memnunum çin malı da senn dediin excelsior ne malı arkadaşım ?

hepsi çinde uretılıyor çin malı diye ayrım deil kalitesiz diye ayrım yapman dfaha mantklı olur dostum :)

resimleri koydum gayet kullanşlı ancak tabi daha kalitelileride var ben benmkler gidene akdar bunlarla durucam
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
110
Dostum bugun gaz verdim kısa far kendne geldi su an gayet memnunum çin malı da senn dediin excelsior ne malı arkadaşım ?

hepsi çinde uretılıyor çin malı diye ayrım deil kalitesiz diye ayrım yapman dfaha mantklı olur dostum :)

resimleri koydum gayet kullanşlı ancak tabi daha kalitelileride var ben benmkler gidene akdar bunlarla durucam

Ampülün yerinden oynamıştır. Burada marka tartışması yapmayacağım, kutusunu eline aldığın zaman kalitesini anlarsın zaten :wiinkk:
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
Kutusuyla bi çok insan kandırılır dostum,ben elimdekini savunmuyorum ancak kalitesini ampülleri anca yanyana taknca anlarsın

bu arada bu elimdekide 4500k
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
339
7 tepe üniversitesinin ordaki yedpa'nın içinde bir firmada var. Adını inan hatırlamıyorum.

Beyaz otomotiv ile görüş, onlar sana gerekli bilgileri verirler (Kendileri de ulaştırıyor ücretsiz kargo ile (böyle hatırlıyorum). ben 15-25 TL arası bir fiyata almıştım ve Honda servisinde taktırmıştım.

Tşkler arkadaşım bilgiler için.Dynner sanada fotolar için tşkler.Kısa zamanda halledeyim bende bu işi.
 
Katılım
13 Haz 2008
Mesajlar
1,331
Arkadaşlar yarın benim cbrı 8000 km bakımına götürüyorum..Fiyatı ne kadar bileniniz var mı?Benim aklımda 70-80 tl gibi kalmış..Birde 8000 km bakımında yapılan işlemler nelerdir?

Bu arada geçen sene bu zamanlarda motorum 6000 km'deydi..Bir senede 2000 km, çok gezmişim..:p
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
Arkadaşlar yarın benim cbrı 8000 km bakımına götürüyorum..Fiyatı ne kadar bileniniz var mı?Benim aklımda 70-80 tl gibi kalmış..Birde 8000 km bakımında yapılan işlemler nelerdir?

Bu arada geçen sene bu zamanlarda motorum 6000 km'deydi..Bir senede 2000 km, çok gezmişim..

Geçen sene Temmuz da aldım 0 olarak şimdi 13.000 de benim motor ki okul falan vardı bu sene,asıl şimdi olucakki ah ah 12 ayda 25.000 yapmayan ne olsun.
İnşallah sende bol bol kilometreler yaparsın motorunla.
 
Katılım
13 Haz 2008
Mesajlar
1,331
Geçen sene Temmuz da aldım 0 olarak şimdi 13.000 de benim motor ki okul falan vardı bu sene,asıl şimdi olucakki ah ah 12 ayda 25.000 yapmayan ne olsun.
İnşallah sende bol bol kilometreler yaparsın motorunla.

Ehliyet olmayınca ancak bu kadar gezebildim..
 
Katılım
8 Tem 2009
Mesajlar
73
selam millet bir sorum olucak..arkadaşım silikon elcik almış kendimiz takabilir miyiz acaba onu basit mi takması?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst