[Adana - MT]

Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
arkadaşlar bir zaman için motorsuz kalmam gerekiyor, o yüzden
CBF 500 ÜMÜ SATIYORUM
linki:
http://www.sahibinden.com/_adanadan_sifir_ayarinda_cbf_500_-62WQQaXQQ15454231WQQpXQQdisplayitem

kardeş üzüldüm doğrusu.:pr: seviyordun da sen motorunu.hayırlısı olsun,ne diyelim.:pr:



hadi buyur,bu da başka bir üzüntü kaynağı.:pr: ne yaptıkları belli değil bu p....klerin.::rantinp:::angry2::::ranntign
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
Gürselim Motorunu niye satıyon, benzine zam geldi diyemi :pale:


3,15 olmuş abi nasıl bineceğiz:salut: en iyisi satalım
kardeş üzüldüm doğrusu.:pr: seviyordun da sen motorunu.hayırlısı olsun,ne diyelim.:pr:

öyle abi, hiç bir yönünden üzülmediğim tek makinaydı:cat:.ama durumlar böyle gerektiriyor:salut:.biraz düzlüğe çıkarsam dayanamam zaten tekrar motor almaya gideriz beraber:)
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Sattırdılar arabaları, şimdi benzinle dolaylı yoldan topluyorlar parayı

Hayırlısı olsun Gürselim, daha iyilerini alırsın inşallah
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
Eyvallah varım ben muzafferim::biggrinn::biggrinn::biggrinn::lolabove::lolabove::angry2::...muzaffer abim beni yarı yolda bırakmaz.....o anadolu çocuğudur....buğday başağı gibi sapsarıdır teni.....yılandan korkmaz yalandan korktuğu kadar....özü sözü birdir.....bin düşünür bir konuşur....konuştumu dağlar titrer sesinden dize gelir....duyar gibi oluyorum bana haykırışını ....SEN MERAK ETME HÜSEYİNİM EYMEM SENİN YÜZÜNÜ YERE , GELİRİM SENİNLE GİTTİĞİN HER YERE '' allah allah yürü be muzaffer abi be hadi be abim benim ......::alkiis::::alkiis::::sas::::sas::

ülemmmmm ne oluyor.beni adaşım muzoyla karıştırma.ben gelmicem dedimmiki looo:pr:seni kıracama adaşımın kafasını kırırımm:queen:sizlerle herşey güzelllll:rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:07 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:06 PM ----------

Bu ne şimdi, boşuna çırpınıyon :farao:
sanamı soracam leeeen.gelecektim vazgeçtim.gelmiyom şimdiiii:bounce:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:09 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:07 PM ----------

arkadaşlar bir zaman için motorsuz kalmam gerekiyor, o yüzden
CBF 500 ÜMÜ SATIYORUM
linki:
http://www.sahibinden.com/_adanadan_sifir_ayarinda_cbf_500_-62WQQaXQQ15454231WQQpXQQdisplayitem
sen akıllı adamsın.allah dertsiz sıkıntı vermesin:cat:vardır bir hayır.işşallah allah bana sayısal lotodan para çıkar.:rendeer:sana en güzelini hediye ederim arkadaşım.:rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:12 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:09 PM ----------

kardeş üzüldüm doğrusu.:pr: seviyordun da sen motorunu.hayırlısı olsun,ne diyelim.:pr:

sen en güzeline layıksın.


hadi buyur,bu da başka bir üzüntü kaynağı.:pr: ne yaptıkları belli değil bu p....klerin.::rantinp:::angry2::::ranntign

varmısınız protesto edelim.:pr:binmeyek neolur yaniiii:bounce:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:14 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:12 PM ----------

o zaman hafta sonu iptalmi oldu diyorsun yani.....ne yapalım bizde başka program yaparız artık....

bakıyorum adaşım gibi kıvırmaya başladın:queen::queen:şu muzoyla fazla yüzgöz olma:bounce:körlen yatan şaşı kalkar ona göreeeee:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:39 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:14 PM ----------


sevgili güven arkadaşım.bu gün gelirseniz memnun oluruz.tatlıyı unutmayın.:rendeer:birde sizinle tanışırsak memnun oluruz:rendeer:malumunuz inmisiniz,cinmisiniz birde yüzyüze tanışırsak iyi olur:bounce:malumunuz sanal ortamda bazı şeyler olmaz:bounce:ben şahsen sizi tanımak isterim.yoksa halen sizinle ilgili kuşkularım var(malımunuz ço tiiiye alındık)arkadaşlarımın kafasındaki kuşkuları yenmeniz açısından sizi şahsen tanımak isterler.syg:bounce:
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Muzaffer abi şimdi geliyormusun gelmiyormusun anlamadım......beni kırma muzonun kafasını kır ...yani gel abi .....sen gel diye yapıyoruz bunları......bu arada muzoda yan çizmeye başladı......beli ağrıyormuş.....nedense artık.....öle arasında başka işlerdemi yapıyor bilinmez...:silent:

ARTI ofelya yada güven adlı arkadaş gelmez abi...gelemez çünkü öööle biri yok....feyk yani feyk....
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Hüsocuğum arkadaşın ismi GÜVEN, mecburen güveneceksin :cat:

Akşama nükleus isteyen parmak kaldırsın (kesin Muzo "o ne lan diyecek"; çekirdek ciğerim :queen:)
 
Katılım
5 Tem 2009
Mesajlar
655
Nolu beee, ne feyki, abooo iki saat dışarı çıktık, gene bizi feyk yapmışlar.
yahu siz bana niye inanmıyorsunuz yaaaaaaaaaaaa, ağlıcam ama artık yaa :salut:


---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:47 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:46 PM ----------

ozaman kimse yazdıklarına cevap yazmasın.kendi kendine eylensin dursun:queen:bunda kesim ciddiyim.:bounce:

sağol çok iyisin :salut:

Hüsocuğum arkadaşın ismi GÜVEN, mecburen güveneceksin :cat:

Akşama nükleus isteyen parmak kaldırsın (kesin Muzo "o ne lan diyecek"; çekirdek ciğerim :queen:)

kesinlkle GÜVENeceksiniz, tanıdıkça görürsünüz zaten :(
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
:rendeer: iyi akşamlar sevgili arkadaşlar :rendeer:

hüseyinim o ne kaz verme öyle vallahi bu sözlerin üzerine uçarak yine gelir muzaffer abi.:queen::queen:

kaz gelen yerden tavuğu esirgeme:queen::queen:

vee motorumu kullandım sonundaa ozlemısım ya 3 ay sonra:)) herkeşe ıı geceler

çocuk sen iyileştinmi. kurtlumusun nesin acele etmesene

ozaman kimse yazdıklarına cevap yazmasın.kendi kendine eylensin dursun:queen:bunda kesim ciddiyim.:bounce:

bencede feyk kesin biri karıştırıyor ortalığı. çoktandır aksiyon zaten.
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
Bu saatte kimse yoktur herhalde. Buluşma saatleri her geçen gün daha geç saatlere alınıyor gibi. Geçen 1:30 da geçtim daha kimse gelmemişti:cherry:. Neyse kimse gelmediyse Zafer Abim gelmiştir hem nucleus ta getircek:D

Ahanda ben de çıktım.
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Ahaaaahaa Alp sen benden önce gelmişsin :cherry:

Haluk ciğerim ne uzun tatilin varmış valla, gözüm yok aman haa...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst