Mondial MONDIAL 150 HS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 May 2009
Mesajlar
367
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
s.a bu alarm olayı bencede gereksiz banarlı kardeşimizin dediği gibi aküyü bitiriyor.kullanan arkadaşlarım şikayetçi ama kumandadan çalışması motora artı prim kazandırıyor görenlerin çok hoşuna gidiyor gerçekten :)
 
Katılım
25 Eyl 2008
Mesajlar
781
merhabalar ben 151 rs ve 150 hs arasında kaldım 150hs de güç dağa fazla ama 151 rs de ise arka disk fren buda çok önemli bir özellik kaçla gidersek gidelim ön arka iç farketmeden beraberce sıkabiliriz
bu iki motor arasındaki bence en önemli farklar bunlar.
bunlar bence scooter ların babası sayılabilir ama benim tavsiyem 151 rs dir
arka disk UNUTMAYALIM KONTROLSÜZ GÜÇ GÜÇ DEYİLDİR..

Yuh abartma balatalarını iyi ayarlatırsan 150hs de arka fren problem çıkarmıyor.
Ya bişe dicem ben mi at gözlüklüyüm acaba ama kampanayı daha çok seviyorum arkada.
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
arkada disk olması gerçekten kötü çünkü ani frenlerde zamanla dağılıyor jantta takılı olan yuvaları bozuyor dikkatinize çünkü çoğu kişide bu problem var kampanada kesinlikle böle bir durum olmaz
 
Katılım
20 Nis 2009
Mesajlar
49
ya arkadaşlar benim ön frenden cik cik ses gelmeye başladı acaba frenmi bozuldu diyorum ama tutuyor sonra başıma bir bela açmasın bu meret???????????

birde alarm olayına noktayı koyayım dedim en güvenli sistemi buldum param olunca yaptırmayı düşünüyorum
bu sistemde hırsızda kontak anahtarı bile olsa motor çalışmıyor ayrıca alarmda var bilginize,
http://www.otocode.com/products_motor.asp?grup=2
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
ya arkadaşlar benim ön frenden cik cik ses gelmeye başladı acaba frenmi bozuldu diyorum ama tutuyor sonra başıma bir bela açmasın bu meret???????????

birde alarm olayına noktayı koyayım dedim en güvenli sistemi buldum param olunca yaptırmayı düşünüyorum
bu sistemde hırsızda kontak anahtarı bile olsa motor çalışmıyor ayrıca alarmda var bilginize,
http://www.otocode.com/products_motor.asp?grup=2

sanayiden würt marka balata temizleyici al 5 tl ye sık balatalara çevir tekeri hafif bidaha ötmez daha yeni yaptım :cat:
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
slm arkadaşlar bencede bu alarm işinden vazgeçin aküde sorun çıkıyor hem motor için bence gereksiz alarm tabi bu benim düşüncem
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
ben kaç yıldır alarm kullanıyorum motorumda hiç sorun çıkartmıyo.çocuklar falan binince çocukları birazda olsa korkutuyo.uzaktan çalıştırmada var.gayet güzel.servisste taktırmıştım 45 yada 50 liraydı.
 
Katılım
17 Tem 2009
Mesajlar
7
sLm Arkadaşlar :) Aranıza Yeni katLdm. katLma Sebebmde motor aLdktan snra Forumları inceLemek zevkli oluyo :)
 
Katılım
17 Tem 2009
Mesajlar
7
Kmsenin Motorunda sorun yok sanırım kmse foruma uğramıyor :) hadi hayırlısı kazasız belasız yolculuklar :cherry:
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
16
Arkadaşlar merhaba
Ben 3 senedir mondial 125lik mt kullanıyordum ama önden bir araba vurunca öntakımda biraz eğilme oldu ve onu satıp üstünede para verip 150 lik monero angel aldım ama mondial ile bir farkı yoktur sanıyorum.
Henüz 20 km yol yaptım ama 2 kez yaptığım ölçümlerde20 ile 22 kuruş yaktığını gördüm.Hava ve rolanti ayarı hatta sibop ayarı yaptırdığım halde yakıt değişmedi.Bunun çözümü varmıdır,motor yada karbüratördenmi kaynaklanıyordur.Bilgi verebilirseniz sevinirim.
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
27
Arkadaşlar tam bir aydır niğdedeyim.Ispartadan niğdeye motorumu bir türlü getirdemedim.Kargoya sordum paketlemem gerekmiş nakliyecilerde aynı dedi en son kendim geldim.Yani mavi kuşumun niğdeye transferi bu kadar zor olacağı aklıma gelmezdi.Siz olsaydınız nasıl bir yol izlerdiniz.Haaa mesafe 550 km.Isparta Niğde.İyi pazarlar
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
88
Arkadaşlar tam bir aydır niğdedeyim.Ispartadan niğdeye motorumu bir türlü getirdemedim.Kargoya sordum paketlemem gerekmiş nakliyecilerde aynı dedi en son kendim geldim.Yani mavi kuşumun niğdeye transferi bu kadar zor olacağı aklıma gelmezdi.Siz olsaydınız nasıl bir yol izlerdiniz.Haaa mesafe 550 km.Isparta Niğde.İyi pazarlar

:pale:ben korkardım arıza filan bravo ciğer mangal gibi motor at gibi gelmiş ayakta alkış cesaretine::148::
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
Arkadaşlar merhaba
Ben 3 senedir mondial 125lik mt kullanıyordum ama önden bir araba vurunca öntakımda biraz eğilme oldu ve onu satıp üstünede para verip 150 lik monero angel aldım ama mondial ile bir farkı yoktur sanıyorum.
Henüz 20 km yol yaptım ama 2 kez yaptığım ölçümlerde20 ile 22 kuruş yaktığını gördüm.Hava ve rolanti ayarı hatta sibop ayarı yaptırdığım halde yakıt değişmedi.Bunun çözümü varmıdır,motor yada karbüratördenmi kaynaklanıyordur.Bilgi verebilirseniz sevinirim.



monero lar ın hepsi öle sadeseninki değil angel monero lar tabi diğer modellerini bilemem yani motorun km basına yaktığı fiyat 200 - 250 - 300 bin lira arası herkesin anlayacağı gibi yazalımda yanlış anlaşılmasın benim tanıdıklarımdada var onlarda öle diyor çok yakıyor diye yani bi dizel kamyonete yakın yakıyor :queen:
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
Arkadaşlar tam bir aydır niğdedeyim.Ispartadan niğdeye motorumu bir türlü getirdemedim.Kargoya sordum paketlemem gerekmiş nakliyecilerde aynı dedi en son kendim geldim.Yani mavi kuşumun niğdeye transferi bu kadar zor olacağı aklıma gelmezdi.Siz olsaydınız nasıl bir yol izlerdiniz.Haaa mesafe 550 km.Isparta Niğde.İyi pazarlar

tebrikler bende 2 ay önce 1 günde 400 km yol yaptım ve 85-90 km hızın altına düşmedim tık demedi maşallah
bizim motorlar gerçektende diğer çinlilere göre çok sağlam

bu arada arkadaşlar motorumun resimlerini atacağım nasıl ekliyorduk resim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst