Bisan Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Evet arkadaşlar dün Savaş abi sağolsun motorumun bakımını yaptı.

İlk olarak yağı boşaltıp yağ filtresini çıkardık. Motorun yağ filtresini ilk defa temizledik ve rodaj sonrası ilk defa temizlendiği için çok az miktarda metal tozu filtrede birikmişti.

Roadstarlarda tel yağ filtresi var ve bu tel filtre sayesinde her yağ değişiminde yeni filtre almak için para vermemize gerek kalmıyor. Rahatlıkla yıkanıp temizlenebiliyor filtre.

Yağ filtresini güzelce yıkadık ve sonra yerine taktık. Yağ filtresini taktıktan sonra yağımızı ekleyerek ilk işlemi bitirdik.

Yağ filtresine hazır elimiz değmişken hava filtresini de temizleyelim dedik. Hava filtresini söküp bunu da güzelce sabunlu su ile yıkadık. Motorda kullanılan hava filtresi sünger hava filtresi ve rahatlıkla yıkanabiliyor. Bu sünger hava filtresi bildiğim kadarıyla jinlun larda da kullanılıyor.

Motorun kullanma klavuzundan okuduğum kadarıyla hava filtresi yıkanıp temizlendikten sonra motor yağı ile de yıkanmalıymış ve kurutulup o şekilde takılmalıymış. Bizde bunu yaptık yağ ile de yıkayıp kurutup motora taktık.

Yağ değişiminden sonra motor gerçekten rahatladı. Vites değişimleri daha rahat oldu bende psikolojik olarak gerçekten rahatladım. Çünki yağ değişimini biraz geciktirmiş olmam beni rahatsız edip duruyordu.

Bu işlemlerden sonra birtek yapacağım motorun orjinal bujileri olan NGK CR 6 HSA bujilerden almak ve onları da motora takmak. Buralarda bu bujiyi bulamadığım için henüz alamadım. Bujiler gelir gelmez onları da motora takacağım.
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
bunu supershadowcuların konusunuda yazdım bence bu forumdaki lifan türevi chopper v motor 250 lik motorlar bir konuda toplansalar çok büyük bilgi paylaşımı olur roadstar supershadow ledow v.b zaten hepinizin motorları ufak tefek farklılıklar olsada aynı fabrikadan aynı özelliklerde çıkıyor zaten bir sıkıntısınız yok hiç birinizin motorlardan böylece paylaşımda artar geziler ortak yapılabilicek organizasyonlarda artar..
 
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
747
Burası çok sessiz olmuş yaa!!!!
Nerdesiniz Roadstar ahalisi...
Savaş Abi
Süleyman
Ömerr
Herkes kayıp yahu...
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Aynen öyle valla. Millet uyumuş, sıcaklar mayıştırmış herkesi.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:35 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:57 PM ----------

Arkadaşlar benim kara panteri istediğim rakamı veren çıkarsa satıyorum. Bu başlıkta panterimi tanımayan yok zaten :) İlgilenen olursa nasıl irtibata geçeceginizi biliyorsunuz :)
 
Son düzenleme:
Katılım
2 May 2009
Mesajlar
92
Aynen öyle valla. Millet uyumuş, sıcaklar mayıştırmış herkesi.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:35 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:57 PM ----------

Arkadaşlar benim kara panteri istediğim rakamı veren çıkarsa satıyorum. Bu başlıkta panterimi tanımayan yok zaten :) İlgilenen olursa nasıl irtibata geçeceginizi biliyorsunuz :)

Hayırlısı olsun Süleyman kardeş. Neden satıyorsun ki yadigarı? Ayrılmak zor olsa gerek, nedenini merak ettim doğrusu? cc mi büyütcen yoksa!
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Classic cruiser a geçmeyi düşünüyorum cc değil ama beygir gücünü arttıracağım kısmetse. 250 cc ler zaten gayet yeterli bence.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Var tabi de kısmet olur da satarsam buraya motorun fotoğrafını ekleyeceğim. Müşterisi çıkmazsa da sorun değil zaten ben motorumdan memnunum.
 
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
747
Hoşgeldinn :)
Naptın egzos işini? Hiç haber vermedin bize!!!
O kadar da gönüllü olduk beraber yapalım diye...
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
430
abi başka bir sorunum vardı, onunla boğuşuyordum, eksoz işini muratlıdaki ustaya sorduracağım, özer soracak daha doğrusu, bugün sis lambalarını taktıracağım kısmet olursa..
 
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
747
Sis lambalarını nerede taktıracaksın? Nereden aldın?
Hiç haberimiz olmuyor yaaaa!!!
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Ömer abi öm attım sana cep telefonunun şarjı bitti. İş telefonundan arayabilirsin beni.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Classic cruiser a geçmeyi düşünüyorum cc değil ama beygir gücünü arttıracağım kısmetse. 250 cc ler zaten gayet yeterli bence.
ben sana o motoru satasın diye mi verdim.
Bilseydim satmazdım:)
Beygir dersen ekleyelim.Kaç tane istiyon?,yapalım bi modifiye olsun 35 beygir bakalım besleyebilecek misin?



---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:44 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:43 PM ----------

Sis lambalarını nerede taktıracaksın? Nereden aldın?
Hiç haberimiz olmuyor yaaaa!!!

az sonra benim yanıma gelecek,takarım ben onları zor bi iş değil:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst