Deli_mavi kardeşimiz için Acill 2 ünite A RH+ kana ihtiyaç vardır.

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
521
Benımkıde uymuyor.Acıl şifalar dılıyorum.MT halkı nerdesınız yaw geyık olsa bu saate kadar bu sayfa 30 bulurdu.Ne oldu bızım duyarlılıgımıza...
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
152
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güncel.......
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar ben şmdi msj attım.. halletmişler yarın arıycam ben tekrar haber beklemekten başka çaremiz yok.. Amelyat varmış yarın İnşallah iyi geçer ..
 
Katılım
28 Haz 2009
Mesajlar
85
Acil şifalar dilerim mutlaka fazlası gelmiştir sonuçta biz çok büyük bir aileyiz ve önemli birşey daha forumu sürekli kontrol edelim acil durumlar için iletişim halinde olalım tekrar geçmiş olsun selamlar....:)
 
Katılım
1 Tem 2009
Mesajlar
31
arkadaşlar benım kanımda uyuyor ama dün ameliyat oldum ama eğer bi mahsuru yoksa hemen seve seve verim çünki nargoz yedim dün doktora sorun eğer bi sorun yoksa hemen verim tel 05355804642 istanbul fatih

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:27 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:25 PM ----------

yaa bu arada bıraz sağ duyu bu sitenın bu anlayışına kıl oluyorum sabahtan beri daha 19 cvp yazılmış mübarek kaçbın kişilik siteyiz ve bu kolay bulunan bı kandır daha kımse cvp yazmamış

ne bekliyordunki dostum sen? baska birseymi? :salut:
geyik muhabbeti degil bu.. baska yorum yok.. yoksa cok kisiyi kiricam.. bunuda istemiyorum..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:03 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:56 AM ----------

Benımkıde uymuyor.Acıl şifalar dılıyorum.MT halkı nerdesınız yaw geyık olsa bu saate kadar bu sayfa 30 bulurdu.Ne oldu bızım duyarlılıgımıza...

seninkidemi uymuyor ???? hmmmmm
 
Katılım
22 Eki 2008
Mesajlar
435
güncel....
benim kan grubum tutuyor ama ne yazıkki yaştan dolayı.17. 18 yaşından sonrasını kabul ediyolar :(
umarım biran önce bulunur.
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
i,nşallah durumları iyidir.ALLAH acil şifalar versin:rendeer:
 
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
89
Benimki uyuyor. Fakat ben kan veremiyorum. Bursadayım kan verebilsem hiç durmaz atlar gelirdim. Acil şifalar diliyorum. İnşallah en kısa zamanda iyileşir.
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allah yardımcısı olsun :pale:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
118
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadas jandarmaya askerlere fln haber verin belki bi ise yarar önceden böyle güzel bi uygulama vardı askerler kan veriyodu simdilerde yasaklanmıs gibi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst