- Katılım
- 21 Kas 2008
- Mesajlar
- 3,845
arkadaşlar ne zamandır olan bişeydi ama şimdi kıllanmaya başladım iyice. sorun şu
kontağı açtığım zaman sağ ayağımı koyduğum yerin altından tırrrrrrrrrr diye bir ses geliyor titreme ile birlikte, ayağımda hissedebiliyorum. motor çalışırken değil sadece kontağı açtığımda oluyor.
bu sorun bazen hiç olmuyor, bazen daha kısa sürüp duruyor ama bazende çok uzun sürüyor. sebebi nedir acaba, önemli bir sorunmudur, yoksa normalmidir
bu sorunumu yazıp cvp beklerken cafede elektrikler gitti, çıktım eve dönmek için zatım ilk kez yolda bıraktı beni
aklımda kaldı ama gelen ses ile bunun alakası yoktur heral, çünkü kabloyu değiştirdik ses yine geliyo