Mondial Mondial 150 ZAT Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
arkadaşlar ne zamandır olan bişeydi ama şimdi kıllanmaya başladım iyice. sorun şu
kontağı açtığım zaman sağ ayağımı koyduğum yerin altından tırrrrrrrrrr diye bir ses geliyor titreme ile birlikte, ayağımda hissedebiliyorum. motor çalışırken değil sadece kontağı açtığımda oluyor.
bu sorun bazen hiç olmuyor, bazen daha kısa sürüp duruyor ama bazende çok uzun sürüyor. sebebi nedir acaba, önemli bir sorunmudur, yoksa normalmidir

bu sorunumu yazıp cvp beklerken cafede elektrikler gitti, çıktım eve dönmek için zatım ilk kez yolda bıraktı beni:) baktım benzin borusu kırılmış, benzin gitmiyo, bantladık yola devam:)
aklımda kaldı ama gelen ses ile bunun alakası yoktur heral, çünkü kabloyu değiştirdik ses yine geliyo
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
bu sorunumu yazıp cvp beklerken cafede elektrikler gitti, çıktım eve dönmek için zatım ilk kez yolda bıraktı beni:) baktım benzin borusu kırılmış, benzin gitmiyo, bantladık yola devam:)
aklımda kaldı ama gelen ses ile bunun alakası yoktur heral, çünkü kabloyu değiştirdik ses yine geliyo

Geçmiş olsun..O boruları içi örgülü olanlarıyla değiştirseydin keşke..
O ses olayını bir önceki mesaja yazdım..:cat:
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
172
herkeze selamlar....

benzin pompası....

Arkadaslar zatlardaki benzin pompaları elektiriklidir. Deponuzdaki benzin azaldıkça bu sesi duyarsınınz (tırrrr tırrrr ) dıye bir sestir bu...
Benzini fullediğinizzde bu ses kesilir :cat:
Sizlere tawsiyem VAKUMlu pompa takmanızdır. Vakumlu pompa mekanık olarak çalıştığı ıcın sizi yolda bırakma olasılığı daha düşüktür...
Saygılarımla...
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
herkeze selamlar....

benzin pompası....

Arkadaslar zatlardaki benzin pompaları elektiriklidir. Deponuzdaki benzin azaldıkça bu sesi duyarsınınz (tırrrr tırrrr ) dıye bir sestir bu...
Benzini fullediğinizzde bu ses kesilir :cat:
Sizlere tawsiyem VAKUMlu pompa takmanızdır. Vakumlu pompa mekanık olarak çalıştığı ıcın sizi yolda bırakma olasılığı daha düşüktür...
Saygılarımla...

Şimdi sen diyorsun ki benzin azaldıkça duyarsınız..Sonra millet diyecekki full depoyla da gene ses geliyor?

Dolayısı ile düzeltmek istiyorum..Benzin azalması ile alakası YOKTUR.
Vakumlu pompa takarak orjinalitesini bozmaya gerek te YOKTUR.
Mondial 150 zat model motosikletlerin benzin pompaları vardır ve her daim ilk çalıştırmada bu pompa trr trrr lar..
Bunda sorun edecek bir taraf yoktur :cat:

düşünerek mesaj yazmaya gerek VARDIR.:cat:
 
Katılım
9 Haz 2009
Mesajlar
10
Sero kardeş bende gecen yaz elektrikli benzin bonbasının gecen yaz değiştirdim sürekli olarka o tıkırdı sesi yapıyordu hiç durmadan garantiden istedik yerine vakumlu bombadan gönderildi yanı normal mondial bombalarından geldi ama hiçde memnun kalmadım motora benzin yetiştiremiyor bomba üst kısımda takılı olduğu için sanırım benzin yetiştirmiyor motor aynı süratta yüksek süratta benzin yetiştirmiyor motor busuyor benim bu sorununmum benzin bommasından oldugu kanısındayız teknik servisimle birlikte.üstelik karbüratörde sıfır arkadaşım.sero
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
Şimdi sen diyorsun ki benzin azaldıkça duyarsınız..Sonra millet diyecekki full depoyla da gene ses geliyor?

Dolayısı ile düzeltmek istiyorum..Benzin azalması ile alakası YOKTUR.
Vakumlu pompa takarak orjinalitesini bozmaya gerek te YOKTUR.
Mondial 150 zat model motosikletlerin benzin pompaları vardır ve her daim ilk çalıştırmada bu pompa trr trrr lar..
Bunda sorun edecek bir taraf yoktur :cat:

düşünerek mesaj yazmaya gerek VARDIR.:cat:

aynen depoyla alakası yok. depo dolu şu an gene geliyo:) az geliyo gerçi eskisine göre. bilmem bununla bi alakası varmıdır, depo azalıncada dikkat ediyim yine
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Arkadaşlar Şile gezisi topici açıldı..Hadi bakalım..

Tıkla...

Zatlarımızla iştirak edelim..

sero1981 hadi bakayım :mrgreen:
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
172
Arkadaşlar Şile gezisi topici açıldı..Hadi bakalım..

Tıkla...

Zatlarımızla iştirak edelim..

sero1981 hadi bakayım :mrgreen:

osbourne

Ben inceledim konuyu gelenlerin çoğu yuksek cc motorlar. Bence Biz kendi aramazda bi organızasyon yapalım tanışalım kaynaşalım sonra katılırız.. Çünkü ben yazışmaları okudum katılanlar pek kanka takılıyorlar bu yüzden bence biz kendi aramızda bırseyler yapalım derım..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:06 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:35 PM ----------

RunemagicK

Ben size pompa konusunda yaşadıklarımı yazdım... vakumlu pompa mekanık oldugundan dolayı dedıgın gıbı tam gaz verdıgınde çekişten düşer. fakat benım gıbı yolda kalmakdan ıyıdır,çekişten düşmesi:)
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
@ sero1981

Ne yüksek cc si yav 125 lik scooterla gelen de olacak :)
Ben daha evvel 2 kez gittim biri kahvaltı biride geçen pazar tekirdağ a..
hepsi süper şeker insanlar yani problem yok..çok geyik ve keyifli geçmişti gezi :mrgreen:
Genede sen bilirsin, ben katılacağım..
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
arkadaşlar ilginçtir zatların kronik sorunu olan titreme bende ortadan kalktı.
yağ kaçırma sorunu yüzünden ustaya götürdüm geçen gün, motorun önde biyerleri söktü, bi kablo patlamış onuda değiştirdi, motor yağı değişti, hazır eli değmişken arka varyatörün oranın yağı değişti, birde hava filtresi temizlendi. ve titreme ortadan kalktı, kaymak gibi kalkıyo şu an.
yalnız bu yaptıklarından tek alakalı olanı varyatör yağını değitirmesi sanırım. zatların kronik sorunun çözümü bu kadar basit olabilirmi??? yada diğer yaptıklarıyla bi alakasımı var:) deneyin bence bunları (motoru sökme hariç tabi:))
 
Katılım
1 May 2008
Mesajlar
735
arkadaşlar ilginçtir zatların kronik sorunu olan titreme bende ortadan kalktı.
yağ kaçırma sorunu yüzünden ustaya götürdüm geçen gün, motorun önde biyerleri söktü, bi kablo patlamış onuda değiştirdi, motor yağı değişti, hazır eli değmişken arka varyatörün oranın yağı değişti, birde hava filtresi temizlendi. ve titreme ortadan kalktı, kaymak gibi kalkıyo şu an.
yalnız bu yaptıklarından tek alakalı olanı varyatör yağını değitirmesi sanırım. zatların kronik sorunun çözümü bu kadar basit olabilirmi??? yada diğer yaptıklarıyla bi alakasımı var:) deneyin bence bunları (motoru sökme hariç tabi:))


Varyatör kısmına hafif şefkatli bir ilgi kalkışta titremeyi kesmek için yeterli.

(ilgi derken: Yağlama, zımparallama, yay kısmını sıkma vb... Yoksa canım zatım biricik varyatörüm diye ne diller döktim de işe yaramadı. :p:queen::cherry:)
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
zımparalama geçici bir çözüm malesef..ama yay sıkma olayı daha uzun süreli..yani daha evvel 2 kez zımparalatmıştım ve her seferinde kaymak gibi olup 1 haftada eskiye dönüyordu ama bu yay sıkma işinden sonra 3 haftadır titreme yok :cat:
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
172
@ sero1981

Ne yüksek cc si yav 125 lik scooterla gelen de olacak :)
Ben daha evvel 2 kez gittim biri kahvaltı biride geçen pazar tekirdağ a..
hepsi süper şeker insanlar yani problem yok..çok geyik ve keyifli geçmişti gezi :mrgreen:
Genede sen bilirsin, ben katılacağım..

ben daha hiç bu şekilde gezilere katılmadım, aslında birazda önyargılıyım.. neden dıyecekseksen bunlar bizle makara yapmasın çinli falan diyee:p

sen katılırım dıyorsan bende gelmeye çalısıcam (bizim hatuna bağlı laf aramızda ):bounce:

bana özelden cep numaranı atarsan bire bir konusuruz
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
ben daha hiç bu şekilde gezilere katılmadım, aslında birazda önyargılıyım.. neden dıyecekseksen bunlar bizle makara yapmasın çinli falan diyee:p

sen katılırım dıyorsan bende gelmeye çalısıcam (bizim hatuna bağlı laf aramızda ):bounce:

bana özelden cep numaranı atarsan bire bir konusuruz

asla öyle bir şey yok yav olurmu :)
şuanda hava muhalefeti nedeniyle gezi de ertelendi zaten 26 temmuz a :cat: o zaman kadar ayarla sende yengeyi :queen:
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
172
asla öyle bir şey yok yav olurmu :)
şuanda hava muhalefeti nedeniyle gezi de ertelendi zaten 26 temmuz a :cat: o zaman kadar ayarla sende yengeyi :queen:

o zamana ben gelırımde yengen bıraz zor. Benımkı motordan acyip korkuyor ::melek02:bu yuzden ben tek gelırım daha olmassa arabayla gelırım...
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
arkadaşlar tekirdağlı, ön camı siyah olan zatlı bi arkadaş vardı sanırım, geçen gördümde tekirdağ maxide. burda kimdi unuttum ama (yada öyle birisi yok, yanlış hatırlıyorum:)) burdaysa bikaç şey sorucamda
 
Katılım
2 Ara 2005
Mesajlar
537
iyi günler arkadaşlar pazartesi günü enezden sultaniçeye ufak bir gezi düzenledik iki motor daha sonra resimleri koyarım da bir şey soracaktım sultaniçede 34 plakalı siyah camlı bir zat gördüm acaba bu siteye üye mi merak ettim herkese iyi günler...
 
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
7
iyi günler..çok eski bi motorcu sayılmam fakat kafama takılan birkaç şeyi sormak istiyorum benim 2006 model bi zatım var bundan 1 ay önce 2005 modeli vardı ve renginden dolayı deiştirdim sorum şu : 2005 model olanda koltuğun altından orjinal çakmak vardı fakat şuanki yani 2006 model zatımda bu özellik yok :silent: bilgisi olan varmı ??
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
iyi günler..çok eski bi motorcu sayılmam fakat kafama takılan birkaç şeyi sormak istiyorum benim 2006 model bi zatım var bundan 1 ay önce 2005 modeli vardı ve renginden dolayı deiştirdim sorum şu : 2005 model olanda koltuğun altından orjinal çakmak vardı fakat şuanki yani 2006 model zatımda bu özellik yok :silent: bilgisi olan varmı ??

merhaba..2005 olanın rüzgar siperliğinin kenarlarında plastik şerit varmıydı?
Ona göre yorum yapacağım..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:24 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:23 PM ----------

arkadaşlar tekirdağlı, ön camı siyah olan zatlı bi arkadaş vardı sanırım, geçen gördümde tekirdağ maxide. burda kimdi unuttum ama (yada öyle birisi yok, yanlış hatırlıyorum:)) burdaysa bikaç şey sorucamda

iyi günler arkadaşlar pazartesi günü enezden sultaniçeye ufak bir gezi düzenledik iki motor daha sonra resimleri koyarım da bir şey soracaktım sultaniçede 34 plakalı siyah camlı bir zat gördüm acaba bu siteye üye mi merak ettim herkese iyi günler...

:mrgreen::mrgreen:
Nedir bu siyah cam merakınız yav?
Bana sorun neyini merak ettiniz?Yardım edebilirim..
 
Katılım
28 Eyl 2008
Mesajlar
572
ben daha hiç bu şekilde gezilere katılmadım, aslında birazda önyargılıyım.. neden dıyecekseksen bunlar bizle makara yapmasın çinli falan diyee:p

sen katılırım dıyorsan bende gelmeye çalısıcam (bizim hatuna bağlı laf aramızda ):bounce:

bana özelden cep numaranı atarsan bire bir konusuruz

Selam arkadaslar.

sero valla hıc dalga gecılmıyor merak etme.bılıyorsun bende zat varken nerdeyse her gezıye gıttım.Onu bırak ızmıte gıttık.Arkadas ortamı super.Bırcok dost edındım bu gezıler sayesınde.Merak etme guzel bır gezı oluyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst