[Adana - MT]

Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
ismail muhabbetimi....yeni okudum...valla bizim için cinsiyetin önemli değil....dostluğun önemli...ister erkek ister bayan gönlünde motor sevdası olsun yeter.....bu arada satlık bi motor var honda 600F CBR gri sahibinden az kullanılmış....bizim muzafferde.... ..:rendeer::rendeer::rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:54 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:52 PM ----------



bilgisayardan anlaşılmıyorki.....yoksa gözünden anlarım ben...bilirsin.....:cat:

Zaten yengen laf sokup duruyor, ne zaman menderese gitsek hep yola bakıyor, acaba Hüseyin tekrar geçermi diye :p :mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:58 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:56 PM ----------

ben de zaten buaraya motor seven dostlar edinmeye geldim :wiinkk:
600 lük motor şu an bana fazla,ilk baştan sakata gelmek istemem, yine de teşekkür ederim haber verdiğin için :wiinkk:

zannetiğin kadar zor değil, bence 600 lük motorun kullanımı daha rahat ve daha kolay, görüntüsü korkutuyor o kadar :mrgreen:
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Zaten yengen laf sokup duruyor, ne zaman menderese gitsek hep yola bakıyor, acaba Hüseyin tekrar geçermi diye :p :mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:58 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:56 PM ----------



zannetiğin kadar zor değil, bence 600 lük motorun kullanımı daha rahat ve daha kolay, görüntüsü korkutuyor o kadar :mrgreen:

adımız çıktı dokuza artık.....sen onun içinmi aramıyorsun beni....yengemi yasakladı yoksa....cık cık cık....

Güven muzaffer haklı....eğer maddi sorun yoksa bencede 600lük ile başla...bende ilk olarak CBR 600F ile başladım....halada ona biniyorum ve çokda memnunum.... bu adam kafaya koydu satacak bu motoru bari grupta kalsın....bende yalnız kalmamış olurum hem.....
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
adımız çıktı dokuza artık.....sen onun içinmi aramıyorsun beni....yengemi yasakladı yoksa....cık cık cık....

Güven muzaffer haklı....eğer maddi sorun yoksa bencede 600lük ile başla...bende ilk olarak CBR 600F ile başladım....halada ona biniyorum ve çokda memnunum.... bu adam kafaya koydu satacak bu motoru bari grupta kalsın....bende yalnız kalmamış olurum hem.....

Bende motorum iyi birisine gitmesini istiyorum, onun için tanımadığım kişiye satmam :p önce bi tanışmam lazım, benim motora iyi bakabilecekmi deposunu doldurabileckmi, her pazar itinayla binebilecekmi :mrgreen: okşayıp sevecekmi diye :p
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bende motorum iyi birisine gitmesini istiyorum, onun için tanımadığım kişiye satmam :p önce bi tanışmam lazım, benim motora iyi bakabilecekmi deposunu doldurabileckmi, her pazar itinayla binebilecekmi :mrgreen: okşayıp sevecekmi diye :p

motorun hakkını verip hüseyine yetişebilecekmi?????
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
ben de zaten buaraya motor seven dostlar edinmeye geldim :wiinkk:
600 lük motor şu an bana fazla,ilk baştan sakata gelmek istemem, yine de teşekkür ederim haber verdiğin için :wiinkk:


sizi hiç gözüm tutmadı bu iş içinden bir çapanoğlu çıkmasın sonra sarızambakla bir tanışmışlık var gibi geliyor bana dur bakalım
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397

Başka siparişi olan var mı arkadaşlar :cherry:
Bence sen ev yapımı bisküvili pastaya fit ol :queen: :queen:
Ben bu çarşamba işini tekrar bi düşünim :cherry:
sevgili arkadaşım güven.malisef ben bisküvili pastaya fit olmam.fakat sizin elinizin boş gelmesinden iyidir:rendeer:daha sonra bizleri tanıdığınızda nice tatlılar feda olsun diyeceğine eminim.:cat:fakat yinede tatlıdan ben vaz geçmiyorum.mümkünse gelirken bana özel halka tatlıda olsa alırsanız sevinirim.maksat adet yerini bulsun.:cat:çünki bu kuralı ben koydum:bounce:sonra bana bak güven arkadaşım tatlı getirmedi demesinler.:salut:bir adette olsa bana alırsanız ben yerim.zaten ben yedikten sonra arkadaşlarımda yemiş gibi olurlar.syg:rendeer:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
sevgili arkadaşım güven.malisef ben bisküvili pastaya fit olmam.fakat sizin elinizin boş gelmesinden iyidir:rendeer:daha sonra bizleri tanıdığınızda nice tatlılar feda olsun diyeceğine eminim.:cat:fakat yinede tatlıdan ben vaz geçmiyorum.mümkünse gelirken bana özel halka tatlıda olsa alırsanız sevinirim.maksat adet yerini bulsun.:cat:çünki bu kuralı ben koydum:bounce:sonra bana bak güven arkadaşım tatlı getirmedi demesinler.:salut:bir adette olsa bana alırsanız ben yerim.zaten ben yedikten sonra arkadaşlarımda yemiş gibi olurlar.syg:rendeer:

Yaw gardaş, "BİZ diye yola çıktık" demiştik, ama görüyorumki datlıları tek götürmeye çalışıyorsun, bu bizim sloganımıza ters değilmi :p:p:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:18 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:17 PM ----------

hah sööööle ...sesime ses ver be kardeşim benim yaw.....bende korktum acaba yenge yasakladımı beni diye.....:queen::queen::queen::rendeer:

aloooooo, sesim gliyürmüüüü :bounce: :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yaw gardaş, "BİZ diye yola çıktık" demiştik, ama görüyorumki datlıları tek götürmeye çalışıyorsun, bu bizim sloganımıza ters değilmi :p:p:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:18 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:17 PM ----------



aloooooo, sesim gliyürmüüüü :bounce: :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

elbette geliyor kuzum...neden gelmesinki...bir bardak daha viski alırmıydınız mösyö muzo....
 
Katılım
5 Tem 2009
Mesajlar
655
adımız çıktı dokuza artık.....sen onun içinmi aramıyorsun beni....yengemi yasakladı yoksa....cık cık cık....

Güven muzaffer haklı....eğer maddi sorun yoksa bencede 600lük ile başla...bende ilk olarak CBR 600F ile başladım....halada ona biniyorum ve çokda memnunum.... bu adam kafaya koydu satacak bu motoru bari grupta kalsın....bende yalnız kalmamış olurum hem.....

maddi sorun var şimdilik 600 lük motor beni şuan herşekilde aşar, timsah gözyaşlarımın bile fazla para etmedi, ne koparabilirsek kâr :cherry:

Bende motorum iyi birisine gitmesini istiyorum, onun için tanımadığım kişiye satmam :p önce bi tanışmam lazım, benim motora iyi bakabilecekmi deposunu doldurabileckmi, her pazar itinayla binebilecekmi :mrgreen: okşayıp sevecekmi diye :p

alacağım motor her ne olursa olsun, bebek gibi bakacağım kesin zaten merak etme :cherry:


sizi hiç gözüm tutmadı bu iş içinden bir çapanoğlu çıkmasın sonra sarızambakla bir tanışmışlık var gibi geliyor bana dur bakalım


nedense geldiğim ilk günden beri herkes bende bir çapanoğlu arıyor ama hayırlısı :pale: ben bu işten bişey anladıysam direk arap olim yani.
ilk günden beri herkes bana şakacı arkadaşlarının ismini takıyor yok ismail sen misin, yok sarızambak falan. :pr:
arkadaşlar adım Güven ve inanın bu forumdan hiçkimseyi tanımıyorum, yalan makinası falan var mı sizin motorlarda? :silent:


sevgili arkadaşım güven.malisef ben bisküvili pastaya fit olmam.fakat sizin elinizin boş gelmesinden iyidir:rendeer:daha sonra bizleri tanıdığınızda nice tatlılar feda olsun diyeceğine eminim.:cat:fakat yinede tatlıdan ben vaz geçmiyorum.mümkünse gelirken bana özel halka tatlıda olsa alırsanız sevinirim.maksat adet yerini bulsun.:cat:çünki bu kuralı ben koydum:bounce:sonra bana bak güven arkadaşım tatlı getirmedi demesinler.:salut:bir adette olsa bana alırsanız ben yerim.zaten ben yedikten sonra arkadaşlarımda yemiş gibi olurlar.syg:rendeer:


ben formülü buldum, siz bisküvili pastayı falan unutun, hepinize halka tatlı getirirm yeter ok :p
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
ben formülü buldum, siz bisküvili pastayı falan unutun, hepinize halka tatlı getirirm yeter ok :p[/QUOTE]evetttttt.tatkı yiyelim tatlı konuşalım.güven hanım yarin toplantıda görüşmek üzere:cat:adet yerini bulması için göstermiş olduğunuz duyarlılık için size şahsım ve arkadaşlarım adına teşekkürlerimim sunarım.:rendeer:sevgili arkadaşlarım yineeeee sayemde tatlı yiyecenizzzzz haydin şimdiden afiyetiii gül bahar olsunnnnn:queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst