- Katılım
- 24 May 2006
- Mesajlar
- 1,432
o daha kötü ya yine benim dediğime geldin işte arkanda bi sırt çantan bile olamıycak![]()
al işteeee bir topik nasıl kirletilir görüyorsunuz degil mi arkadaslar :queen:
o daha kötü ya yine benim dediğime geldin işte arkanda bi sırt çantan bile olamıycak![]()
al işteeee bir topik nasıl kirletilir görüyorsunuz degil mi arkadaslar :queen:
benimki açık hala bana torpil yapmışlar:queen::queen::queen:
açık olan ne anlamadık,egzoz mu :queen::queen:
sus sus çaktırma yok öyle bişi orjinal benim egzozlar
hadi kaçtım kardeşim görüşürüz yine:rendeer:
wert_35 ve extreme1925 kavga etmeyin uslu uslu oynayın bakıyım
extreme lütfen espiri yapma :queen:
hızlı kaçma radar var
deyip iğrenç bi espriyle nokyaı koydum...
yarın sabah bu topic kilitlenir bu mesajdan sonra![]()
herkese iyi geceler![]()
ulan gezi topiyimi niye kirletiyonuz kırcam kemiklerinizigezi hakında muhabet edin gençler bırakın geyiyi millet konuyu unutu .
hepsi gökalpin suçu cesur o başlattı:queen:
herkes yan cizmeye başladı arkadaslar yapmayalım böle .ben geliyorum artcımla tabiki listeye yazın bizi2.izmirli_ua+willy:cat: