- Katılım
- 6 Eki 2008
- Mesajlar
- 1,218
arkadaşlar kusura bakmayın bu aralar çok yoğundum nete hiç giremedim hayırlı işlerle uğraştım (ben ve hayırlı işler)
neyse ermanım gelmeye çalışıcam hatta ve hatta bi arkadaşımıda getirmeyi planlıyorum ama bi sorun var benim tencereyle yol yaptıramam artçıya burdan gelecek herkese sesleniyorum fazla kaskı olan varsa beni bilgilendirsin ona göre plan yapcam
naci abi şansını fazla zorlama bence abi bak karadenize gelirim görürsün hemde ermanıda ayartırım çifte bela hayatının en uğraşmalı gezisi olur:queen:
büyüklerime saygılar küçüklerime sevgiler:rendeer:
neyse ermanım gelmeye çalışıcam hatta ve hatta bi arkadaşımıda getirmeyi planlıyorum ama bi sorun var benim tencereyle yol yaptıramam artçıya burdan gelecek herkese sesleniyorum fazla kaskı olan varsa beni bilgilendirsin ona göre plan yapcam
naci abi şansını fazla zorlama bence abi bak karadenize gelirim görürsün hemde ermanıda ayartırım çifte bela hayatının en uğraşmalı gezisi olur:queen:
büyüklerime saygılar küçüklerime sevgiler:rendeer: