[İzmir-MT] Yollara Düşüyor Gezisi 11.07.2009

Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
arkadaşlar kusura bakmayın bu aralar çok yoğundum nete hiç giremedim hayırlı işlerle uğraştım (ben ve hayırlı işler):p

neyse ermanım gelmeye çalışıcam hatta ve hatta bi arkadaşımıda getirmeyi planlıyorum ama bi sorun var benim tencereyle yol yaptıramam artçıya burdan gelecek herkese sesleniyorum fazla kaskı olan varsa beni bilgilendirsin ona göre plan yapcam:)

naci abi şansını fazla zorlama bence abi bak karadenize gelirim görürsün hemde ermanıda ayartırım çifte bela hayatının en uğraşmalı gezisi olur:queen:

büyüklerime saygılar küçüklerime sevgiler:rendeer:
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
1,432
arkadaşlar kusura bakmayın bu aralar çok yoğundum nete hiç giremedim hayırlı işlerle uğraştım (ben ve hayırlı işler):p

neyse ermanım gelmeye çalışıcam hatta ve hatta bi arkadaşımıda getirmeyi planlıyorum ama bi sorun var benim tencereyle yol yaptıramam artçıya burdan gelecek herkese sesleniyorum fazla kaskı olan varsa beni bilgilendirsin ona göre plan yapcam:)

naci abi şansını fazla zorlama bence abi bak karadenize gelirim görürsün hemde ermanıda ayartırım çifte bela hayatının en uğraşmalı gezisi olur:queen:

büyüklerime saygılar küçüklerime sevgiler:rendeer:

uzun mesajının neresine cevap yazsam karar veremedim :p
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
339
Ne yani İzmir Mt yalnız başına mı yollara düşüyor. Manisa peşine takılamaz mı :salut:
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
arkadaşlar kusura bakmayın bu aralar çok yoğundum nete hiç giremedim hayırlı işlerle uğraştım (ben ve hayırlı işler):p

neyse ermanım gelmeye çalışıcam hatta ve hatta bi arkadaşımıda getirmeyi planlıyorum ama bi sorun var benim tencereyle yol yaptıramam artçıya burdan gelecek herkese sesleniyorum fazla kaskı olan varsa beni bilgilendirsin ona göre plan yapcam:)

naci abi şansını fazla zorlama bence abi bak karadenize gelirim görürsün hemde ermanıda ayartırım çifte bela hayatının en uğraşmalı gezisi olur:queen:

büyüklerime saygılar küçüklerime sevgiler:rendeer:

mert yedek kask var bende hal ederiz kardeşim :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:04 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:03 PM ----------

Ne yani İzmir Mt yalnız başına mı yollara düşüyor. Manisa peşine takılamaz mı :salut:

manisayıda bekleriz her zaman sağ olsunlar yanımızda oldular tabiki gele bilirsiniz bekleriz :rendeer:
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
mert yedek kask var bende hal ederiz kardeşim :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:04 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:03 PM ----------



manisayıda bekleriz her zaman sağ olsunlar yanımızda oldular tabiki gele bilirsiniz bekleriz :rendeer:

tamam cesur sen sen getirceksen aramıyım daha fazla bi arkadaşımıda getircemde o yüzden teşekkür ederim şimdiden:rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:12 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:08 PM ----------

msn e ekledim dedin ama gözükmüyorsun, haberleşelim :cat:

abi ekledim ya:silent:

ben sana özelden atıyom benim msni bide sen ekle bakalım:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
1,432
kask konusunda yardımcı olabilirsin mesala gökalpcim:rendeer:

1 dk 1 dk o kaskı kimin için istiosun sen hem toplantılara gelme hem cadının kekını getirme hemde kız peşinde koşup yeni saçın ve imajınla zamparalık yap olmuyor ama böyle :queen::queen::queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:36 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:35 PM ----------

Konuyu Toplam 3 Üye okuyor. (3 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
extreme1925, izmirli_ua+, ssss
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
1 dk 1 dk o kaskı kimin için istiosun sen hem toplantılara gelme hem cadının kekını getirme hemde kız peşinde koşup yeni saçın ve imajınla zamparalık yap olmuyor ama böyle :queen::queen::queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:36 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:35 PM ----------

Konuyu Toplam 3 Üye okuyor. (3 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
extreme1925, izmirli_ua+, ssss

ne o kıskandın mı seni artçı almadım da başkasını alıyorum diye tipim değilsin gökalp çok üzgünüm arkadaş kalalım böylesi çok daha iyi senin gibi bi arkadaşı bu gibi konularla kaybetmek istemem:queen:
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
1,432
ne o kıskandın mı seni artçı almadım da başkasını alıyorum diye tipim değilsin gökalp çok üzgünüm arkadaş kalalım böylesi çok daha iyi senin gibi bi arkadaşı bu gibi konularla kaybetmek istemem:queen:

tenekelere binmiom ben karadeniz turuna cıkarsan belki sana bakarım ama malesef yeni motorcusun sacları dökmen lazım senin askerlik bitmez evlat :queen::queen:
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
tenekelere binmiom ben karadeniz turuna cıkarsan belki sana bakarım ama malesef yeni motorcusun sacları dökmen lazım senin askerlik bitmez evlat :queen::queen:

ulan sana inat şimdi yola çıkıp yarın naci abilere yetişmeyen ne olsun hayır zaten aramızda bişey olamaz ama motoruma bu lafı yediremem:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst