Bisan Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
747
Bu arada ben seni sakalsız görsem tanıyamazdım Savaş Abi.
Biraz sakal biraz da kilo çok değiştirmiş seni...
Yörük arkadaşım, sen niye alınıyorsun ki... Bizim makinalar canavarrr....
Yaklaşık 40km kadar Roadstar kullandım (Süelyman ın kara panteri). Kullanımı gerçekten çok rahat, kolay bir şekilde hükmedebiliyorsun motora. Kendi çapında ve sınıfında en iyi motor denilebilir bence. Sadece iri olan arkadaşlar için uygun değil, ergonomik olmuyor oturuş.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Evet roadstar boyu uzun olan arkadaşlar için pek uygun değil. Ben bile üzerinde iri durduğumu düşünüyorum.

Bu arada arkadaşlar sanırım benim motorun marşında ki kömürler bitti. Marşa bastığımda her zaman olmasa da arada ilk hareketi veremiyor. Aküdendir diyenler için söyleyeyim akü almaya gittim aküm sağlam çıktığı için adam akü vermedi bana. İşte esnaf budur :)
 
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
747
Bu arada baktığın akünün boyutu senin akü ile aynı mıydı Süleyman? Merak ettim!!!
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Bende merak etmiştim ama adam akü dolu çıkartma dedi çıkarttırmadı bana. Boyut olarak aynı gibi duruyordu baktığımda çünki akü yeri aşşağıya doğru iniyor benim koltuk altında.

Süleyman abi neresi diye sorarsan Yiğit Akü diye biryer eski sanayide.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
dabi olum sen akşamları Reina'ya akıyorsun di mi?:)

imanın paranın ve live performansın kimde olduğu bilinmez paşa hazretleri...:cherry:


artık rodsıatara atacak çamurum kalmadı...ben işi toptan tam arızaya bağlayım...:p

ne kadar rodsıtarcı varsaaaa hepsini öperimmm..:queen:
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
2,327
Yörük arkadaşım, sen niye alınıyorsun ki... Bizim makinalar canavarrr....

canan kardeş bizim sele muhabbeti vardı daha önceden o yüzden öle bişi dedim.yoksa bizim motorlara lafım yok.maşallah diyelim..

evvvvveeeeeeeeetttt işte metehan aganın son nefesleri :p herkes nefesi bitmeden öpücüklerini alsın metehan abiden :queen::p:mrgreen::)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
canan kardeş bizim sele muhabbeti vardı daha önceden o yüzden öle bişi dedim.yoksa bizim motorlara lafım yok.maşallah diyelim..

evvvvveeeeeeeeetttt işte metehan aganın son nefesleri :p herkes nefesi bitmeden öpücüklerini alsın metehan abiden :queen::p:mrgreen::)


[/COLOR]
imanın paranın ve live performansın kimde olduğu bilinmez paşa hazretleri...:cherry:


artık rodsıatara atacak çamurum kalmadı...ben işi toptan tam arızaya bağlayım...:p

ne kadar rodsıtarcı varsaaaa hepsini öperimmm..:queen:
"layv pirformıns" deyince seni tek geçerim Beyoğlu yakasında.Kandilli'nin bilumum sensör arızalarının sebebini de biliyorum:)
Bütün Roadstar'cılar da senin o dombul yanacıklarından öpüyorlar:)Yakında hepimiz kurbağa prens olacağız:)
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
canan kardeş bizim sele muhabbeti vardı daha önceden o yüzden öle bişi dedim.yoksa bizim motorlara lafım yok.maşallah diyelim..

evvvvveeeeeeeeetttt işte metehan aganın son nefesleri :p herkes nefesi bitmeden öpücüklerini alsın metehan abiden :queen::p:mrgreen::)

inan artık takacak kulp kalmadı...:pale:

[/COLOR]
"layv pirformıns" deyince seni tek geçerim Beyoğlu yakasında.Kandilli'nin bilumum sensör arızalarının sebebini de biliyorum:)
Bütün Roadstar'cılar da senin o dombul yanacıklarından öpüyorlar:)Yakında hepimiz kurbağa prens olacağız:)


:wiinkk: sende dikkat et motorla gezerken rüzgar vurunca takım taklavatı etkiliyormuş...aman ha...:p
 
Katılım
2 May 2009
Mesajlar
92
Herkese merhaba... Uzun zaman oldu foruma girmeyeli. Muhabbet gene almış başını yürümüş. Benim (yani aceminin) 15-20 gündür kullandığım motorumla benim aramda bir problem var. Yanılmıyorsam eski tarihlerde bir arkadaşımda aynı konuda yazmıştı. Benim canavarın vites geçişinde bir sorun var gibi geliyor. Nedeni veya çözümü varmı acaba1 Motor durur vaziyette boşa almakta çok fazla zorlanmıyorum. Hatta bazen uğraşmadan debriyajla 1. viteste çalıştıruyorum. Fakat 1. vitesten 2. vitese geçiş çok sert oluyor. Bazen ara gazı vermem gerekiyor ki geçebilsin. 2. vitesten sonra 3-4-5 çok rahat. Daha sonra durur vaziyette, uzun kırmızı ışıklarda tekrar boşa almak istediğimde epey uğraşıyorum. O kadar uğraşıyorum ki kırmızı ışıkta beklemek hiç sıkıntı vermiyor. Boşta geçirdiğim 10 saniye bile olmuyor anlayacağınız.. Bu konuda benim gibi zorlanan varmı, zorlandı ise nasıl çözüldü. Bu arada motorum 1.200 km yi doldurmak üzere. Hepinize iyi sürüşler....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Herkese merhaba... Uzun zaman oldu foruma girmeyeli. Muhabbet gene almış başını yürümüş. Benim (yani aceminin) 15-20 gündür kullandığım motorumla benim aramda bir problem var. Yanılmıyorsam eski tarihlerde bir arkadaşımda aynı konuda yazmıştı. Benim canavarın vites geçişinde bir sorun var gibi geliyor. Nedeni veya çözümü varmı acaba1 Motor durur vaziyette boşa almakta çok fazla zorlanmıyorum. Hatta bazen uğraşmadan debriyajla 1. viteste çalıştıruyorum. Fakat 1. vitesten 2. vitese geçiş çok sert oluyor. Bazen ara gazı vermem gerekiyor ki geçebilsin. 2. vitesten sonra 3-4-5 çok rahat. Daha sonra durur vaziyette, uzun kırmızı ışıklarda tekrar boşa almak istediğimde epey uğraşıyorum. O kadar uğraşıyorum ki kırmızı ışıkta beklemek hiç sıkıntı vermiyor. Boşta geçirdiğim 10 saniye bile olmuyor anlayacağınız.. Bu konuda benim gibi zorlanan varmı, zorlandı ise nasıl çözüldü. Bu arada motorum 1.200 km yi doldurmak üzere. Hepinize iyi sürüşler....

yağ değişiminden sonra rahatlar,yağı biraz fazla koysunlar,boş vites aralığı tüm motorlarda kısadır.Ayak alışkanlığı gerektirir,alışması zaman alır.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Bende motora yeni yağ aldım sonunda. Çorlu da Yamalube yağ buldum. Henüz değiştiremedim gerçi. Yağ değişiminde yağ filtresini de temizlemeyi düşünüyorum. Yağ filtresini temizlemişken hava filtresini de bir temizlerim motora 9500 bakımını yapmış oluruz :)
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Bir bomba haber vereyim ozaman. Ömer abi yeni aldığı roadstarını da satıyormuş 2,750 tl istiyor. Kısmet artık üçüncü roadstara :)
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Banada 3000 den kapıyı açmıştı. 2750 ye bırakacak ama sanırım. Düğün yapacak nakit ihtiyacı varmış.
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
2,327
haydaaaa daha çok fazla zaman geçmeden satıyor mu ömer abi motoru?düğün yapacaksa daha uzun zaman süre motor almaz yada alamaz.düğün baya masraflı oluyor sanırım..hayırlısı.neyse belki metehan abinin dediği gibi gv250 ci yaparız ilerde ömer abiyi :)

bu arada süleyman bende motorun 4000 km bakımını yaptıracağım haftasonu.ya arkadaşlar castrol 10-40 motor yağı alıp takayım dedim.sonra birkaç servise sordum.hiçbirisi castrolu tavsiye etmedi.ismini hatılayamadığım abuk subuk markalar söylediler ve söylediklerinin asıl motorsiklet yağı olduğunu söylediler.birde 15-50 koy diyorlar.yazın daha iyi oluyormuş.ben 10-40 ne demek 15-50 ne demek pek anlamıyorum.yardımcı olabilecek arkadaş varmı?mesela ilk rakam neyi ifade ediyor,son rakam neyi ifade ediyor??:silent:
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
yamalube - yamahanın orjinal yağıdır
motul var selenia var mobilin racing yağları var shellinde formula racing motorsiklet yağları var yağda ne kadar kalite o kadar çok motorunuzdan yüksek verim..
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
2,327
logaritma bu saydığın markalar kaliteli mi?castrol diyor sitedeki herkes.motul tavsiye eden ustalar oluyor..:silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst