2010 Honda Twister 300R ve XRE 300 Enduro

Katılım
28 Ağu 2004
Mesajlar
162
hondacb300r01.jpg

hondacb300r02.jpg

hondacb300r04o.jpg

hondacb300r06.jpg


Motor - 300cc, Tek silindir SOHC, hava soğutmalı
Yakıt kapasitesi 18 litre
Ön fren diski 270mm,arka kampana 130mm
Güç 26.5hp@7,500 rpm
Tork 28nm@6000rpm,

xre300_5_640x408.jpg

xre300_5_640x408.jpg


her iki motorunda özellikleri aynı...kullanım alanları farklı...gerçekten yine HONDA yapmış yapacağını :cat:

her iki modelinde lansman videosu

http://www.youtube.com/watch?v=-nOQ_GfaRNw&feature=channel_page
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
hondacb300r02.jpg


Bu ne güzelliktir ya:rendeer:
Hornetin küçük kardeşi.(Pekte küçük durmuyor ...)
Heryerini çok beğendim gerçekten ,ama arka kampana dışında .
 
Katılım
3 Eki 2008
Mesajlar
6,477
egzos sistemi çok çirkin arka fren kampana....
kuyruğu kesip egzos kıçtan çıkartılırsa görüntüsü daha güzel olur...
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
honda hala neden arka kampana kullanır merak ediyorum 300cc bir motorrda taksana diski..ayrıca egsoz bana görede gıtmemıs bu modele ozel bır seyler denememiş kısacası honda tasarımlarını cok degiştirmiyor..ancak cross lar gayet şık olmuş :cat:
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
2010 da piyasaya mı sürülüyo?:silent:
şu enduro süpermiş :cat:
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
441
Ön fren diski 270mm,arka kampana 130mm



Peki resimde neden ben arkada disk görüyorum :silent:
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
her iki modelde güzel tabı9kı tercih enduro fakat aynı dikkati çekmişiz kampana fren şimdi kimbilir kaç para isterler birde bunlara en az 11 500 derler
 
Katılım
14 Eki 2008
Mesajlar
141
Hangisi daha önce yapılmış bilmem ama XRE300 Derbi Terra'ya benziyor. tipi çok hoşuma gitti. Ama kampana olmadı be:) Benim Zongshenin bile arka fren disk:)


Dikkat ettim de fotograflarda arka fren disk. Benim de mi gözler bozuldu acaba
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
251
yanarım yanarım, bu motorların türkiye'ye gelmeme ihtimalinin çok yüksek olmasına yanarım :silent:
 
Katılım
14 May 2009
Mesajlar
981
İki motor da harika,600 mi 250 mi diye düşünürken aradaki uçurum güç ve hız isteyenleri hep yukarıdaki seçeneğe daha fazla yaklaştırıyordu.Şimdi durum biraz daha dengelenebilecek.
Başlangıçta ve sonda,bir defa alıp ömürlük kullanılabilecek motosikletler bence.Şahsen enduro benim için böyle bir seçenek olabilir.
Ama çok önemli bir dezavantaj var,vergi diliminin 250den yukarıda olması.Bu fiyatları yükseltecektir.
 
Katılım
14 May 2009
Mesajlar
981
Aklıma bir şey takıldı,birbirine benzer olan iki motor vtr250 geliyorsa honda twister300'ü de getirir mi sizce?
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
488
Aklıma bir şey mi takıldı,birbirine benzer olan iki motor vtr250 geliyorsa honda twister300'ü de getirir mi sizce?

gelmesi mümkün degil gelsede vergi dezavantajından dolayı satamaz. satsa bile uygun fiyat olması lazım ki aradaki fark kapansın. 600 hornet ile aynı vergiyi ödeyecem ama performans olarak 3 te birini alacam resimlere bakar durursunuz.

diyelimki geldi fiyat 13-14 binden aşagı olmaz. kime satacak. keşke gelse fiyatta 9-10 bin olsa ben bile alırım ama bide bu vergi sistemi degişmedikçe elalem biner biz bakarız.
 
Katılım
1 Tem 2008
Mesajlar
637
twister'a yuvarlak far şart. ikisinin de ön grenajları çok çirkin olmuş.

ayrıca bizim verg idilimine uymuyor bu motosikletler. honda türkiye getirmez bunları.

300 degil de 250 cc adam gibi bir endurosu yok mu bu honda' nın yahu?
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
441
En yakın zamanda göz doktaorunu gitmeni tavsiye ederim:cherry:

(Twister'dan bahsediliyor):cat:

Ben HALA başlıkdaki iki motor ismi ve altdaki özelliklerin üstünde (Twister'den bahsettiğini yazan) bir başlık görmedim. Sen sanırım benim anladığımı ama yazımdaki hatayı vurgulamak için yazdığım, dolaylı ifadeyi anlamamakta israr etmeye devam et...
 
Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
1,144
çok yakışıklı motorlar ,
vtr 250 yi merak ediyorum acaba nasıl bir satış grafiği olacak ?
 
Katılım
12 Şub 2008
Mesajlar
67
Selam millet benimde gözüm XRE 300 enduro da ama nette baktıgım kadarıyla satıs fiyat 12000 doalr civarı olacak yada 8500 sterlin yani kısaca 20 000 ytl civarı gözüküyor nette maalsef biz yine eski makinelere devam sükür almısım XT 350 yi uygun hacım uygun vs

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:34 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:32 PM ----------

http://www.flickr.com/photos/24203997@N04/3588999024/

buradan özelliklerr bakabilrisiniz en altta da fiyat gözüküyor:(
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Ben HALA başlıkdaki iki motor ismi ve altdaki özelliklerin üstünde (Twister'den bahsettiğini yazan) bir başlık görmedim. Sen sanırım benim anladığımı ama yazımdaki hatayı vurgulamak için yazdığım, dolaylı ifadeyi anlamamakta israr etmeye devam et...

Verilen özellikler sanırım XRE 300 için verilmiş ,teknik özellikler ikisinde de aynı tek fark twisterın arka kapmana olması sanırım .
Selam millet benimde gözüm XRE 300 enduro da ama nette baktıgım kadarıyla satıs fiyat 12000 doalr civarı olacak yada 8500 sterlin yani kısaca 20 000 ytl civarı gözüküyor nette maalsef biz yine eski makinelere devam sükür almısım XT 350 yi uygun hacım uygun vs

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:34 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:32 PM ----------

http://www.flickr.com/photos/24203997@N04/3588999024/

buradan özelliklerr bakabilrisiniz en altta da fiyat gözüküyor:(
Yalnız bu amerikan doları değil
Preço: R$ 12.890,00
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst