2010 Honda Twister 300R ve XRE 300 Enduro

Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
Türkiyeye gelme ihtimalleri bir yana; enduro olan makinenin ön grenajl ve çamurluğu karga gibi; iğrenç..

Hadi diğeri abisinin soyundan geliyor, belli.. Bir "Hornet"lık var; ama endurolar felaket tipsiz olmuş!

---

Türkiye'deki fiyatları 16.000'den aşağı olmaz. Ki gelmeme ihtimalleride çok yüksek.
 
Katılım
1 Tem 2009
Mesajlar
1
Son derece binilesi ürünler. 2010 model ve tek silindir olması da ilginç. Ben CBF 250 kullanıyorum. Tek silindir olmasının bir dezavantaj olabileceği fikrini sanırım artık kafamdan atmalıyım.
Arka kampana fren konusunda da görsel açıdan disk fren daha iyi görünsede Honda'nın bir bildiği vardır diye düşünüyorum.
 
Katılım
14 May 2009
Mesajlar
981
cb600f abs 34000 R$
cb300r 11500 R$
Acaba brezilyada da vergiler bizimkine benzer şekilde motor hacmine göre mi? İkisi de yerli üretim orası için,o konuda bir fark olmaz.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arka sinyaller stopla bütün değil:farao: bide jant kolları çok ince ve zayıf geldi:farao:
 
Katılım
12 Şub 2005
Mesajlar
504
fiyatlar belirliyici unsur olacağı benzer Tasarımlar ii fakat Fiyat?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
buda gösterge panalleri :queen:
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
300 cc de devir yok kesinlikle işe yaramaz bu motor gitmez 140 zor görür. 13 bin devir beklerdim. torklu motor benden uzak olsun aman aman tam dede motoru olmuş 6 binde maxsimum tork 7,5 binde maxsimum güç scooter gibi olmuş. hız beklemeyin bundan belki 60 yaşına gelirsem bakarım.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
1,592
Videoda XRE 300 Enduro yağ soğutmalı ve arkada disk görünüyor.Birde sivri ön çamurluğu beğenmedim tipitipe benzemiş:mrgreen:

tipitip.JPG
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
300 cc de devir yok kesinlikle işe yaramaz bu motor gitmez 140 zor görür. 13 bin devir beklerdim. torklu motor benden uzak olsun aman aman tam dede motoru olmuş 6 binde maxsimum tork 7,5 binde maxsimum güç scooter gibi olmuş. hız beklemeyin bundan belki 60 yaşına gelirsem bakarım.

evet haklısın katılıyorum :cat:
 
Katılım
4 Şub 2006
Mesajlar
201
300 cc de devir yok kesinlikle işe yaramaz bu motor gitmez 140 zor görür. 13 bin devir beklerdim. torklu motor benden uzak olsun aman aman tam dede motoru olmuş 6 binde maxsimum tork 7,5 binde maxsimum güç scooter gibi olmuş. hız beklemeyin bundan belki 60 yaşına gelirsem bakarım.

Torklu motor, dede motoru demek mi oluyormuş? İlginç bir teori... Bu durumda gençken ss kullanıp yaşlanınca cross'a geçmek doğru bir tercih olacak. :cat:

Enduroda da kullanılan bir motor tipinden hız bekleyen zihniyete ayrıca şaşıyorum...
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
Torklu motor, dede motoru demek mi oluyormuş? İlginç bir teori... Bu durumda gençken ss kullanıp yaşlanınca cross'a geçmek doğru bir tercih olacak. :cat:

Enduroda da kullanılan bir motor tipinden hız bekleyen zihniyete ayrıca şaşıyorum...

enduru için degil bu konuştuğum. tivister için
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Yurtdışında yaşayanlar için güzel bir oyuncak. Zira onlar bunu oyuncak olarak alıp hoplayıp zıplarlar. Biz Türk'ler için ise pahalı bir zevk olacaktır herzamanki gibi.
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
enduro çok hoş,balıkçıl kuşu gibi duruyor 300 cc de çok ideal hemde ekonomik olur, birde fiyatını öğrenseydik
 
Katılım
22 May 2009
Mesajlar
91
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motor çok süper'de türkiye'ye cbf125 bile getirmezlerken bu motor zor hocam
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Ağu 2008
Mesajlar
556
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
26.5 hp 135-140 km hızı düz yolda görebilir.CBF250'ye göre 6.5 hp fazlası var.Bu da 15 km daha fazla hız demek.Ancak tek silindirin titreşimi rahatsız edici olur gibime geliyo.VTR250 çift silindir 30 hp ile hem titreşim olarak hemde hız olarak bunlara fark atar.
 
Katılım
9 Nis 2008
Mesajlar
586
26.5 hp 135-140 km hızı düz yolda görebilir.CBF250'ye göre 6.5 hp fazlası var.Bu da 15 km daha fazla hız demek.Ancak tek silindirin titreşimi rahatsız edici olur gibime geliyo.VTR250 çift silindir 30 hp ile hem titreşim olarak hemde hız olarak bunlara fark atar.

Bu hususu honda mühendislerine iletelim ,iş yoğunluğundan atladılar her halde .....
 
Katılım
22 May 2009
Mesajlar
91
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
26.5 hp 135-140 km hızı düz yolda görebilir.CBF250'ye göre 6.5 hp fazlası var.Bu da 15 km daha fazla hız demek.Ancak tek silindirin titreşimi rahatsız edici olur gibime geliyo.VTR250 çift silindir 30 hp ile hem titreşim olarak hemde hız olarak bunlara fark atar.

hız olarak tatmin edici değil o yönden katılıyorum:cat:
aerodinamik özelliğini bilemem tabi fakat görünüş ,sağlamlık ve uzun yol konusunda epey bir tatmin edici gözüküyor :wiinkk: zaten bu motorların tipi racing olmadığından bi sorun yok torku önemli diye düşünüyorum
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
Herşeyi anlıyorumda hala şu kampana fren sistemini ısrarla kullanmak istemelerini anlayamıyorum.:pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst