- Katılım
- 14 May 2006
- Mesajlar
- 2,188
Türkiyeye gelme ihtimalleri bir yana; enduro olan makinenin ön grenajl ve çamurluğu karga gibi; iğrenç..
Hadi diğeri abisinin soyundan geliyor, belli.. Bir "Hornet"lık var; ama endurolar felaket tipsiz olmuş!
---
Türkiye'deki fiyatları 16.000'den aşağı olmaz. Ki gelmeme ihtimalleride çok yüksek.
Hadi diğeri abisinin soyundan geliyor, belli.. Bir "Hornet"lık var; ama endurolar felaket tipsiz olmuş!
---
Türkiye'deki fiyatları 16.000'den aşağı olmaz. Ki gelmeme ihtimalleride çok yüksek.
