2010 Honda Twister 300R ve XRE 300 Enduro

Katılım
22 May 2009
Mesajlar
91
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
harbiden ya kanpanımı kaldı bu devirde:D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Ağu 2008
Mesajlar
556
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu hususu honda mühendislerine iletelim ,iş yoğunluğundan atladılar her halde .....

Hangi husus anlamadım.Beygir gücüne göre yapacağı hız hususu mu yoksa çift silindirli olanlarda daha az titreşim oluşu mu , yoksa senin dalga mı geçtiğin yoksa ciddi mi olduğun hususu mu?
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
bu olay hangı mantık bılıyomusunuz yurtdısında kac yıldır satısta olan ınsanların hevesını aldıgı modellerı ortadogu ulkesı olarak kabul ettıklerı ülkemizde pazara sunuyorlar ellerinde kalan stokları bıtırmek ıcın...yıllardır neden gelmemiş bu motor şimdi geliyorki bunu sorgulamak lazım...
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
ne fiyatmış bu acıklayamdılar hala bu kadar ince hesap yapılmazki :mrgreen:
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
381
honda şu aynalardan da vazgeçemedi hala... cbf500'e de yakışmıyodu bence..
 
Katılım
28 Ağu 2004
Mesajlar
162
arka da disk yok demiş arkadaşların çoğu arka disk isteyen arkadaşlar VTR250 modelini tercih edecekler...avrupa italya üretimi...fiyatı da ona göre tabiii...V2 32hp....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Tem 2008
Mesajlar
410
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu motorla birine çarpsan,adamın böğrünü deşer bea :mrgreen: O Ne sivri çamurluk
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Sanki Honda değilde başka bir markanın motorları gibi duruyorlar (Çin,Kore vs)En azından tasarımları öyle makinaları için birşey diyemeyceğim.. ama enduro sanki kanat taksan uçacakmış gibi duruyor. One öyle ok gibi:)
 
Katılım
14 May 2009
Mesajlar
981
bu olay hangı mantık bılıyomusunuz yurtdısında kac yıldır satısta olan ınsanların hevesını aldıgı modellerı ortadogu ulkesı olarak kabul ettıklerı ülkemizde pazara sunuyorlar ellerinde kalan stokları bıtırmek ıcın...yıllardır neden gelmemiş bu motor şimdi geliyorki bunu sorgulamak lazım...
Bu motor yeni çıktı,hatta enduro daha brezilyada bile piyasaya sürülmedi.
www.honda.com.br
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
İnjeksiyon, su soğutması ve çift silindir, arka disk fren olsa bu makineler 10 numara olurdu.
 
Katılım
12 Şub 2005
Mesajlar
504
bişi soracam injeksiyon tam olarak ne fark ettirecek ,Su soğutma ve çift silindiri anladımda.
 
Katılım
7 Şub 2009
Mesajlar
159
yahu cıldıracagım bunları gmrdükçe. gecenlerde de 250 lik olanı görmüştüm o da güzel. 33 beygirdi. Enduro terciğim sarı yada gümüş gri
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
bişi soracam injeksiyon tam olarak ne fark ettirecek ,Su soğutma ve çift silindiri anladımda.

Bende TVS apache var ve bunların hiç biri yok. Karbıratör eski bir yakıt sistemi, V2 olması daha fazla tork demek, Su soğutmaya gelince sıcak havalarda hava soğutma gibi sıkıntı yaratmıyorki bir kaç arkdaşım motor yaktılar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst