Bu hususu honda mühendislerine iletelim ,iş yoğunluğundan atladılar her halde .....
Bu motor yeni çıktı,hatta enduro daha brezilyada bile piyasaya sürülmedi.bu olay hangı mantık bılıyomusunuz yurtdısında kac yıldır satısta olan ınsanların hevesını aldıgı modellerı ortadogu ulkesı olarak kabul ettıklerı ülkemizde pazara sunuyorlar ellerinde kalan stokları bıtırmek ıcın...yıllardır neden gelmemiş bu motor şimdi geliyorki bunu sorgulamak lazım...
bişi soracam injeksiyon tam olarak ne fark ettirecek ,Su soğutma ve çift silindiri anladımda.