ne insafsızsınız ya önünüzdeki 2008 model kırmızı cbr

2006 repsol deılkı
şuanki en ucuzu 3800 3900 oda 12.000 15.000 deki cbrler oda ne kadar temızdır tartışılır....
osmaniyeli +200 daha ekle o masrafa 3500e veriyim sana dahada inemem
jesse abimin arkadaşıda 3250 teklif etti olmaz dedim... bi hyosung buldum onu alcam satılmasın dıe acele edıom onun ıcın 3500e kadar indim .
marmaristen alıcı çıktı ama yol sorun oldu...
tokattan bir alıcı çıktı ybr 125 satmış parasını bekliyormus
cidden çok temiz kaçırmayın derim...