Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
@İlhan
kardeşim beynimi yedi bu motoru alalım diye
3300 nakit + 200 devir masrafını +100-200 arası yol masrafım olur 3700 lira çıkmış olur benden

3300 de ben vereyim motorun temizmiş(daha fazla eder muhakkak)

he dersen yarın otobüse atlarım
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
ne insafsızsınız ya önünüzdeki 2008 model kırmızı cbr :D 2006 repsol deılkı
şuanki en ucuzu 3800 3900 oda 12.000 15.000 deki cbrler oda ne kadar temızdır tartışılır....
osmaniyeli +200 daha ekle o masrafa 3500e veriyim sana dahada inemem
jesse abimin arkadaşıda 3250 teklif etti olmaz dedim... bi hyosung buldum onu alcam satılmasın dıe acele edıom onun ıcın 3500e kadar indim .

marmaristen alıcı çıktı ama yol sorun oldu...
tokattan bir alıcı çıktı ybr 125 satmış parasını bekliyormus
cidden çok temiz kaçırmayın derim...
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
1000km yoldan geliyom:p 3400 e bana veriyorsun o zaman motoru tokattaki almazsa

walla şöle solıyım 3500den aşağı veremem =) 3500ede babam tutturdu ver ver die , ben bu motora 6400 para verdım :(
3000 bana kalcak 500de kredi taksiti kaldı onu vercem...
eğer uygun gelirse 100 daha ver al derim... şuanda 3500e verdıgım için içim gidio ama napalım bi yandanda diğer motoru kaçırmamak var ...

3500e anlastık beklıyorum ıstanbula :cat: =)
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
cakoo aracı ol bul aramızı :p

cidden arası olmaz =) malum durumlar belli part tıme çalışan uni. öğrencisiyim ben 3900den satarım die başladım yola ama diğer motorun satılma durumu olunca başkasına gitmesın dıe 3500e kadar ınebıldım. elime 3000 geççek ustunu tamamlayıp hyo alcam elımden biraz daha bişiler gelse 3e 5e bakmam =) sende anla halimi 3500 tamammıdır :rendeer:
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
ben gelirsem o motoru senden 3400 e alırım
hatta bir de kavga ederim.madem sporcuymuşsun :cherry:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
50 ye 100 e bakmayın ikiniz de; 3450 TL ye anlasın beyler.. OSMANİYELİ ; ilhan ın motoru temiz motor... Değeri odur cidden...
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
50 ye 100 e bakmayın ikiniz de; 3450 TL ye anlasın beyler.. OSMANİYELİ ; ilhan ın motoru temiz motor... Değeri odur cidden...

ne değeri odur :D 3450 e 2008 kırmızı bı cbr goster bana :D 3900 4000 den asagı yoq ...hyosung derdıne dustugum halllere bak güzelım motor şaka gibi paraya gıdıo :(
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
ben bugüne kadar kaç kişiyle motor almak için pazarlık ettiysem indirtemedim arkadaş :cherry: ben sana yarın sabah haber vereceğim.
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
ben bugüne kadar kaç kişiyle motor almak için pazarlık ettiysem indirtemedim arkadaş :cherry: ben sana yarın sabah haber vereceğim.

3500e bulursan ındırtemezsın ztn döverler adamı :D ilk 4000den koymustum motoru pazarlıkla 3750e bırakcaktım ama aceleye gelınce 3500 dedim daha ne pazarlığı çarpılırsın =) tamam yarın sabah haber beklıyorum....


sabah haber vermek yerıne bu gece heber versen daha iyi olur bende ona göre motorunu alcagım kısıyle ırtıbata gecerım. o hyosung satılana kadar benım cbr de satılık o satılırsa benım motoru satmamım mantıgı yoq =)

spora gıdıyorum 2-3 saat yoqum....
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
tamam gece olsun bu gece internete giremeyeceğim
cep no ilandaki mi mesaj atarım

hondateamin 2009 u 3600 e satıldı biliyorsun senin motor da piyasadan uygun tabi ama işte git gel 1000km devir masrafı otobüse motoru koyacaz filan bir sürü masraf

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:08 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:07 PM ----------

Hüseyin baskı kurun indirin azdaha :p
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
326
biraz daha zorlarsan istanbula gelmene gerek kalmayacak gibi, pazarlığında bu kadarı yani halilihsan allah sana sabır versin :) alırken daha kolay ya satmak işkence
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst