- Katılım
- 1 Ağu 2005
- Mesajlar
- 21,819
Kötü emelli,fesat, dış mihrak geldi![]()
![]()
![]()
![]()
Bu paraya bu motor,bu performans
Daha ne olsun?
Üstelik hiç bir Roadstarcı 400 km yaptıktan sonra forumlarda"totoşum ağrıyor"diye ağlamıyor.200 km lik yolda totoşu ağrıyanlara hassaten duyurulur.![]()
![]()
![]()
![]()
madalyonun birde öteki yüzü olmalı...nedir bu marka model pompasının nedeni...Bisan bayiliğimi almaya çalışıyorsunuz...







































