Bisan Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Kötü emelli,fesat, dış mihrak geldi:) :) :) :) :)

Bu paraya bu motor,bu performans
Daha ne olsun?
Üstelik hiç bir Roadstarcı 400 km yaptıktan sonra forumlarda"totoşum ağrıyor"diye ağlamıyor.200 km lik yolda totoşu ağrıyanlara hassaten duyurulur.
:) :) :) :)

madalyonun birde öteki yüzü olmalı...nedir bu marka model pompasının nedeni...Bisan bayiliğimi almaya çalışıyorsunuz...:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
madalyonun birde öteki yüzü olmalı...nedir bu marka model pompasının nedeni...Bisan bayiliğimi almaya çalışıyorsunuz...:p

diyelim ki öyle
sen de marka model düşmanlığının sebebi nedir?:)
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Marka model düşmanı olurmu abi metehandro. Adam japon motoru düşkünü sadece japon sandığı motorunun menşeini bilmiyor :) Çin Japonu cbf ci metehandro.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
diyelim ki öyle
sen de marka model düşmanlığının sebebi nedir?:)

bir düşmanlık yok sadece diğer çinçonlardan belirgin özelliği yok düşüncesindeyim...:cherry:

Marka model düşmanı olurmu abi metehandro. Adam japon motoru düşkünü sadece japon sandığı motorunun menşeini bilmiyor :) Çin Japonu cbf ci metehandro.

en azından ataları japon...seninkinin atası soykütüğü nereye çıkar...:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bir düşmanlık yok sadece diğer çinçonlardan belirgin özelliği yok düşüncesindeyim...:cherry:



en azından ataları japon...seninkinin atası soykütüğü nereye çıkar...:p

Bizimkiler Profesyonel İstanbul Çocuğu:)
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Abi bizim uzun yol gezilerine meteyide alalım. Biz denize girip çıkarız o ancak sahile varmış olur :) Belki de yolda yağ koymak için istasyon arıyor olur. Olmadı dönüşte yoldan onu alır geri geliriz :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Abi bizim uzun yol gezilerine meteyide alalım. Biz denize girip çıkarız o ancak sahile varmış olur :) Belki de yolda yağ koymak için istasyon arıyor olur. Olmadı dönüşte yoldan onu alır geri geliriz :)
Olmaz öyle şey,kıyamam Mete'ye be:)
Ben O'nu sırtımda taşırım.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Bizimkiler Profesyonel İstanbul Çocuğu:)

valla doğru ne anası ne babası belli motrun...fason konfeksiyonda üretilip sezon sonu diye diye kakalanan mallar gibi...:p

Abi bizim uzun yol gezilerine meteyide alalım. Biz denize girip çıkarız o ancak sahile varmış olur :) Belki de yolda yağ koymak için istasyon arıyor olur. Olmadı dönüşte yoldan onu alır geri geliriz :)

arkedeş makinamız sıfır artık...:bounce:

Olmaz öyle şey,kıyamam Mete'ye be:)
Ben O'nu sırtımda taşırım.

hadi hadi sen beni mancınığa koyar ipi kendin kesersin...:p

Senin motorun arkasına bir ip bağlayıp onu da öyle çekelim bence abi :)


beni BMW ye bağlayın arkedeş...aman işkence ederken bile rodsıtar falan kullanmayın...:cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
[/COLOR]Bir Roadstar düşmanını nasıl Roadstar Sahibi yaptım:)

Geçen yazdan kalma bir yazıdır

Dün akşam üstü aniden Marmara Ereğlisi'ne gitmeye karar verdim.
Kendisi psikolog ama motordelisi,aynı zamanda azılı ve önde giden çin malı motor
düşmanı olan arkadaşım Ömer Şirin'le beraber Marmara Ereğlisine yola çıktık.
Yol dediğin nedir ki iki adım gittik oturduk meşhur iskele kahvesine.Eski bir"keyifçi"
olduğumdan kahvedeki balıkçı arkadaşlarımla lafladık biraz.Arkadaşlarıma Ömer'in
psikolog olduğunu özellikle söylemedim.Sonra arkamdan laf ederler"vay,durum vahim galiba:)" diye.
Sonra" resim neyin çekildik"bana ayaküstü fotoğrafçılık dersi veren Ömer aynen böyle diyo:
).
Ahanda ilk resim aynen böyle oldu:


Soldaki Balıkçı Numan,En sağdaki Balıkçı Nurettin,Ortadaki bizim Ömer,Onun yanındaki arkası dönük olan?hadi ya o kim çekerken farketmemişim gerçekten,Ömer'e nispet yapıyo herhalde:)(gerçekten de fotoları PC ye aktarırken farkettim bu ayrıntıyı.


...
Adama diyorum" kardeş direğin gölgesinde kalıyorsun".
cevap"böyle iyi mi abi?
yamultuyor kafayı.



...."gel olum sen çek bari,boşuna uğraştırma beni" diyorum.
çektiği fotoğrafa bak.Kadraj anlayışına tüküreyim,bu arada sağdaki benim.
Sayıca artmış kır saçlarım bazılarına çekici gelse bu fotoğrafı düzeltmek için akşamdan beri uğraşıyorum üstelik evli barklı munis bir adamım.uyarırım,kandırmaya kalkmayın,saçımı asla boyatmam:)


----"hay senin çekeceğin fotoğrafın üstüne" deyip yine makineyi aldım elime.Ama obje savruk bir motorcu olunca fotoğraf çekebilmek işkenceye dönüşüyor,örneğin arkadaşımın sağ elinin altındaki kaskların yerleştirme biçimindeki uyuma,montunun altından taşmış gömleğine filan dikkat edebilirsiniz.İşte anca bu kadar oldu:)
...
tabii bu fotoğrafın bir başka özel anlamı var,dün sabahtan akşama kadar bana"çin malı dandiktir,çaynataygır,çaynaharley"geyiği ile kafamı şişiren bu arkadaşın Çin malı motorun önünde fotoğraf çektirmesi bana Lunaparkta Rambo panosu arkasında fotoğraf çektiren cılız gençleri hatırlatıyo:)
:)



İşte bu Ömer'in beğenmediği"çakma Yamaha,Çaynataygır"ama Rambooo..Çaynaharleyyyy:)
kirine tozuna bakmayın iki gün önce uçmakdere tepelerinde idi.




insanın böyle bir fotoğrafçısı olursa ünlü olmasına imkan var mı?
Sinemadaki kötü adam rolleri için biçilmiş kaftan olan benim için mhtemel kariyerim böyle bir arkadaşımın çektiği fotoğraflarla başlamadan bitti.
Şimdi fotoğrafçıyı döven müşterilerle rahatça empati kurabilirim:)
İyi ki kafamı sağa doğru eğmişim, yoksa fotoda olmayacaktım:)
Kadraja dikkat abiler ablalar,ilgilisi kurs için bizim Ömer'e başvurabilir,ömer şaşı değil,makine şaşı değil,fotoğraf niye böyle:)


Arkadaşın gizli din taşıyorsa eline ha fotoğraf makinası vermişsin,ha tabanca.Bi de böyle vururlar adamı,"Olum insan abi göbeğini içine çek" der.
Zaten burun karıştıran insanların fotoğraflarını da ömer gibi adamlar çekiyo.Gitti yine 15 yeni kuruşluk karizma:).



Papatyaların arkasındaki devedikenine,Ömer'in yanında gururla poz verdiği ve gıyaben aşağıladığı çin malı motora,fotoğrafın sanat değerine hassaten dikkatinizi çekerim:)


Baygınlık geçirenlere papatya çayı öneriyoruz bu arada:)



-Kaptaann,uzakta bir gemiiiii
-Bandırası belli mi?
-Heee,T.limanı:)
(inanmıyorsanız soldaki kayığa bakın)
Yurdum insanının kayıkta kamışla çapariye çıkmasına alışamadım 35 yıllık deniz hevesime rağmen,bunlar fazla Amerikan filmi seyrettiler,bi de bellerinden bağlamalı:)

Değerli fotoğraf hocam,eli öpülesi üstadımdan yine sınırları zorlayan bi fotoğraf çalışması:)



Teee toordan,orrdan burrdan mevzuyu Ereğli'ye getirdik sonunda:)



http://img516.im
[URL=http://imageshack.us][img]http://img229.imageshack.us/img229/665/pict0053pn2.jpg


Bir Ereğli deyimi "arka deniz.işte burası Marmara Ereğlisi'nin arka denizi


Arka denizde kayıklar


Arkadaşımın yüz ifadesine dikkat buyurunuz efendim.Biz buna "çakı bulmuş kızan gibi seviniyo". deriz.
Hayatında ilk kez vitesli motor kullanıyo kendisi:),bu fotoğraftan 4 dakika sonra"yemin ediyorum harika makina,abi bana da alalım bundan,ben bu kadar iyi olabileceğini tahmin etmiyordum" dedi:)


Te be yav,akşamüstü deniz kıyısında boğazı kurumayan Trakyalı değildir,Asta filandır ondan içmez belki:)


bozuk saat bile günde iki kere doğru zamanı gösterir,bizim fotoğrafçı bi kere çekebiliyo anca:)





Bu gece uyumamak zorunda olanlar,mesai yapacak olanlar,ders çalışacak olanlar,korku senaryosu sevenler,filmler için kötü adam arayanlar
tikkat pls:)





[
not bu gezi esnasında çayna harley motorumu itin kalınbağırsağına sokup çıkaran omersirin isimli şahsiyet halen bir adet Bisan Roadstar 250 ile yaklaşık 6.000 km filan yapmış durumdadır.Kendisine saygılar sunarım:)


dip not:

Ömer'in o motoru 10.000 Km'ye yaklaştığında maddi sebeblerle satmak zorunda kaldı,45 gün sonra yine bir Roadstar aldı.Halen o motoru kullanıyor
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bir Japon asilzadesi olduğumu hatırlatırım...Japon ve İtalyanların efendisiydim hümettim onlara...:p




Savaş Bey link vermiştiniz zaten önceki mesajlarda var...neden açılıma gerek duydunuz...:)

Sabah işten geliyorsun Roadstarcılar a saldırıyorsun
Uyuyup uyanıyorsun
yine saldırıyorsun
Kabusun olsun Roadstarcılar:)
al bunu seyret için açılsın
http://vimeo.com/737537
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
2,327
Kötü emelli,fesat, dış mihrak geldi:) :) :) :) :)

Bu paraya bu motor,bu performans
Daha ne olsun?
Üstelik hiç bir Roadstarcı 400 km yaptıktan sonra forumlarda"totoşum ağrıyor"diye ağlamıyor.200 km lik yolda totoşu ağrıyanlara hassaten duyurulur.
:) :) :) :)


üzerime alınayım mı savaş abi? :)

mete han abi roadstarcılara laf yok :cat::mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst