(MT İZMİR)26 Haziran 2009- İnciraltını çok sevdik toplantısı

Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bedenimiz burada ama ruhumuz Ege'de ::sas:: İzmir'e selamlar iyi eğlenceler :) :rendeer:
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
kekleri ben yaparsam yemek isticeğini pek sanmıyorum kuyucadısı ama korkma kobay olarak önce gökalpe yediririz bişi olmazsa biz yeriz:p siparişi verdim valla annemein insafına kalıdınız neli yaparsa artık:silent:

msn konusunda ciddimisin sen gökalp:silent:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
siz derken??
kimlerin numarası var merak ettim :)

vasco ve cesurun var ama ulaşamazsam izmir topiğine yazarım :wiinkk:

üçkuyulardan geçerken benim için korno çalın yolunuzu bekliyor olucam:queen:

aaa yolumun üstü geçerken 3 kere kornaya basarım en havalısından :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:45 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:43 AM ----------

Bedenimiz burada ama ruhumuz Ege'de ::sas:: İzmir'e selamlar iyi eğlenceler :) :rendeer:

kanka gel beraber gidelim izmire :p

kekleri ben yaparsam yemek isticeğini pek sanmıyorum kuyucadısı ama korkma kobay olarak önce gökalpe yediririz bişi olmazsa biz yeriz:p siparişi verdim valla annemein insafına kalıdınız neli yaparsa artık:silent:

msn konusunda ciddimisin sen gökalp:silent:

ben denemek için kediye yediriyodum yaptıgım yemekleri sen gökalpe mi yediriyosun :queen:
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
daha önce hiç yedirmedim zaten daha önce kek yapmışlığımda yok eğer istiyosan senin kediyide getir garanti olur gökalpde kedi gibi çocuktur uysal sessiz sakin(!):p
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
1,432
Bedenimiz burada ama ruhumuz Ege'de ::sas:: İzmir'e selamlar iyi eğlenceler :) :rendeer:

teşekkürler :) buyrun gelin İzmirimize sizleri de bekleriz,saygılar

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:42 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:37 PM ----------

daha önce hiç yedirmedim zaten daha önce kek yapmışlığımda yok eğer istiyosan senin kediyide getir garanti olur gökalpde kedi gibi çocuktur uysal sessiz sakin(!):p

Mert yine başladın yaaa :queen::queen:
beni tanıyanlar bilir kedi gibiyimdir maşşallahhh :wiinkk:
msnimi özel mesaj attım :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:43 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:42 PM ----------

benim kedim yokki :pale: yaptıgım bi yemegi yedikten sonra öldü :salut:

kedinin süpürgesini ben alıcam sana en acilinden bir yawru kedi lazım :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:44 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:43 PM ----------

ben denemek için kediye yediriyodum yaptıgım yemekleri sen gökalpe mi yediriyosun :queen:

yemin ediorum kavgada söylenmez :cyclopsan:silent: :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:50 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:44 PM ----------

vasco ve cesurun var ama ulaşamazsam izmir topiğine yazarım :wiinkk:

bence şimdiden ara onları numaraları degişmiş olmasın :wiinkk:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
kedinin süpürgesini ben alıcam sana en acilinden bir yawru kedi lazım :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:44 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:43 PM ----------



yemin ediorum kavgada söylenmez :cyclopsan:silent: :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:50 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:44 PM ----------



bence şimdiden ara onları numaraları degişmiş olmasın :wiinkk:

kedi medi istemem yemek yemeyi bilmiyolar.... sonra bana laf söylüyo millet nası yemek yaptın öldü hayvancagız diye :queen:

kavgada sölemedim ki saten şurda sohbet ediyoz :p

zaman gelsinde bi şekilde ulaşırım sizlerden birine :wiinkk:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
ooo topic ilerlemiş, kekler börekler :p
bi aksilik olmazsa akşam görüşürüz :p
 
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
136
benim durum netleşti bu hafta aranızda olamayacağım. bir başka sefere görüşmek dilegiyle sevgiyle kalın.
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
her zamannki gibi güzel bir toplantı oldu gelenlerin tekerine gelmiyenin yüreyine sağlık mert kekler süperdi valdemizin ellerine sağlık :cat:
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
339
Kusura bakmayın arkadaşlar bu akşam gelemedim. Hemen akabindeki etkinlikte görüşürüz kaza bela olmadıkça ordayım :cat:
Şansa bakın ya kekleri de kaçırmışız :) :)
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
gel tabii tanışmış oluruz :cat:

saat 19:30a topic açan sevgili topic sahibi muhterem arkadaşım saat 8:30a kadar ordaydım oğuz abiyle sami abide gelmeseydi kekleri padişahla beraber yicektik valla:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:35 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:34 PM ----------

her zamannki gibi güzel bir toplantı oldu gelenlerin tekerine gelmiyenin yüreyine sağlık mert kekler süperdi valdemizin ellerine sağlık :cat:

afiyet olsun cesur umarım hepinize yetmiştir:rendeer:
 
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
412
ben geç kaldım özel bi sebepten dolayı saat 10:30da oraya geldim normalde 11:00-- 11:30 gibi ayrılırdık bu hafta erken olmuş. şaşırdım kimseyi göremeyince geri döndüm :silent:
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
357
ben geç kaldım özel bi sebepten dolayı saat 10:30da oraya geldim normalde 11:00-- 11:30 gibi ayrılırdık bu hafta erken olmuş. şaşırdım kimseyi göremeyince geri döndüm :silent:

şaka gibi...ewt ewt şaka olmalı...:farao: n bu ya millet bu kadar erken kaçmış..:bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst