- Katılım
- 24 May 2006
- Mesajlar
- 1,432
- Konu Yazar
- #61
eyvallah sagolasın. arıycam sizi gelmeden :rendeer:
siz derken??
kimlerin numarası var merak ettim
eyvallah sagolasın. arıycam sizi gelmeden :rendeer:
siz derken??
kimlerin numarası var merak ettim![]()
üçkuyulardan geçerken benim için korno çalın yolunuzu bekliyor olucam:queen:
Bedenimiz burada ama ruhumuz Ege'de ::sas:: İzmir'e selamlar iyi eğlenceler:rendeer:
kekleri ben yaparsam yemek isticeğini pek sanmıyorum kuyucadısı ama korkma kobay olarak önce gökalpe yediririz bişi olmazsa biz yerizsiparişi verdim valla annemein insafına kalıdınız neli yaparsa artık:silent:
msn konusunda ciddimisin sen gökalp:silent:
daha önce hiç yedirmedim zaten daha önce kek yapmışlığımda yok eğer istiyosan senin kediyide getir garanti olur gökalpde kedi gibi çocuktur uysal sessiz sakin(!)![]()
benim kedim yokkiale: yaptıgım bi yemegi yedikten sonra öldü :salut:
Bedenimiz burada ama ruhumuz Ege'de ::sas:: İzmir'e selamlar iyi eğlenceler:rendeer:
daha önce hiç yedirmedim zaten daha önce kek yapmışlığımda yok eğer istiyosan senin kediyide getir garanti olur gökalpde kedi gibi çocuktur uysal sessiz sakin(!)![]()
benim kedim yokkiale: yaptıgım bi yemegi yedikten sonra öldü :salut:
ben denemek için kediye yediriyodum yaptıgım yemekleri sen gökalpe mi yediriyosun :queen:
vasco ve cesurun var ama ulaşamazsam izmir topiğine yazarım :wiinkk:
kedinin süpürgesini ben alıcam sana en acilinden bir yawru kedi lazım :queen:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:44 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:43 PM ----------
yemin ediorum kavgada söylenmez :cyclopsan:silent: :queen:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:50 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:44 PM ----------
bence şimdiden ara onları numaraları degişmiş olmasın :wiinkk:
uygun goursenız bende gelmek isterim motorumuda bugun geldı sansıma![]()
gel tabii tanışmış oluruz :cat:
her zamannki gibi güzel bir toplantı oldu gelenlerin tekerine gelmiyenin yüreyine sağlık mert kekler süperdi valdemizin ellerine sağlık :cat:
ben geç kaldım özel bi sebepten dolayı saat 10:30da oraya geldim normalde 11:00-- 11:30 gibi ayrılırdık bu hafta erken olmuş. şaşırdım kimseyi göremeyince geri döndüm :silent: