yamaha ybr 125 mi rx 115 mi???cvp ltfn

Katılım
13 Eyl 2008
Mesajlar
186
rx 115 ybr 125 artıları,eksileri,yakıt durumu,titreşimi,konforu,çekişi,hızı değerlendirelim...
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Ben rx derim..
Hatta 10 dk dır mehmetle bu konuyu konusuyodum ki sen topic açmışsın :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Eğer gerçekten kıyas istiyorsan duygusallığı kenara bırakırsak YBR derim.....
Sağlamlıkta ekonomiklikte ve konforda Parça bolluğu ve ucuzlukta su götürmez üstün.....

Yok ama biraz daha hızlı 10-20 km daha hızlı olsun sorun değil derseniz rx olabilir...

Ama kişisel tercihim hep ybr den yana olur benim...:cat:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Eğer gerçekten kıyas istiyorsan duygusallığı kenara bırakırsak YBR derim.....
Sağlamlıkta ekonomiklikte ve konforda Parça bolluğu ve ucuzlukta su götürmez üstün.....

Yok ama biraz daha hızlı 10-20 km daha hızlı olsun sorun değil derseniz rx olabilir...

Ama kişisel tercihim hep ybr den yana olur benim...:cat:

en güzel cevap:rendeer:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
bende kafamada birsürü makinayı eleyip en son ybr almaya karar verdim....sıfır almayı düşünüyorum...tek düşündüren yönü 2 kişi performansı???
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Arkadaşım ben ikisinide kullanmış birisi olarak Rx diyorum
65000 kmde hiç motoru sökülmedi
Beni tanıyanlarda bilirler rxe ne eziyetler ettiğimi ama tık demedi..
Parçası ucuzdur ikinci el piyasası vardır
Orjinal japondur..
Yakıtı öyle 2 zamanlıya binmeden atıp tutanların dediği gibi fazla değildir.
Tek kötü yanı tipinin amele motoruna benzemesi..
Şuan param olsa tekrar bir rx almak isterim diğerlerinin rxe karşı şansı bile olamaz bence..
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Arkadaşım ben ikisinide kullanmış birisi olarak Rx diyorum
65000 kmde hiç motoru sökülmedi
Beni tanıyanlarda bilirler rxe ne eziyetler ettiğimi ama tık demedi..
Parçası ucuzdur ikinci el piyasası vardır
Orjinal japondur..
Yakıtı öyle 2 zamanlıya binmeden atıp tutanların dediği gibi fazla değildir.
Tek kötü yanı tipinin amele motoruna benzemesi..
Şuan param olsa tekrar bir rx almak isterim diğerlerinin rxe karşı şansı bile olamaz bence..
Sevgili emrah...Ybr nin de hakkını yeme...Benim olan ve biraderimin bindiği ybr 130 bin km geldi...Ve kapağı dahi açılmadı...
Rx kötü demem hiçbir zaman..Ama modası geçmiş ve ikinci el piyasası olmayan bir motor.... Yola çıksan çok uzun km gideceğini tahmin etmiyorum...Gitse bile sürücüsüne eziyet olur.....

Rx tamamen hobi motorudur gözümde... YBR nin sınıfına sokamam... :cat::cat:Kimsede sokmamalı zaten.... :cat::cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Ara 2008
Mesajlar
423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
slm

vay vay vay derin bir üzüntü çektım.
Bundan 4 ay önce çok araştırdım ama şansım bir türlü tutmadı RX 115te gerçekten seri makina ama bıraz parçası kolay bulunmuyor, murat 124 şasesine ferrari motoru rakılmıs gıbı makıne 1998 2003 model arasında turkıyeye gırıs yapmıslar RX 115 almak ıstersen temız ve yenı segman piston atılmıs, 2000 model mavi temiz 2000 tl antalyada var
Msn adresim [email protected] sana yardımcı olurum
ybr kmde 80 kurus titreme yok sessiz cekısı gayet ıyı 4 zamanlı en cok tutulan motosıklet
115 kmde 120 kurus titreme yok seri çekişi guzel 2 zamanlı 2 viteste tek tekere kalkarsın
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Sevgili emrah...Ybr nin de hakkını yeme...Benim olan ve biraderimin bindiği ybr 130 bin km geldi...Ve kapağı dahi açılmadı...
Rx kötü demem hiçbir zaman..Ama modası geçmiş ve ikinci el piyasası olmayan bir motor.... Yola çıksan çok uzun km gideceğini tahmin etmiyorum...Gitse bile sürücüsüne eziyet olur.....

Rx tamamen hobi motorudur gözümde... YBR nin sınıfına sokamam... :cat::cat:Kimsede sokmamalı zaten.... :cat::cat:

Ben ybr kötü demedim ki alper abi
Ama gerçekten Rx zevk veren bir alet :)
Sen bilirsin MZ in verdiği zevki hangi 4 zamanlı 250 cc alet verebilir ki :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Ben ybr kötü demedim ki alper abi
Ama gerçekten Rx zevk veren bir alet :)
Sen bilirsin MZ in verdiği zevki hangi 4 zamanlı 250 cc alet verebilir ki :)

Mz RX e göre daha oturaklı.... Haa desen ki 250 cc de mz mi cbf250 mi? Mz derim.... Ama Rx yapısı itibarıyle sakat bir motor..O seriliğe uygun şasesi yok... Zaten şasenin seriliğe etkisinide unutmamak lazım... Kuş gibi motor... :p:p:p

Arkadaş genel sormuş...Ekonomik olcak konforlu olcak parçası bol ve ucuz olcak... En önemlisi de 2. ci eli daha hızlı ybr nin... Rx hobi makinası olduğu için bilenler tanıyanlar alır... YBR yi yeni başlayan herkes bodoslama alabilir... :cat::cat::cat: Hatta bodoslama alan birçok tanıdığım var yeni başlayan... :queen::queen::queen::queen: Duymuş sağdan soldan :queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
1 Tem 2008
Mesajlar
637
Mz RX e göre daha oturaklı.... Haa desen ki 250 cc de mz mi cbf250 mi? Mz derim.... Ama Rx yapısı itibarıyle sakat bir motor..O seriliğe uygun şasesi yok... Zaten şasenin seriliğe etkisinide unutmamak lazım... Kuş gibi motor... :p:p:p

Arkadaş genel sormuş...Ekonomik olcak konforlu olcak parçası bol ve ucuz olcak... En önemlisi de 2. ci eli daha hızlı ybr nin... Rx hobi makinası olduğu için bilenler tanıyanlar alır... YBR yi yeni başlayan herkes bodoslama alabilir... :cat::cat::cat: Hatta bodoslama alan birçok tanıdığım var yeni başlayan... :queen::queen::queen::queen: Duymuş sağdan soldan :queen::queen::queen::queen:

rx'in de piyasası az degil şimdi doğruya doğru. daha çok zevk verecegi de aşikar. zevk için alacaksan rx, ya degil de ulaşım ve pratiklik istiyorsan ybr.
 
Katılım
19 Kas 2007
Mesajlar
403
valla arkadaşım hız bakımından ybr rx115 in yerini kesinlikle tutamaz.

AMA:ybr az yakar, daha güzel görünüşü vardır, daha konforludur, parçası daha rahat bulunur... Ayrıca rx115 uzun yola gelmez. ybr gelir. RX115'İN piston delme sorunu vardır unutma...;)
 
Katılım
13 Eyl 2008
Mesajlar
186
piston delme derken?aslında alp tunay abi ben bi tane mz etz 150 buldum.92 model,alman.bide onu değerlendirirseniz teşekür ederim
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
absolit Kim delmiş pistonu matkap mı var buji yerine bu motorda :)
Birisi atıyo bişey sonra herkes duyduğunu dağıtıyo :)
Sallamayın arkadaşlar kulaktan dolma bilgilerle gelmeyin..
Ve ben idda ediyorum ki rx in parçası ybr den daha ucuz..
 
Katılım
7 Şub 2009
Mesajlar
136
Arkadaşım ben ikisinide kullanmış birisi olarak Rx diyorum
65000 kmde hiç motoru sökülmedi
Beni tanıyanlarda bilirler rxe ne eziyetler ettiğimi ama tık demedi..
Parçası ucuzdur ikinci el piyasası vardır
Orjinal japondur..
Yakıtı öyle 2 zamanlıya binmeden atıp tutanların dediği gibi fazla değildir.
Tek kötü yanı tipinin amele motoruna benzemesi..
Şuan param olsa tekrar bir rx almak isterim diğerlerinin rxe karşı şansı bile olamaz bence..

dikkatimi çekti 'amelle motoru ' ne demek arkadaşım açıklarmısın? konuya cevap yazamadım bunu okuyunca..:farao:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst