[Adana - MT]

Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
günaydın dostlar herkese hayırlı işler bol kazançlar dilerim

zafer ve bora artık tükanı korkutla uğurapay açıyor,ne iş yaşlandınızmı yoksa:mrgreen:
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
377
Günaydınlar Herkese
(AŞBC)
TGIF in türkçesi


Bu öyle bir veciz sözdür ki;
Hafta içi 5 gün eşşekler gibi çalışan ( aferdersiniz ) biz MESAİ ler kabilesinin haftanın son çalışma günü olan Cuma gününün gelişinin ve bitişinin; Toplu halde Tanrıya/Allah'a şükür ve minnetlerimizi sunduğumuz Cümle. :) MADE by AZGurbuz :)

Herkese İyi Çalışmalar
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Aboooo :cyclopsan herkes şifreli konuşmaya başlamış....:silent:
"lkasljsafnmğcnbhakv" hadi bunuda çözün bakim :mrgreen:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
TGIF IMIF GIF GIF,bu sözler furt dergisindeki küççük lavuğun sözleri sanırsam galiba muhtemelen,
muzo seninkine gelince dlgfldkgü*0234ug4owgdldg ahanda böyleeeeeeeeeee:)
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
evet gençlerde çok iş var ben telefon mesajlarında yazılan "kib" in anlamını öğrencilerimden öğrendim.
 
Katılım
9 Ağu 2008
Mesajlar
361
Thank God It's Friday... İstanbul Etilerde ve Bağdat Caddesinde şubeleri olan, Amerikan mutfağından mönüler sunan restorant zinciri... Abimle gitmişliğim vardır. Siz siz olun sakın kapısından girmeyin. İç çamaşırınızı bile isterler. :))
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Thank God It's Friday... İstanbul Etilerde ve Bağdat Caddesinde şubeleri olan, Amerikan mutfağından mönüler sunan restorant zinciri... Abimle gitmişliğim vardır. Siz siz olun sakın kapısından girmeyin. İç çamaşırınızı bile isterler. :))

Uyarın için teşekkürler :cat: yoksa istanbula gittiğimde uğrayacaktım :mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:23 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:22 PM ----------

evet gençlerde çok iş var ben telefon mesajlarında yazılan "kib" in anlamını öğrencilerimden öğrendim.

eeeeeee, ne demekmiş :silent:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:24 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:23 PM ----------

Sen bitmişsin ciğerim :pale:

VFR 1200 çıkmış, hadi gözün aydın :wiinkk:

arık gözüm CBF1000 de :p
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
VFR 1200 restorant zincirimi vay be cahal kalmışız desene
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst