(MT İZMİR)26 Haziran 2009- İnciraltını çok sevdik toplantısı

Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
abi bence gelsen iyi olur kekler faize biniyo ona göre :queen::queen::queen:
demedi deme :p:mrgreen:

geliyorum ya valla bak gelcem sözzz bende sizleri çok özledim acaip hemde



ama abi olmuyo böle ben senin keklerinden yemeye geliyodum:queen::queen:

erman kardeşim bunlar beni değil kekeleri bekliyo sen toplantıya giderken bi ara bize uğrada kekleri sana vereyim bari hani işim olmasa gelir ben verirdim ama işte işim çıktı:p
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
en azından bizim kadar olmasada hafta da bir buluşup muhabbet ediyolar. :p
bu konuda adananında hakkını yememek lazım gerçi :wiinkk:



yok cesur rakip olarak degil birinci belli (istanbul mt ) ama ikincilik için idialı bi ekip izmiRR mt onu şeyettim :p

:cat::cat::cat:
Tek rakibimiz diğerimiz.:p:mrgreen::mrgreen:
Güzel bir toplanmaya benzeyecek hepinize iyi eğlenceler diliyorum.:rendeer:
 
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
412
erman kardeşim bunlar beni değil kekeleri bekliyo sen toplantıya giderken bi ara bize uğrada kekleri sana vereyim bari hani işim olmasa gelir ben verirdim ama işte işim çıktı:p

yemezler Mert abi :p Abi keki sen getirmezsen olmaz sensiz boğazımızdan geçmez :queen::queen::p:mrgreen::queen:
olmaz abi kekleri sen getir sonra yolda kimyediye gidecek :queen::queen:
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
yemezler Mert abi :p Abi keki sen getirmezsen olmaz sensiz boğazımızdan geçmez :queen::queen::p:mrgreen::queen:
olmaz abi kekleri sen getir sonra yolda kimyediye gidecek :queen::queen:

gel sana vereyim kekleri gökhan hatta toplu sürüşle gelin buraya grup liderine teslim ederim kekleri:p

o değilde sen şimdi erman abine ne demek istiyosun ben onu anlamadım kekleri yolda yer mi yani erman:queen:

bu arada siparişi alayım kekler neli olsun:silent:

yav bi toplantı kaçırdık yaptığınız muameleye bak memur bey:queen:
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
1,432
gel sana vereyim kekleri gökhan hatta toplu sürüşle gelin buraya grup liderine teslim ederim kekleri:p

o değilde sen şimdi erman abine ne demek istiyosun ben onu anlamadım kekleri yolda yer mi yani erman:queen:

bu arada siparişi alayım kekler neli olsun:silent:

yav bi toplantı kaçırdık yaptığınız muameleye bak memur bey:queen:

onu bunu bilmeyiz bizmiydik gelecem deyip gelmeyen ?? :queen:
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
1,432
baak gün olur devran döner böyle bi hataya düşersin varya 7 katlı düğün pastası yaptıtırırım sana koltuğun altındaki bagajada sığmaz:p

7katlı ne demek yaa tarih oldu millet ikiz kule dikio 100 katlı :queen:
kabahat sende beyler ben gelemicem bir dahaki sefere görüşürüz dedin de biz mi görmedik :wiinkk:
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
o gece saat 11e kadar bende bilmiyodum gelemicemi 7de bitcek dediler saat 11de bitti işim kek problem değil gelemediğime üzüldüm:pr:
 
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
412
gel sana vereyim kekleri gökhan hatta toplu sürüşle gelin buraya grup liderine teslim ederim kekleri:p

o değilde sen şimdi erman abine ne demek istiyosun ben onu anlamadım kekleri yolda yer mi yani erman:queen:

bu arada siparişi alayım kekler neli olsun:silent:

yav bi toplantı kaçırdık yaptığınız muameleye bak memur bey:queen:

yok abi işin esprisi o yani sende toplantıya gel hepberaber güzel bi toplantı olsun. :wiinkk:

bak Gökalp abi nediyor kek cezası zamanında ödenmediği takdirde idari pide cezasına dönüşecekmiş :queen:
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
yok abi işin esprisi o yani sende toplantıya gel hepberaber güzel bi toplantı olsun. :wiinkk:

bak Gökalp abi nediyor kek cezası zamanında ödenmediği takdirde idari pide cezasına dönüşecekmiş :queen:

çevir kazı yanmasın:queen:

zaten ne çıkıyosa gökalp abinden çıkıyo:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst