- Katılım
- 6 Eki 2008
- Mesajlar
- 1,218
abi bence gelsen iyi olur kekler faize biniyo ona göre :queen::queen::queen:
demedi deme:mrgreen:
geliyorum ya valla bak gelcem sözzz bende sizleri çok özledim acaip hemde
ama abi olmuyo böle ben senin keklerinden yemeye geliyodum:queen::queen:
erman kardeşim bunlar beni değil kekeleri bekliyo sen toplantıya giderken bi ara bize uğrada kekleri sana vereyim bari hani işim olmasa gelir ben verirdim ama işte işim çıktı