- Katılım
- 28 Nis 2009
- Mesajlar
- 1,946
ama oluyo işte yokuş çıkarken sürekli sorun yaşıyorum artçım olduğunda peki bu durumda vites mi büyütsem daha iyi olur vites mi küçültsem?
motorun zorlandıgı yerde her zaman düşük vitese gecmelisin motor hızlandıkça vites yükseltmeni bekler yavasladıkcad egil......eger sen rampada ,egimine göre degişir ,ancak genelde 1 yada ikinci vitesler kullanılır ,artcın oldugu zamanda motorun tasıdıgı yük üstüne rampanın motorda yarattıgı yük nedeniyle 1 yada 2.viteste cıkmalısın
2.viteste yetmeyebilir dik bir rampaysa o zaman 1.vitese düsürüp deviri arttırıp rampadan tırmanacaksın baskada yolu yok....