Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 May 2009
Mesajlar
93
arkadaslar coğu sayfayı sıkılmadan bıkmadan okudum ben suan honda beat kullanıcısıyım ama cbr 125 almak ıstıyorum yanı artık vıteslı bı motor ıstıyorum kararımı cbr 125 de verdım suan vıteslıde pek tecrubem yok 2 3 kere ybr kullanmıslıgım var o kadar cbr 125 alırsam sorun olur mu ne kadar da motoru kavlarım yoksa vıteslıyı ıyıce cozene kadar çin malı mı almalıyım sımdıden teskkur ederım arkdaslar yardımlarınız ıcın.....
 
Katılım
26 May 2009
Mesajlar
93
arkadaslar coğu sayfayı sıkılmadan bıkmadan okudum ben suan honda beat kullanıcısıyım ama cbr 125 almak ıstıyorum yanı artık vıteslı bı motor ıstıyorum kararımı cbr 125 de verdım suan vıteslıde pek tecrubem yok 2 3 kere ybr kullanmıslıgım var o kadar cbr 125 alırsam sorun olur mu ne kadar da motoru kavlarım yoksa vıteslıyı ıyıce cozene kadar çin malı mı almalıyım sımdıden teskkur ederım arkdaslar yardımlarınız ıcın.....
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
117
Km telinin tam temas ettiğinden,tekrardan yağlamış olduğundan ve o sokete başka bişeylerin girmemiş olduğundan emin ol:cherry:(taş toprak vs vs).

Bende de oldu o olduğu yerde 200 ü gördü makina:queen:

O teli tutan civata titreşimden olsa gerek zamanla çıkıyo yerinden elleri ufak olanlar çok rahat hiç bişey sökmeden o civatayı geri takabilir.Solda göstergenin altında ufak soket var bilmeyenlere yardımı olur belki oraya takılacak.

komple teli ve tekerlek bağlantısını sokup temizleyim bakalım .Düzelirse yazarım :wiinkk:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:37 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:27 AM ----------

umarım sorunun tamamiyle hallolmuştur kaç kmde bir bujiyi temizlemek gerek acep :wiinkk:


bence çok uygun bir motordur ki bende yaklaşık 18 gün önce bu motorla motor kullanmayı öğrendim birbirimize gayet çabuk alıştık öneririm tek kötü yönü yedek parçası biraz pahalı :bounce:

Ben yağ değişimi ile beraber bujiyi her 4000 km. bakım yaparım .Buji sökülmesi ve takılması çok zor olmadığından bakımda yaptığım olmuştur . Ben NGK cr9EK çift tırnaklı kullanıyorum
 
Katılım
19 Haz 2009
Mesajlar
2
Ben bu sitede yeniyim ve cbr 125 almayı düşünüyorum tavsiye edermisiniz yoksa başka motorlara mı bakıyım?
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
ya arkadaşlar malum amelyat oldum 1-2 haftadır motordan uzagım 1-2 hafta daha uzakl aklacagım ruyamda motorum bozuluyordu mt ye topic acıyordum cok uzuldum valla :mrgreen:
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
ya arkadaşlar malum amelyat oldum 1-2 haftadır motordan uzagım 1-2 hafta daha uzakl aklacagım ruyamda motorum bozuluyordu mt ye topic acıyordum cok uzuldum valla :mrgreen:

dostum senin ki bozulmuş benim motorda çalınmıştı hatta motoru kendi çabamla buldum polise gittim bu motor benim ruhstı önlerine attım hiç bişey yapmamışlardı

tabi rüyamda yani
 
Katılım
10 Haz 2009
Mesajlar
232
arkadaslar coğu sayfayı sıkılmadan bıkmadan okudum ben suan honda beat kullanıcısıyım ama cbr 125 almak ıstıyorum yanı artık vıteslı bı motor ıstıyorum kararımı cbr 125 de verdım suan vıteslıde pek tecrubem yok 2 3 kere ybr kullanmıslıgım var o kadar cbr 125 alırsam sorun olur mu ne kadar da motoru kavlarım yoksa vıteslıyı ıyıce cozene kadar çin malı mı almalıyım sımdıden teskkur ederım arkdaslar yardımlarınız ıcın.....

merhaba,
bende 3-4 gün önce ilk motorum cbr a kavustum. İlk motosikletim. Daha öncede bi kaç kez scooter kullanmıstım. Aldığım ilk gün, bir kaç stop etmeden sonra , sürmeye basladım. Hiç korkma hemen alışıyorsun.

sabaha kadar okuyayayım, motorum hakkında bilgi sahibi olayım dedim. İlk 50 sayfayı anca okudum. Bu kadar sayfayı nasıl okuyup aradığımızı bulucaz? bileniniz var mı?
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
merhaba,
bende 3-4 gün önce ilk motorum cbr a kavustum. İlk motosikletim. Daha öncede bi kaç kez scooter kullanmıstım. Aldığım ilk gün, bir kaç stop etmeden sonra , sürmeye basladım. Hiç korkma hemen alışıyorsun.

sabaha kadar okuyayayım, motorum hakkında bilgi sahibi olayım dedim. İlk 50 sayfayı anca okudum. Bu kadar sayfayı nasıl okuyup aradığımızı bulucaz? bileniniz var mı?

zaten sorular genelde aynı cogu sayfada aynı şeyler var

bence tum sayfalara bi goz gezdir bu şekilde gene sormak istedigin olursa muhakkak cevap verilir suphen olmasın
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
kullanma kılavuzunda verilen hava basınçlarıda oydu galiba
pardon o değilmiş kılavuzda söylenen ön 29 arka 33
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Şub 2009
Mesajlar
337
arkadaşlar bnm bir sorunum var 1 aydır cbr 125r kullanıcısıyım ve artçıyla dik yokuş çıktığımda (çoğunlukla 2.viteste) motor anormal derecede yavaşlıyor hatta geçen gün stop etti.sonra çalıştırıp 1. viteste çıkardım bu konuda bi bilgisi olna var mı? ben 73 artçım 52 kiloydu..
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
33
arkadaşlar ben de aranıza bugün katıldım 2009 honda cbr 125 kırmızı siyah var bnde.İstanbul Üsküdar'da oturuyorum ismim doğucan kısaca doğu diyebilirsiniz.Sormak istedikleriniz varsa buyrun.
 
Katılım
2 Tem 2008
Mesajlar
460
uzun bir geziye çıktım nedense sağ gözündeki far (ampül) tahminimce patldı servise götürmeden kaç para ya patlar...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst