Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Abi sende öyle yazdın ki bütün ybr ler 100000 i tartışmasız devirirklen cbf ler 30-40 binde bitermiş gibi. Dur bakalım daha cbf 2007 den beri piyasada. Kendini kanıtlaması için en az 2-3 seneye daha ihtiyacı var. Çok gördüm 60-70 binde motor açmamış cbf. Bence modele biraz daha zaman tanınmalı. Yazın ulen ..ben burdayım.. Sedat57 sende yaz :) Cbf imlen kovalarım sizi :)

madem bu kadar israr ettin yaziyim abi senimi kircam:cherry::cherry:
Sahibinden sitesinde 50 bin üzeri tüm makianalr rektefe görmüş bence motor kendini kanitlamiş sayilir herşey iyi güzel hoş konfor yerinde ama motor olmamiş gültekin abinin dedigii gibi elden gecirmeliler bence..Gecirmeselerde olur 500 milyona sıfır motor yapiyo honda...Hondanin bi bu huyunu sevdim zaten kı.ı kırık iki greneja 350 lira de komple motor yaptirsin 500 lirada neyse bu kadar yeter... İsteyen istedigine binsin..Yaşasin Tvs Apache:queen::queen:
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
:)honda işte ne olcek at çöpe gitsin al bi ybr rahat et kardeşim niye uğraşıyon

ondanmı gel şu motorları değişelim diye kaç aydır başımın etini yiyosun, ya ne kadar seri motormuş diyen sen değil miydin konuşturcan illaki beni.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:57 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:46 AM ----------

evet isteyen istediğine binsin ama ben son gaz gitmeden benim yanımdaki motor (ybr) redlani ile gidiyo bu mu 100.000 km dayanır görücez sülüman abi .
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
bu cbf 150 forumununda bilgi paylaşmak dışında ybr muhabbeti dönüyor. artık forum amacını dışına çıktı bilmem farkındamısınız. Ticari amaçlı motosiklet kullanmıyorum senede yapacağım km olsa olsa 20 bin zaten 1 seneye kalmaz 500 lük bir makina alırım.gerek yok arkadaşlar relax olun
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
evet sıktı bende farkındayım ama bunu başlatanlar ybr ciler bizden biri gidipte onların topiğine yazı yazmıyo dalga gecer gibi sıkıntısı var demekki onların o anlaşılıyo.bu muhabbet burda kanpansın artık.
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
http://urun.gittigidiyor.com/BAGAJ-MAXEM-MX32-ARKA-CANTA_W0QQidZZ17923267

bu çanta nasıldır acaba çıkmaması kötü kappa ve shad gibi markala aynı kaliteyi beklemek olmaz çıkarması kolayolurmu bunun çünkü sürekli kullanmam sadece yaz için alıyorum

33 lt Shad alma sakın, biz 4000 bakımında dayı oğlunun cbf ine aldık, kilit mekanizması iyi dizayn edilmemiş, yolculuk anında en ufak sarsıntıda takıt takır ses yapıyor. Tabi bu özelliğini çantayı alıp takmadan önce bilemiyorsun. Buda işin kötü boyutu.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:28 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:12 PM ----------

Koskoca Kocaeli il sınırları içersinde sormadığım servis, sormadığım benzin istasyonu kalmadı, yağ değişimi yapıcaktım dün, 15w/50 veya 10w/50 motosiklet yağı bulamadım. Ne mübarek yağlarmış be. Hangi servise sorduysam (Abi biz 10w/40 kullanıyoruz. 10/40 verelim) ben bilmiyom mu 10 40 almasını, 10/40 her yerde var. Nasıl büyük şehir anlamadım. Honda yetkili servisi yok. Motosiklet yağ yok. Bende bp nin 15/50 araba yağını çaktım gitti. Ne yapıyim. Ama bi daha internetten mutlaka istediğim yağı yağ değişim zamanım gelmeden temin edicem. Bırakın 10/40 ı bazı illerimiz de motosiklet yağı dahi yok. Mesela Giresun da yokmuş. 97 oktan benzin de yokmuş :) ilginç değil mi ? Giresun a öğretmen olarak atanan bi arkadaşımız var. Kardeşimin ark..ı. Giresun' da motosiklet yağı olmadığını söylemiş. Saçmalığa bak yaw :) Araçtan bile sayılmıyoruz vesselam.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
91319343.jpg




CBF bu tarz bir yolda, 1600m'de 30km boyunca gık çıkarmadan gitti, helal dedim :)



Sonuç:


46021373.jpg
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
33 lt Shad alma sakın, biz 4000 bakımında dayı oğlunun cbf ine aldık, kilit mekanizması iyi dizayn edilmemiş, yolculuk anında en ufak sarsıntıda takıt takır ses yapıyor. Tabi bu özelliğini çantayı alıp takmadan önce bilemiyorsun. Buda işin kötü boyutu.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:28 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:12 PM ----------

Koskoca Kocaeli il sınırları içersinde sormadığım servis, sormadığım benzin istasyonu kalmadı, yağ değişimi yapıcaktım dün, 15w/50 veya 10w/50 motosiklet yağı bulamadım. Ne mübarek yağlarmış be. Hangi servise sorduysam (Abi biz 10w/40 kullanıyoruz. 10/40 verelim) ben bilmiyom mu 10 40 almasını, 10/40 her yerde var. Nasıl büyük şehir anlamadım. Honda yetkili servisi yok. Motosiklet yağ yok. Bende bp nin 15/50 araba yağını çaktım gitti. Ne yapıyim. Ama bi daha internetten mutlaka istediğim yağı yağ değişim zamanım gelmeden temin edicem. Bırakın 10/40 ı bazı illerimiz de motosiklet yağı dahi yok. Mesela Giresun da yokmuş. 97 oktan benzin de yokmuş :) ilginç değil mi ? Giresun a öğretmen olarak atanan bi arkadaşımız var. Kardeşimin ark..ı. Giresun' da motosiklet yağı olmadığını söylemiş. Saçmalığa bak yaw :) Araçtan bile sayılmıyoruz vesselam.

Bende 15-40 Castrol koydum dün İzmir için ideal olan bu fakat bende bu yağı zor buldum sorduğum yerde senin aradığın yağlardan koli koli vardı ne ters iş:)
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Bende 15-40 Castrol koydum dün İzmir için ideal olan bu fakat bende bu yağı zor buldum sorduğum yerde senin aradığın yağlardan koli koli vardı ne ters iş:)

bana kalirsa 10-50 ve 15-40 zor bulunan yaglardan ama geri kalanlari cok rahat bulunuyo en rahat bulunanda 10-40 bence:wiinkk: Yalniz 15-50 yi küçümseme ben lef marka olanini kullanmiştim 2 kez cok güzeldi vites gecişlerinde hiç sıkıntı yoktu şu an araba yagi deniyorum 20-50 vites gecişleri 1000 kmden sonra sertleşiyo:wiinkk::cat:
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
bana kalirsa 10-50 ve 15-40 zor bulunan yaglardan ama geri kalanlari cok rahat bulunuyo en rahat bulunanda 10-40 bence:wiinkk: Yalniz 15-50 yi küçümseme ben lef marka olanini kullanmiştim 2 kez cok güzeldi vites gecişlerinde hiç sıkıntı yoktu şu an araba yagi deniyorum 20-50 vites gecişleri 1000 kmden sonra sertleşiyo:wiinkk::cat:

Ben birşeyi küçümsemedimki:pale::p İzmir için en ideal olanı 15-40 cetvelden bakmıştım o yüzden öyle diyorum ama kurye arkadaş var yaz kış 20-50 koyuyoruz biz diyor koyulurmu koyulur ama ben motoruma zevk için bindiğim için ve de biraz titiz olduğum için ideal yağ değerini kullanmaya özen gösteriyorum:wiinkk: Bundan önce 1 kez daha kullanmıştım Castrol 15-40 ı ve çok memnun kalmıştım o yüzden tekrar onu aradım ve inanırmısın İzmirin en popüler semtlerinden Bornovada bulunan Forum Bornova alışveriş merkezindeki Kipa'da bulamadım Torbalıdaki Kipa'da buldum:) Böylesi daha iyi oldu ama burda 20 liradan almıştım orda 15 liraymış:) 1 tane kalmış orda da ama olsaydı 2 tane alcaktım :)
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Ben birşeyi küçümsemedimki:pale::p İzmir için en ideal olanı 15-40 cetvelden bakmıştım o yüzden öyle diyorum ama kurye arkadaş var yaz kış 20-50 koyuyoruz biz diyor koyulurmu koyulur ama ben motoruma zevk için bindiğim için ve de biraz titiz olduğum için ideal yağ değerini kullanmaya özen gösteriyorum:wiinkk: Bundan önce 1 kez daha kullanmıştım Castrol 15-40 ı ve çok memnun kalmıştım o yüzden tekrar onu aradım ve inanırmısın İzmirin en popüler semtlerinden Bornovada bulunan Forum Bornova alışveriş merkezindeki Kipa'da bulamadım Torbalıdaki Kipa'da buldum:) Böylesi daha iyi oldu ama burda 20 liradan almıştım orda 15 liraymış:) 1 tane kalmış orda da ama olsaydı 2 tane alcaktım :)

pardon hacı ethem demiş 15-50 araba yagini çaktim diye kusura bakma;):wiinkk::rendeer:
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Bende üstteki yazını tekrar okudumda yaw müyendizler kafa patlatmış o kadar motosiklet yağı yapmış neden araba yağı kullanıyosun ki:p:)

Yaz Aylarinda 20-50 yagin motora iyi geldigini söyledirler bende deneme amaçli 4 litre almiş bulundum yarisini arkadasim aldi ondada ybr var.. ikimizde memnun kalmadik 20-50 den:queen::queen:ama şunu anladimki 15-50 tam bizim motorlar için yapilmiş yazlik yagdir gerci ben benim ybr ye 90 numara şanzuman yagi koysam gitmem demezde 20-50 seçmemdeki nedenlerden biride ekonomik oluşu fiyatini burda yazmiyim:cherry::cherry:
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
Yaz Aylarinda 20-50 yagin motora iyi geldigini söyledirler bende deneme amaçli 4 litre almiş bulundum yarisini arkadasim aldi ondada ybr var.. ikimizde memnun kalmadik 20-50 den:queen::queen:ama şunu anladimki 15-50 tam bizim motorlar için yapilmiş yazlik yagdir gerci ben benim ybr ye 90 numara şanzuman yagi koysam gitmem demezde 20-50 seçmemdeki nedenlerden biride ekonomik oluşu fiyatini burda yazmiyim:cherry::cherry:

Bir an gülmektan yarılacaktım inanırmısın 'denemek amaçlı 4 litreyi' okuyunca basıyodum kahkahayı sonra ikiye böldük demişsin:) Bayağı ucuz olmalı 4 litre aldığınıza göre:p Ben yağ konusunda cimrilikten yana değilim valla 3-5 fazla vermeye razıyım:) Bende Castrol 15-40 dan memnunum mesela olsa 4 litresi alcam ama yok:pale: Litreside 15 lira ve ortalama 1,5-2 ayda bir yağ değişimi yapıyorum 3 paket sigara içmesem parası çıkıyor zaten:mrgreen:
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
ethemm76 Nickli Üyeden Alıntı
33 lt Shad alma sakın, biz 4000 bakımında dayı oğlunun cbf ine aldık, kilit mekanizması iyi dizayn edilmemiş, yolculuk anında en ufak sarsıntıda takıt takır ses yapıyor. Tabi bu özelliğini çantayı alıp takmadan önce bilemiyorsun. Buda işin kötü boyutu..
doğru bende shad var yeni aldım biraz tıkırdıyor altına bağlantınoktalarına dolap kapaklarının arasına yapışan seffaf noktalardan yapıştırdım şimdi ses yok.
ne kadar ekmek o kadar köfte misali .. 33 birazda arkadan bakınca üzerinde küçük kaldı gibi. gönül isterdiki şöle kappa action alalım ama 85 e bunu zor aldık :)
yağ konusunda da castrol kullanıyorum 15-40 tam sentetik. sarı kutuda olandan performance yazıyor üstünde. scooter ime da 15-40 castrol action kullandım hep yaz kış 15-40.. izmir için ideal. scooterda bir defasında 3000 km den sonra değiştirdim hemde yazın yağda bozulma yoktu halen yapışkanlığını koruyordu. bunlar benim tecrübelerim .. 3-5 fazla olsun düzgün yağ olsun derim hep.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:34 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:32 AM ----------

Ben birşeyi küçümsemedimki:pale::p İzmir için en ideal olanı 15-40 cetvelden bakmıştım o yüzden öyle diyorum ama kurye arkadaş var yaz kış 20-50 koyuyoruz biz diyor koyulurmu koyulur ama ben motoruma zevk için bindiğim için ve de biraz titiz olduğum için ideal yağ değerini kullanmaya özen gösteriyorum:wiinkk: Bundan önce 1 kez daha kullanmıştım Castrol 15-40 ı ve çok memnun kalmıştım o yüzden tekrar onu aradım ve inanırmısın İzmirin en popüler semtlerinden Bornovada bulunan Forum Bornova alışveriş merkezindeki Kipa'da bulamadım Torbalıdaki Kipa'da buldum:) Böylesi daha iyi oldu ama burda 20 liradan almıştım orda 15 liraymış:) 1 tane kalmış orda da ama olsaydı 2 tane alcaktım :)

özcanım pahalı alıyorsun :) 10 lira o yağ..
yüksek performanslısı var sarı kutu 17 lira .. sami de :):queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:37 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:34 AM ----------

evet sıktı bende farkındayım ama bunu başlatanlar ybr ciler bizden biri gidipte onların topiğine yazı yazmıyo dalga gecer gibi sıkıntısı var demekki onların o anlaşılıyo.bu muhabbet burda kanpansın artık.

mesela ben ybr topiğini bir kere açmış değilim. bırak yazı yazmayı. ...:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:44 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:37 AM ----------

dsc02341e.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:50 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:44 AM ----------

dsc02347v.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:51 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:50 AM ----------

dsc02356x.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:52 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:51 AM ----------

dsc02357k.jpg


dağ bayır fotoları...:cat:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst