Kaza benim bulunduğum yerde ORHANGAZİ'de meydana gelmiştir. Orada geçen hafta amcamınoğlu da kaza yaptı aynı şekilde. Kendisine Allah'a şükür birşey olmadı. Sürücü yeşil ışığın yanmasına 5 saniye kala harekete geçmiş. Amcamınoğlu da son saniye karşıya geçmek isterken çarpşıyorlar.
Orada her hafta kaza oluyor. Tehlikeli bir bölge. Kazayı yeni duyuyorum. Allah rahmet eylesin..Yakınlarına sabır versin... çok üzücü bir olay..
tehlikeli bölge ne demek anlıyamadım ben kapasitem yetmedi ışıkların oldugu yer tehlıkelı bolge oluyosa her yer tehlıkelı bolge ayrıca ısıklar her zaman motorlar ıcın tehlıkedır sıze yesıl yansa bıle bakıp gececeksınız bunuda bılmıyosanız ogrenın sonra her yer tehlıkelı bolge olur sızın ıcın....kavsak ısık talı yol cıkışları hepsı tehlıkelıdır...