Motosiklet kamyonla çarpıştı: 2 ölü

Katılım
19 Kas 2007
Mesajlar
403
Kaza benim bulunduğum yerde ORHANGAZİ'de meydana gelmiştir. Orada geçen hafta amcamınoğlu da kaza yaptı aynı şekilde. Kendisine Allah'a şükür birşey olmadı. Sürücü yeşil ışığın yanmasına 5 saniye kala harekete geçmiş. Amcamınoğlu da son saniye karşıya geçmek isterken çarpşıyorlar.

Orada her hafta kaza oluyor. Tehlikeli bir bölge. Kazayı yeni duyuyorum. Allah rahmet eylesin..:( Yakınlarına sabır versin... çok üzücü bir olay..
 
Katılım
14 Haz 2008
Mesajlar
625
Kaza benim bulunduğum yerde ORHANGAZİ'de meydana gelmiştir. Orada geçen hafta amcamınoğlu da kaza yaptı aynı şekilde. Kendisine Allah'a şükür birşey olmadı. Sürücü yeşil ışığın yanmasına 5 saniye kala harekete geçmiş. Amcamınoğlu da son saniye karşıya geçmek isterken çarpşıyorlar.

Orada her hafta kaza oluyor. Tehlikeli bir bölge. Kazayı yeni duyuyorum. Allah rahmet eylesin..:( Yakınlarına sabır versin... çok üzücü bir olay..

ALLAH rahmet etsin ölenlere geride kalan yakınlarınada sabır versin arkadaş anlatmış tehlikeli bölgeymiş yazık olmuş olayı tam bilmediğimizden tırcıyı kalaylamıyorum :(
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
tehlikeli bölge ne demek anlıyamadım ben kapasitem yetmedi ışıkların oldugu yer tehlıkelı bolge oluyosa her yer tehlıkelı bolge ayrıca ısıklar her zaman motorlar ıcın tehlıkedır sıze yesıl yansa bıle bakıp gececeksınız bunuda bılmıyosanız ogrenın sonra her yer tehlıkelı bolge olur sızın ıcın....kavsak ısık talı yol cıkışları hepsı tehlıkelıdır...
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Allah rahmet eylesin. Bu felaketin devamında ne olduğu hiç bir taziye başlığında yazılmıyor! Kamyon şöförünün akibetini bilen varmı? caydırıcı ve önleyici olması için bilen varsa paylaşsın isterim. :silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tehlikeli bölge ne demek anlıyamadım ben kapasitem yetmedi ışıkların oldugu yer tehlıkelı bolge oluyosa her yer tehlıkelı bolge ayrıca ısıklar her zaman motorlar ıcın tehlıkedır sıze yesıl yansa bıle bakıp gececeksınız bunuda bılmıyosanız ogrenın sonra her yer tehlıkelı bolge olur sızın ıcın....kavsak ısık talı yol cıkışları hepsı tehlıkelıdır...

Zaten tüm kavşakları en tehlikeli bölge kabul etmek lazım. En kötü kazalar genelde buralarda oluyor. Bir motorcu kendisine yeşil ışık yandığında geldiği kavşakta sanki ışık yokmuşcasına kontrollü geçmeli. Yani yeşil ışığa güvenmemeli, her zaman bir kuralsız araba sürücüsü olacaktır. Bunu uygulamzsa, motorcu ilk 10-20 seferde paçayı kurtarır ama eninde sonunda araba tamponuyla tanışır.
 
Katılım
21 Haz 2009
Mesajlar
1
allah rahmet eylesin

:pale:bu olay bizi cok üzdü ewt kask yokms ama kırmızı ışıkta beklerken bi adam hiç mi motosikleti görmez yha aklım almıoo olayda su sekilde oluyo bunlar kırmızı ışıkta bekliolar adam görmemiş herhalde yesşil yandığı an gecmek için basıo we bunlara carpıoobüyük ihtimalle direksionda nejat abim warmış cünkü yılmaz abim motosiklete binen insan değil. ne desekte ne sölesekte boş bundan sonra allah mekanlarını cennet eylesin.:pale:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ara 2008
Mesajlar
325
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allah rahmet eylesin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst