noluyo nan bırdaaa... sabah programlarına rakip mi olmaya çalışıyonuz :farao:
ve neden sarmayeler arasında ben varım... daatırım burayı![]()
Listenin son hali bu Zafer...[/B]
noluyo nan bırdaaa... sabah programlarına rakip mi olmaya çalışıyonuz :farao:
ve neden sarmayeler arasında ben varım... daatırım burayı![]()
ZAFER nasıl gidiyor orti iş...
walla ii gidiyo orti rahatım karışan eden yok... biraz sıcak olmasa tam süper olucak ama sıcaktan rahatsızım:wiinkk:
ne kaçtane dağıtıyon...
walla sabah 14 tane evrak vardı ama 3 yere gittim, genelde ya zarf yada dergi götürüyorum orti... abiler beni uyardığı için 12 ye kadar bakırköyde pederin tükkanda oturdum... sonra yemek için çıktım 9 tane daha evrak vardı onları da aldım 2. posta muhabbeti... rahatım yani :cat:
oh iyi bizde yarın çıkacaz inşallah.
icra zarflarını dağıtacaz biz bolbol...
hehehe olm hemen verin kaçın zarfları adamların açmasını beklemeyin sakın
sonra demedi deme bak:queen::queen:
Len ptt topiği açsanıza :queen:
gerek yok bunlar zaten ptt topiği olmuşlar...
Çevremde tanıdıklarımın çoğu ptt ye girmişler ne ayak anlamadım organizemi oluyorlar bunlar![]()
şşşşş bana bak nişan günü emreyi tenhada kıstırır elini ayağını bağlarım sende avucunu yalarsın sil çabbık beni ordan ::yanliss:
offff.....
banu-emre... o gün bende gelmeyi çoook istiyorumda,akşam saat 20:00'de!!! nasıl gelecem ben o saat'te????
emanet bırakacak birini bulursam SÖZ gelecem....
Bu konuyu çok defa konuşmuştuk diye hatılıyorum, sen kendini artık boşa yorma canım... :bounce: :cherry: :cherry:
AYBERK ya nasıl eğleneceğiz nasıl eğleneceğiz de sensiz olur mu hiç yaaa...??? :silent:
Naz yapıyor yengeeee![]()
Len ptt topiği açsanıza :queen: