B-A-N-U ve E-M-R-E NİŞAN TÖRENİ HAKKINDA. .

Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
noluyo nan bırdaaa... sabah programlarına rakip mi olmaya çalışıyonuz :farao:
ve neden sarmayeler arasında ben varım... daatırım burayı:p

Listenin son hali bu Zafer...

1. STeReO - Semih
2. Darkkiller - Zafer
3. OGLUM VE BEN - Gürkan Abi

4. hanedan12 - İsmail
5. kuyucadısı - Çağla
6. MORUK - Eda
7. AYGÜL - Aygül
8. lijoluna - Turgay
9. GKN - Gökhan
10. ninjet - Derya
11. hasanpinar0537 - Hasan
12. ERYİLMAZ - Ercan
13. serserii - Esra
14. taytıs - Şerif
15. < iLk@yy > - İlkay
16. AYBERK - Ayberk
17. ERDEM860 - Erdem
18. erdemd - Erdem
19. kadir_3483 - Kadir
20. safak112 - Şafak
21. RoMe0 - Eray
22. korkut 250' nin yiğeni - Tarık
23. hell27 - Cenk
24. tasarslan - tasarslan
25. ?
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
offff.....

banu-emre... o gün bende gelmeyi çoook istiyorumda,akşam saat 20:00'de!!! nasıl gelecem ben o saat'te????

emanet bırakacak birini bulursam SÖZ gelecem....
 
Katılım
27 Nis 2008
Mesajlar
1,137
ne kaçtane dağıtıyon...

walla sabah 14 tane evrak vardı ama 3 yere gittim, genelde ya zarf yada dergi götürüyorum orti... abiler beni uyardığı için 12 ye kadar bakırköyde pederin tükkanda oturdum... sonra yemek için çıktım 9 tane daha evrak vardı onları da aldım 2. posta muhabbeti... rahatım yani :cat:
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
walla sabah 14 tane evrak vardı ama 3 yere gittim, genelde ya zarf yada dergi götürüyorum orti... abiler beni uyardığı için 12 ye kadar bakırköyde pederin tükkanda oturdum... sonra yemek için çıktım 9 tane daha evrak vardı onları da aldım 2. posta muhabbeti... rahatım yani :cat:

oh iyi bizde yarın çıkacaz inşallah.
icra zarflarını dağıtacaz biz bolbol...
 
Katılım
2 Tem 2008
Mesajlar
460
bende geldim slmlar , hasan bizi bu işe soktun ama iş gözümü korkutmaya başladı bir sürü imza birsürü evrak kafayı yicem :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:00 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:57 PM ----------

bu arada nişan hangi günde saat kaçta ...
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
şşşşş bana bak nişan günü emreyi tenhada kıstırır elini ayağını bağlarım sende avucunu yalarsın sil çabbık beni ordan ::yanliss:

Bu konuyu çok defa konuşmuştuk diye hatılıyorum, sen kendini artık boşa yorma canım... :bounce: :cherry: :cherry:

offff.....

banu-emre... o gün bende gelmeyi çoook istiyorumda,akşam saat 20:00'de!!! nasıl gelecem ben o saat'te????

emanet bırakacak birini bulursam SÖZ gelecem....

AYBERK ya nasıl eğleneceğiz nasıl eğleneceğiz de sensiz olur mu hiç yaaa...??? :silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst