34 PK 120 plakalı BMW R1200 GS motor çalınmıştır -

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Bugun haberim oldu bu olaydan.
Sanirim o sizsiniz.
Deneme yapacam deyip ortadan kaybolmus eleman.
Dogrumudur?


Motosikletinizin bulunacagini umut ediyorum.
BMW parçalanip satilacak bir motosiklet degil.
Muhtemelen butun halinde koruyacak ve satmaya çalisacaklardir.
Musterisi çok olan bir motosiklet de degil.
Bu nedenle yakinda çikar kokusu.
Umudunuzu kaybetmeyin.

Biz kendi payimiza dusen dersi de alalim bu arada.

Deneme surusu mevzusu enteresan bir konudur.
Bu gune kadar hiç bir motosikletimi denemek için vermedim.
Fakat eger ikinci el motosiklet alacaksam, binip bir tur atmak isterim.
Yani asagi tukursen sakal, yukari tukursen biyik....

Benim endisem, motosikleti alip gitmesinden çok, bir sakatlik çikmasi nedeniyledir.
Turkiye'de bir gun o gunlere erisir umarim.

Peki ne yapmak lazim?

Yani motosikletinizi satin almak isteyecek olan kisi, dogal olarak denemek isteyecektir.

En kolay çozum, arkasina binmek gibi gorunebilir ama profesyonel bir surucu arkasinda kimseyi istemeyecektir.

Ben gunluk kullanimda dahi arkama yolcu kesinlikle almam.

Peki nasil olacak?

Bunun tek bir yolu vardir.
Aliciya motosiklet gosterilir.
Alici eger gerçekten aliciysa, parasi var demektir.
Motosikleti denemek istiyorsa, parayi getirir elinize sayar.
Sonra biner dener.
Begenirse, para sizde kalir.
Begenmezse, geri iade edersiniz.
Ya da iade etmezsiniz, param gitti diye burda topic açar.:)
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Geçmiş olsun :rendeer: ALLAH cc bu emek hırsızlarının belalarını versin.:cat:
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Geçmiş olsun, inşallah kazasız belasız motorunu bulursun.

Motoru satmakta belaymış anlaşılan :pale:
 
Katılım
27 Ağu 2008
Mesajlar
2,492
Çok geçmiş olsun arkadaşım.Felaket tellallığı yepmak istemem ama yüksek sınıf makinaların çalınmasında şöyle bir durum var; araba yada motosikletler sipariş üzerine çalınıyor ve karadeniz üzerinden karşı sahile satılıyor.İnşallah böyle bir durum yoktur.En kısa zamanda bulunmasını temenni ederim.
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Allah belalarını versin ya.. Anca bu şekilde çalabilrler bu motoru da..
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
384
Geçmiş olsun

Arkadaşım geçmiş olsun....

Artık aştılar adamlar demek ki, yakında yolda giderken üzerinden indirip devam edecekler demek ki ; Bu ne rezilliktir anlamıyorum...

Motorun bilgilerini ve telefonunuzu aldım, inşallah trafikte gözüme çarpar,

Yalnız eminim uğraşıyorsundur ama polis e ulabildiğin en yüksek ve sağlam noktadan ulaşmaya çalış, isterlerse buluyorlar çünkü ;

Tekrar geçmiş olsun
 
Katılım
14 Haz 2008
Mesajlar
625
geçmiş olsun arkadaşım umarım bulunur zor işler bunlar hırsızamı söversin hırsızları hırsızlığa dolandırıcılığa sevkedenleremi söversin bu memlekette anlayamadık gitti :(
 
Katılım
31 May 2009
Mesajlar
106
yatacak yerleri yok bu şerefsizlerin. nedense yakın zamanda bulunacağına dair bir his var içimde. geçmiş olsun, allah başka dert vermesin.
 
Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
703
en yakın zamanada bulunması dileğiyle .yakın zamanada arıza yapan parça bekleyen bmw leri arştırrın orda kendi motorunuzu bulacaksınız.avrupa yakasında parça işi yapanları arştırın. ödül koyun icap ederse çünki çalan kişi parçacıya 1000 lira felan ne bulsa satıyormuş. tekrar geçmiş olsun
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
hırsızların bu forumları takip ettiğine eminim o yüzden dikkat edilmesi lazım burdan sizin tanıdıgınız birinin adını cok rahat bulabilir ,plakanızı bulabilir ,bulusmalara gelip motorlarınızı görebilir ,ev adreslerinizi cok rahat tespit edebilir...bunları gözönünde bulundurmakta fayda var....
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Tansel geçmiş olsun, umarım en kısa zamanda motosikletin bulunur.
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
çok geçmiş olsun umarım en kısa zamanda bulunur ...

arkadaşlar bu şekilde dolandırıcılık ve hırsızlık yapanların bir diğer taktiğide iki kişi motora bakmaya gidiyor parada anlaşıyorlar şahıslardan birisi bankaya gidip paranı çekip geleyim diye gidiyor diğeri ise motosikletini satmanın rehavetinde olan satıcının boş bir anını kollayıp bir tur atabilirmiyim diyor bekleki motor gelsin ..

arkadaşlar aman dikkat !!!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst