Bugun haberim oldu bu olaydan.
Sanirim o sizsiniz.
Deneme yapacam deyip ortadan kaybolmus eleman.
Dogrumudur?
Motosikletinizin bulunacagini umut ediyorum.
BMW parçalanip satilacak bir motosiklet degil.
Muhtemelen butun halinde koruyacak ve satmaya çalisacaklardir.
Musterisi çok olan bir motosiklet de degil.
Bu nedenle yakinda çikar kokusu.
Umudunuzu kaybetmeyin.
Biz kendi payimiza dusen dersi de alalim bu arada.
Deneme surusu mevzusu enteresan bir konudur.
Bu gune kadar hiç bir motosikletimi denemek için vermedim.
Fakat eger ikinci el motosiklet alacaksam, binip bir tur atmak isterim.
Yani asagi tukursen sakal, yukari tukursen biyik....
Benim endisem, motosikleti alip gitmesinden çok, bir sakatlik çikmasi nedeniyledir.
Turkiye'de bir gun o gunlere erisir umarim.
Peki ne yapmak lazim?
Yani motosikletinizi satin almak isteyecek olan kisi, dogal olarak denemek isteyecektir.
En kolay çozum, arkasina binmek gibi gorunebilir ama profesyonel bir surucu arkasinda kimseyi istemeyecektir.
Ben gunluk kullanimda dahi arkama yolcu kesinlikle almam.
Peki nasil olacak?
Bunun tek bir yolu vardir.
Aliciya motosiklet gosterilir.
Alici eger gerçekten aliciysa, parasi var demektir.
Motosikleti denemek istiyorsa, parayi getirir elinize sayar.
Sonra biner dener.
Begenirse, para sizde kalir.
Begenmezse, geri iade edersiniz.
Ya da iade etmezsiniz, param gitti diye burda topic açar.
