14 haziranda beykoz a gidiyoruz( istenilen şekilde)

Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
1,004
oss den cıkıp dırek gelıcem hareme ferıbotla gecelım ona gore ararım sızı saatım bellı degıl.
 
Katılım
1 Mar 2009
Mesajlar
100
arkadaşlar yarın saat 10 da nautilus açık otoparkından hareket edilecek kimlerin gelip gelmicegini tam olarak görelim artık:)
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Arkadaşlar diş rahatsızlığım sebebi ile yarın aranızda olamıyacağım
dişlerime protez yaptım ve çok şiddetli ağrılarım var ağrı kesiciler nafile
dişlerimin ağrısına bu akşam ki Hasanın buluşmasını da unuttumm ayıp oldu valaa
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
berk telefonunu aldım, sabah aramazsam bilki gelemiyorumdur, boşuna bekleme olmasın
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
güncelll.
şimdi tam olarak saat 10:00 da mı çıkış yapıyoruz ve güzerğah sahil yolundan olucak galiba.çünkü beni arkadaşta paşabahçe den katılacak bizlere.tekrardan bi güncellesek listeyi kimler geliyor.
 
Katılım
2 Tem 2008
Mesajlar
460
avrupa yakasından gelecek olan varmı acaba ben de düşünorum ama bilemiorum... :)
 
Katılım
1 Mar 2009
Mesajlar
100
arkadaşlar güncel saat 10 da kadıkyden hareket ediyoruz haberiniz olsun
 
Katılım
4 Nis 2009
Mesajlar
28
valla söyle bi bakayim dedim nette gezi var mı diye bn de yeniyim musade varsa

Ordayım Erkenden de bn kimseyi tanımiyom :D
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
ahh ahha o geziye gelmek vardı şimdi ama
çok sevdiğim bir ablamın düğünü var maalesef tüm gün off modundayım bu tür organizasyonlara :pr:

hocam sen gel 34fc9560 benım plaka atla gel sen

xx'lerin plakaları fc'mi hepsinde :p forumdan bi akradaşımızınkide aynı şekilde plakası varda

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:39 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:38 AM ----------

Düğün olmasaydı bende katılmak isterdim.:cat:

korkut abi hayırdır ne düğünü :mrgreen:
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
ahh ahha o geziye gelmek vardı şimdi ama
çok sevdiğim bir ablamın düğünü var maalesef tüm gün off modundayım bu tür organizasyonlara :pr:



xx'lerin plakaları fc'mi hepsinde :p forumdan bi akradaşımızınkide aynı şekilde plakası varda

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:39 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:38 AM ----------



korkut abi hayırdır ne düğünü :mrgreen:

Selam İlkay Dayımın kızı evleniyorda Düğündeyim yarın..:cat:
 
Katılım
1 Mar 2009
Mesajlar
100
evet arkadaşlar sabah saat 10da görüşmek üzere saglıcakla kalın
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
kuyucadısı börek getiriyormusun şimdi sen? ona göre sabah börek yemeğe geleceğim nautilus un oraya :mrgreen:
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
167
hmm geziye katılan çoğu insan önceden tanıyor sanırım birbirlerini.. insanı soğutuyor bu durum biraz... :)
Bir de motorum var ama hiç motorcu tanımıyorum. Nasıl oluyor acep diğerleri...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst