valla söyle bi bakayim dedim nette gezi var mı diye bn de yeniyim musade varsa
Ordayım Erkenden de bn kimseyi tanımiyom![]()
hocam sen gel 34fc9560 benım plaka atla gel sen
Düğün olmasaydı bende katılmak isterdim.:cat:
fc xx ın plaka deıl ck nın plaka
ahh ahha o geziye gelmek vardı şimdi ama
çok sevdiğim bir ablamın düğünü var maalesef tüm gün off modundayım bu tür organizasyonlarar:
xx'lerin plakaları fc'mi hepsindeforumdan bi akradaşımızınkide aynı şekilde plakası varda
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:39 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:38 AM ----------
korkut abi hayırdır ne düğünü :mrgreen:
evet arkadaşlar sabah saat 10da görüşmek üzere saglıcakla kalın
Selam İlkay Dayımın kızı evleniyorda Düğündeyim yarın..:cat:
evet arkadaşlar sabah saat 10da görüşmek üzere saglıcakla kalın