- Katılım
- 10 Nis 2009
- Mesajlar
- 735
Merhaba Uzun Zamandır Motor Kullanıyordum ama ilk defa iki hafta önce kendi motorumu aldım (jinlun 125T classic) eğer sizede uyarsa beykoz gezisine katılmak isterim.Kaskım eldivenim sizliğim direskliğim var ama ehliyet için daha yeni başvurdum B var A2 yok.
Eğer sizler için sorun olmazsa ne zaman nerede olayım söyleyim geleyim.
Ben de geliorum hem de büyük ihtimalle 2 motor geliriz. Sanırım bir kişil yerimiz de olur. Ama ehliyetsizlerin hepsini şikayet edeceğim... Nhahahahahah İlk gördüğüm polise ispitlerim valla
Valla ehliyet benim için sorun olmaz ama başkaları için bilemem. Mesela mavi kıyafetlilere sorun olabilir... :bounce:

