14 haziranda beykoz a gidiyoruz( istenilen şekilde)

Katılım
10 Nis 2009
Mesajlar
735
Merhaba Uzun Zamandır Motor Kullanıyordum ama ilk defa iki hafta önce kendi motorumu aldım (jinlun 125T classic) eğer sizede uyarsa beykoz gezisine katılmak isterim.Kaskım eldivenim sizliğim direskliğim var ama ehliyet için daha yeni başvurdum B var A2 yok.
Eğer sizler için sorun olmazsa ne zaman nerede olayım söyleyim geleyim.



Ben de geliorum hem de büyük ihtimalle 2 motor geliriz. Sanırım bir kişil yerimiz de olur. Ama ehliyetsizlerin hepsini şikayet edeceğim... Nhahahahahah İlk gördüğüm polise ispitlerim valla :D

Valla ehliyet benim için sorun olmaz ama başkaları için bilemem. Mesela mavi kıyafetlilere sorun olabilir... :bounce:
 
Katılım
10 Nis 2009
Mesajlar
735
Ya ben gelirim dedim de sonradan fark ettim saat 10 da buluşma... Benim Öss'den çıkmasını bekleyeceğim biri var... Sınavdan sonra size Beykoz'da katılırım. Beykozda nereye gideceksiniz?
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
İlk mesaja katılanların isimlerini sırayla yazarsan iyi olur ki millet görsün :cat::mrgreen:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
helal sana gürkan senden balık dersleri almalı,izmitten koccemen selamlar:rendeer:

zafer sen ne zaman istanbula geliyosun?

İlk mesaja katılanların isimlerini sırayla yazarsan iyi olur ki millet görsün :cat::mrgreen:

haklısın topik sahibi bunu dikkate alıcaktır :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:40 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:35 PM ----------

berkboyar
ortadadogulu
arslanfb
siyahatmaca
mogli
kuyucadısı

varmı başka gelen?
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
berk ayrılmadığın için sevindim hani.ama eklememişsin bizi listeye.:silent: ama yinede geliyoruz.hadi hayırlısı.
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
sabah 10 da nautilusun önünde olacağım ama malesef sadece sizi görmeye gelebileceğim..sonrasında ayrılmam gerek..sizi görmüş olurum sadece :(

nautilus un tam teresinde toplaşılacak?
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285

inşallah arkadaşım :rendeer:

berk ayrılmadığın için sevindim hani.ama eklememişsin bizi listeye.:silent: ama yinede geliyoruz.hadi hayırlısı.

güzel bir pazar bizi bekliyo :wiinkk:

sabah 10 da nautilusun önünde olacağım ama malesef sadece sizi görmeye gelebileceğim..sonrasında ayrılmam gerek..sizi görmüş olurum sadece :(

nautilus un tam teresinde toplaşılacak?

işlerini bitirdikten sonra katıl istersen bize :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst