Honda Honda PS 150 i Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
hehe o beatte yazı bıraktığın sesi birde todayde duyman lazım:):) hava filtresi hava çekiyor todaydeki acayip bunu çok denedik activa beat olsun sanki uçak piste iniyormuşcasına bir ses veriyor:):) süper bi ses ama dediğim gibi son hızı 110 aletin e uzun yolda son gaz 100 le gitsen motorun ömrünüde bitirirsin kısa zamanda ortalama 90 gitmen lazım hemde azda yakar o hızdabnim today 50 basıyor ama benim 35 40 gitmem lazım ama gitmiyorum
 
Katılım
7 Ocak 2009
Mesajlar
127
Kardeş Kafayı hız mevzuna taktıysanız scooter kesmez sizi zaten. her gün ataşahir beylerbeyi yapıyorum. dönüşüm 1. köprü yolundan oradan tem bağlantı yolu ve ataşehir dönüşü. bilen bilir o yolu. daha bir gün ulan biraz daha hızlı gidebilseydim demedim kendime. en sol şeridi kapatmadığın sürece problem yok. aletin tepkileri oldukça iyi hızlanman gerektiğinde hızlanıyo frende de memnunum. scooter ile 140 yapmayı bekliyorsanız daha fazla paraya kıyacaksınız. şöyle diyim gazın yüzde 75'ini verdiğimde 110a vuruyor sonrasında ise limitli artıyor hız. uzun yola vurmadık kendimizi henüz ama ağustos'ta ben de bir erikli düşünüyorum.
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
limitli artıyor derken?? 110 dan sonra 120 130 gibi hızları görüyormu şuna bi netlik kazandıramadık
 
Katılım
27 Tem 2007
Mesajlar
223
hakkaten kardeşime katılıyorum ya basıyomu bu alet 130 hani çıkmıyodu haydaa herkes dürüst yazsın yaa :):queen: heycan oldu bak

Rodajı tamamladıktan sonra max hız yapmaya başladım.

boy 1.78
Kilo 82

Yokuş aşşagı ruzgarsız yatarak 145-148 km leri 2 kez gordum max.

Duz yolda ruzgar arkamda hep 125-130km max.

""""Ama işin icine ruzgar girerse""""

Duz yolda ruzgarlı 110-115km max.

Yokuş aşşagı ruzgarlı yatarak 125-130km max.

Burda ya benim km ibrem bozuktu yada enjektor limite girmiyordu veya bozuktu!!! yalan soylemek icinde bir sebebim yok.

Motoru aldıgımdan beri Dylan topiginde motorumun artılarını eksilerini tartıştık, yenilikleri paylaştık, sorun aradık, cozum bulduk.

Kısaca Honda Ps150i alacak, almak isteyipte kararsız kalan herkez bu verdigim bolumden başlasın yazdıklarımı incelesin kararını versin...

176. sayfadan 196. sayfaya kadar Ps150i hakkında herşey...

http://www.motosiklet.net/forum/mot...kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-176.html
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
169
bence kacırılmaması gereken bir alet sonucta honda gerisi lagaluga düsünsenize adamlar ucak motoru üretiyorlar havada güven kazanmıs bir sektör yeryüzünde nie binilmesin :bounce:
 
Katılım
18 Kas 2008
Mesajlar
114
Ya arkadaşlar direk girip topiğin sonunu okuyosunuz sonra muhabbet başa dönüyo hep. Az geri gidin ve baştan üşenmeden okuyun. Yok ps ile uzun yola gidilirmiymiş falan filan. Ben her pazar uzun yol yapıyorum..... önceki sayfalarda da yazmıştım...
 
Katılım
7 Ocak 2009
Mesajlar
127
Rodajı tamamladıktan sonra max hız yapmaya başladım.

boy 1.78
Kilo 82

Yokuş aşşagı ruzgarsız yatarak 145-148 km leri 2 kez gordum max.

Duz yolda ruzgar arkamda hep 125-130km max.

""""Ama işin icine ruzgar girerse""""

Duz yolda ruzgarlı 110-115km max.

Yokuş aşşagı ruzgarlı yatarak 125-130km max.

Burda ya benim km ibrem bozuktu yada enjektor limite girmiyordu veya bozuktu!!! yalan soylemek icinde bir sebebim yok.

Motoru aldıgımdan beri Dylan topiginde motorumun artılarını eksilerini tartıştık, yenilikleri paylaştık, sorun aradık, cozum bulduk.

Kısaca Honda Ps150i alacak, almak isteyipte kararsız kalan herkez bu verdigim bolumden başlasın yazdıklarımı incelesin kararını versin...

176. sayfadan 196. sayfaya kadar Ps150i hakkında herşey...

http://www.motosiklet.net/forum/mot...kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-176.html

Aynen doğrudur referans alabilirsiniz. bana yolda rüzgar hep karşıdan vuruyor dolayısıyla 110 dan sonra 120ye çıkmakta zorlanıyor motor. hiç yokuş aşağı gitmedim. bir kez rüzgar arkamda 125 vurdum. en kötüsü 110dur, üst limiti şartlara bağlı.
 
Katılım
7 Ocak 2009
Mesajlar
127
dikkat dikkat

Arkadaşlar bunu yazma ihtiyacı duydum...
malum yaz geldi ve belediyer yol kenarlarındaki ve bölünmüş yollardaki çim ve çiçekleri suluyorlar. bu sular yola akıyor ve güvenli sürüşümüz için tehlike arz ediyor. sizden ricam daha dikkatli gitmeniz ve hızınızı çok iyi ayarlamanız. malum kuru zemine göre sürüş yaparken bir anda ıslak zemin şartları mazallah kazaya neden olabilir. ben libadiye caddesini de kullanıyorum, zaten oranının asfaltı çok pürüzsüz ve sürtünmesi az; bir de su akınca üzerinden rahatsız edici oluyor..
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
88
Arkadaşlar bunu yazma ihtiyacı duydum...
malum yaz geldi ve belediyer yol kenarlarındaki ve bölünmüş yollardaki çim ve çiçekleri suluyorlar. bu sular yola akıyor ve güvenli sürüşümüz için tehlike arz ediyor. sizden ricam daha dikkatli gitmeniz ve hızınızı çok iyi ayarlamanız. malum kuru zemine göre sürüş yaparken bir anda ıslak zemin şartları mazallah kazaya neden olabilir. ben libadiye caddesini de kullanıyorum, zaten oranının asfaltı çok pürüzsüz ve sürtünmesi az; bir de su akınca üzerinden rahatsız edici oluyor..

::stretche kaza yaptım yaa arkadaşlar benim çunli yan yattı sebebbi ne sizce tam da arkadaşımızın uyarısına istinanen ıslak ve kaygan yol ben bu belediyenin varya off off dizim mahfoldu yaa pantolon yırtıldı kolum yüzüldü ah ah pansuman nasıl acılı anlatamam :salut::salut:
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
436
arkadaşlar bu son hız konusu niye böle muamma oldu anlamadım biri 110 diyo biri 148..dylanla aynı motor yokmu bunda dylanda 140 görüyosa buda 140 görmesi lazım 110 ne alaka??ben activayla 100 yaptım eğer ps 15.8hp 110da kalıyosa komik bence..ben dylanda o hızları yokuş yukarı görüyorum..
 
Katılım
7 Ocak 2009
Mesajlar
127
::stretche kaza yaptım yaa arkadaşlar benim çunli yan yattı sebebbi ne sizce tam da arkadaşımızın uyarısına istinanen ıslak ve kaygan yol ben bu belediyenin varya off off dizim mahfoldu yaa pantolon yırtıldı kolum yüzüldü ah ah pansuman nasıl acılı anlatamam :salut::salut:

:salut: Çok geçmiş olsun kardeşim, umarım sadece sıyrıklarla kurtarmışssındır. tez zamanda iyi ol, moralini bozma.
 
Katılım
3 Nis 2009
Mesajlar
24
::stretche kaza yaptım yaa arkadaşlar benim çunli yan yattı sebebbi ne sizce tam da arkadaşımızın uyarısına istinanen ıslak ve kaygan yol ben bu belediyenin varya off off dizim mahfoldu yaa pantolon yırtıldı kolum yüzüldü ah ah pansuman nasıl acılı anlatamam :salut::salut:

Arkadaşım çok geçmiş olsun. Umarım tekrar başından buna benzer olaylar geçmez.
 
Katılım
27 Tem 2007
Mesajlar
223
::stretche kaza yaptım yaa arkadaşlar benim çunli yan yattı sebebbi ne sizce tam da arkadaşımızın uyarısına istinanen ıslak ve kaygan yol ben bu belediyenin varya off off dizim mahfoldu yaa pantolon yırtıldı kolum yüzüldü ah ah pansuman nasıl acılı anlatamam :salut::salut:

gecmiş olsun, korumasız motor surme birdaha:cat:
 
Katılım
18 Kas 2008
Mesajlar
114
arkadaşlar bu son hız konusu niye böle muamma oldu anlamadım biri 110 diyo biri 148..dylanla aynı motor yokmu bunda dylanda 140 görüyosa buda 140 görmesi lazım 110 ne alaka??ben activayla 100 yaptım eğer ps 15.8hp 110da kalıyosa komik bence..ben dylanda o hızları yokuş yukarı görüyorum..

Azıcık önceki sayfaları okursan bunun enjeksiyon sisteminden kaynaklandığı yazıyor....

Scooturk'ten Alptuncer adlı kullanıcıdan alıntırdır;

"PS150İ sahibiyim...Öncelikle söylemek istediğim sadece enjeksiyonlu diye bukadar sempati duymayın.Dylan la arasında sadece 140km de 1tl lik benzin farkı oluyor...Motor,şanzıman aktarma dylan la aynı.mükemmel bir CVT si var.piaggio grubundaki ve diğer 200-250cc lerdeki NEFRETLİK debriyaj kaçırma problemi yok!!!(çünkü 150cc ve honda).kalkışları kavraması kusursuz pürüzlükte.herhangi bir titreme olmuyor.şuan 11.700km ye geldi aracım yürüyeninde herhangi bir ses yok ki scooterlarda en önemli konudur bu.Benim için tek sorunu elektronik hız sınırlayıcı olması bu motorda...120km hızı düzde geçemezsiniz.yokuş aşşağıda 130km de motor kesiliyor.gerçi 150cc için zaten çok üst süratler bunlar ama bir önceki versiyonu efsane honda dylan 140km hıza çıkabilmekte.

Dylandaki kronik egzoz dağılma bitme problemi ps150i de sanırım giderilmiş.ayrıca dylanlardaki yağ yakma olayıda yok.2000km dir hep son hızlarda seyahat ediyorum hiç yağ eksiltmedi.oysa derbi gp1 im eksiltiyordu.arkadaşlarım dylan larıda eksiltiyor...yani belirli düzeltmeler yapılmış bu motora.dylan a göre biraz daha yüksek oturuş pozisyonu var.arka amortiisörleri bir sonraki jenerasyon.

Sonuca gelirsek, kıvraklık olarak,yakıt ekonomisi olarak,sorunsuzluk olarak scooter segmentinde bu motorun rakibi yok.DYLAN-SH150-PS150 bu seri motorlar 150cc nin rakipsiz motorları...Alıp 100.000km gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz.

Dylanlarda ön amortisör keçesi sıkıntısı olabiliyor.Yetkili servisler malum direk at çöpe yenisini tak ver 1000tl sisteminde çalıştığı için müşteriler madur oluyor.onun tamiri mümkün.iyi ustanız varsa dylancılar baktırın derim herhangi bir sorun olduğunda."

Link: http://www.scooturk.net/showthread.php?t=4637&page=2
 
Katılım
7 Ocak 2009
Mesajlar
127
Azıcık önceki sayfaları okursan bunun enjeksiyon sisteminden kaynaklandığı yazıyor....

Scooturk'ten Alptuncer adlı kullanıcıdan alıntırdır;

"PS150İ sahibiyim...Öncelikle söylemek istediğim sadece enjeksiyonlu diye bukadar sempati duymayın.Dylan la arasında sadece 140km de 1tl lik benzin farkı oluyor...Motor,şanzıman aktarma dylan la aynı.mükemmel bir CVT si var.piaggio grubundaki ve diğer 200-250cc lerdeki NEFRETLİK debriyaj kaçırma problemi yok!!!(çünkü 150cc ve honda).kalkışları kavraması kusursuz pürüzlükte.herhangi bir titreme olmuyor.şuan 11.700km ye geldi aracım yürüyeninde herhangi bir ses yok ki scooterlarda en önemli konudur bu.Benim için tek sorunu elektronik hız sınırlayıcı olması bu motorda...120km hızı düzde geçemezsiniz.yokuş aşşağıda 130km de motor kesiliyor.gerçi 150cc için zaten çok üst süratler bunlar ama bir önceki versiyonu efsane honda dylan 140km hıza çıkabilmekte.

Dylandaki kronik egzoz dağılma bitme problemi ps150i de sanırım giderilmiş.ayrıca dylanlardaki yağ yakma olayıda yok.2000km dir hep son hızlarda seyahat ediyorum hiç yağ eksiltmedi.oysa derbi gp1 im eksiltiyordu.arkadaşlarım dylan larıda eksiltiyor...yani belirli düzeltmeler yapılmış bu motora.dylan a göre biraz daha yüksek oturuş pozisyonu var.arka amortiisörleri bir sonraki jenerasyon.

Sonuca gelirsek, kıvraklık olarak,yakıt ekonomisi olarak,sorunsuzluk olarak scooter segmentinde bu motorun rakibi yok.DYLAN-SH150-PS150 bu seri motorlar 150cc nin rakipsiz motorları...Alıp 100.000km gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz.

Dylanlarda ön amortisör keçesi sıkıntısı olabiliyor.Yetkili servisler malum direk at çöpe yenisini tak ver 1000tl sisteminde çalıştığı için müşteriler madur oluyor.onun tamiri mümkün.iyi ustanız varsa dylancılar baktırın derim herhangi bir sorun olduğunda."

Link: http://www.scooturk.net/showthread.php?t=4637&page=2

Guzel paylaşım Teşekkürler. yeni gezi haberlerini bekliyoruz bu arada kardeşim.
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
88
Kolum geçti arkadaşlar ama benim dizim geçmedi yaa dizliklerimi takmadığım bir pişmanım anlatamam benim dizim kabuk bağlıyo sabah kalkınca dizimi kırıyorum ve offfffffff tekrar acı valla dizlik takın arkadaşlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst