- Katılım
- 16 Tem 2008
- Mesajlar
- 9,061
ayıp bişey yaptığın 
ayıp bişey yaptığın![]()
bi kenara yazim:mrgreen: olurya adanaya yolun düşerse lastik tamir spreyin yanında gelirsin umarım:cherry:depona şeker atarım :queen:
benden sonra yazacak olan kişi. çok reca ediyorum yazma arkadaşım. ömrümde hiç birinci olamadım, başarısızlıklarla dolu bi hayat geçirdim, hep itildim kakıldım, hiç yüzüm gülmedi, sağlığım bozuk, günde 3 paket sigara içiyorum yinede, geçen sene bi işyeri açtık, yürütemiyorum topu dikmek üzereyim, 35 yıldır 2 milyarı bi arada hiç görmedim, sevdim sevilmedim, efkarlıyım, dibe vurdum. bırakında en iyisi olayım dünya gözüyle bir kere. benden sonra mesaj yazanında yazmayanına canı sağolsun. mutlu günler dilerim :rendeer:
benden sonra yazacak olan kişi. çok reca ediyorum yazma arkadaşım. ömrümde hiç birinci olamadım, başarısızlıklarla dolu bi hayat geçirdim, hep itildim kakıldım, hiç yüzüm gülmedi, sağlığım bozuk, günde 3 paket sigara içiyorum yinede, geçen sene bi işyeri açtık, yürütemiyorum topu dikmek üzereyim, 35 yıldır 2 milyarı bi arada hiç görmedim, sevdim sevilmedim, efkarlıyım, dibe vurdum. bırakında en iyisi olayım dünya gözüyle bir kere. benden sonra mesaj yazanında yazmayanına canı sağolsun. mutlu günler dilerim :rendeer:
bi kenara yazim:mrgreen: olurya adanaya yolun düşerse lastik tamir spreyin yanında gelirsin umarım:cherry:
:queen::queen::queen: yok abi bunlarda vicdan ne arar:cherry:
Aha bunuda kaybettik:mrgreen:
yooool verrr![]()
cAdıysan cadılığını bil![]()
yooool verrr![]()
itina ile cadılık yapılır
yol hakkı senin buyur geç çıkış sagda ilerde :queen:
siz biraz dışarı çıkıp hava alınn
Kim demiiiş
Boşuna uğraşma.canım:rendeer:
Ben Diorum,Bi problem mi Var,Ben varken size mi düştü bu kapışma..Hadin Bakaymm![]()