Bu konuya en son mesajı yazan dunyanın en iyi motorcusudur

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
duygu sömürüsü yemedi. başka bi teknik üzerinde çalışıyorum. yakında rakipsiz bi teknikle buralarda olacağım.
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
depona şeker atarım :queen:
bi kenara yazim:mrgreen: olurya adanaya yolun düşerse lastik tamir spreyin yanında gelirsin umarım:cherry:
benden sonra yazacak olan kişi. çok reca ediyorum yazma arkadaşım. ömrümde hiç birinci olamadım, başarısızlıklarla dolu bi hayat geçirdim, hep itildim kakıldım, hiç yüzüm gülmedi, sağlığım bozuk, günde 3 paket sigara içiyorum yinede, geçen sene bi işyeri açtık, yürütemiyorum topu dikmek üzereyim, 35 yıldır 2 milyarı bi arada hiç görmedim, sevdim sevilmedim, efkarlıyım, dibe vurdum. bırakında en iyisi olayım dünya gözüyle bir kere. benden sonra mesaj yazanında yazmayanına canı sağolsun. mutlu günler dilerim :rendeer:

:queen::queen::queen: yok abi bunlarda vicdan ne arar:cherry:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
benden sonra yazacak olan kişi. çok reca ediyorum yazma arkadaşım. ömrümde hiç birinci olamadım, başarısızlıklarla dolu bi hayat geçirdim, hep itildim kakıldım, hiç yüzüm gülmedi, sağlığım bozuk, günde 3 paket sigara içiyorum yinede, geçen sene bi işyeri açtık, yürütemiyorum topu dikmek üzereyim, 35 yıldır 2 milyarı bi arada hiç görmedim, sevdim sevilmedim, efkarlıyım, dibe vurdum. bırakında en iyisi olayım dünya gözüyle bir kere. benden sonra mesaj yazanında yazmayanına canı sağolsun. mutlu günler dilerim :rendeer:

yapma fatih şimdi aglıycam bak :salut: :salut:

bi kenara yazim:mrgreen: olurya adanaya yolun düşerse lastik tamir spreyin yanında gelirsin umarım:cherry:


:queen::queen::queen: yok abi bunlarda vicdan ne arar:cherry:

sprey ne demek yedek lastikle gelirim :p sanrım senin yolun istanbula daha kısa sürede düşücek sende tedbirini alsan iyi olur :bounce: :queen:

Aha bunuda kaybettik :p:mrgreen:

sen ne geziyosun burda çabuk işinin başına ::144::

en iyi olmak için değildi yazışım sadece cevap hakkımı kullandım ::blusssh:::meleeek:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst